Verschijnen nog aardig wat WPers hierquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:21 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Dan tel jij voor twee bij Whatpulse---Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30[url][topic=721518]http://forum.fok.nl/topic/721518[/url]
Uhuhuh, maar shhhhhhhht... Moet wel een beetje geheim blijven...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
al die afkortingen waarvan wij denken dat ze voor pc hardwaren enz. zijn zijn stiekem gewoon drugsterme.
mietjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
neh, pc op werk, mar niet doen
straks krijg ik straf
Er zijn zat mensen die mee doen vanaf hun werk hoorquote:
Geeft nietquote:
ik zo pak aan zweep tegen je aarsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:24 schreef Slaaitjuh het volgende:
ik zo tegen die tweaker van ik pak je pc af!
hij zo van ja nou ik hack je!
ik zo van ja uuh
hij zo jaa appel!
En er is gratis bierquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:27 schreef DaveMasteR het volgende:
We hebben jou nodig!!------>Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30
Type je veel---dan ben jij de geschikte persoon om mee te doen.
ik zo van ja heb hem toch gekocht! hehehehequote:
Dit zou moeten werkenquote:
typ je echter niet veel dan ben je nog steeds geschikt. alle beetjes helpen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:27 schreef DaveMasteR het volgende:
We hebben jou nodig!!------>Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30
Type je veel---dan ben jij de geschikte persoon om mee te doen.
tsssss voel jij je te goed voor 'ons' ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:27 schreef B_BOY het volgende:
door dit topic loop ik weer ammel tijd te verneuken. moet eik een lijstje maken van boeken die ik dan weer kan verkopen.
en ik tegen die tweaker maar jij bent tog een tweaker das pas ergquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:28 schreef star_gazer het volgende:
[..]
ik zo van ja heb hem toch gekocht! hehehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |