je hoeft niet gelijk met een hamer op je hoofd te slaan. je mag van ons best blijven leven.quote:
dan kan ik beter nadenkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
je hoeft niet gelijk met een hamer op je hoofd te slaan. je mag van ons best blijven leven.
drugs forum.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:18 schreef Jo0Lz het volgende:
rtfm.
Trouwens, GoT is Gathering of Tweakers.
Defenitie Tweaker:
Tweaker is a slang term for someone who abuses Methamphetamine, Cocaine or other stimulants. The term comes from tinkering behaviors associated with methamphetamine use. For example, taking apart a bicycle or stereo while under the influence of methamphetamines would be phrased "tweaking on a bicycle or stereo." Tweaking denotes a compulsive behavior.
Hmmm....
OMGquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:18 schreef Jo0Lz het volgende:
rtfm.
Trouwens, GoT is Gathering of Tweakers.
Defenitie Tweaker:
Tweaker is a slang term for someone who abuses Methamphetamine, Cocaine or other stimulants. The term comes from tinkering behaviors associated with methamphetamine use. For example, taking apart a bicycle or stereo while under the influence of methamphetamines would be phrased "tweaking on a bicycle or stereo." Tweaking denotes a compulsive behavior.
Hmmm....
Ik was al een actieve pulser voor het Fok! forum trouwensquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:18 schreef HuHu het volgende:
Maar ik vermoed dus dat we nieuwe aanmeldingen hebben in onze strijd voor de eerste plaats van de wereld ?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:19 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik was al een actieve pulser voor het Fok! forum trouwens![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:18 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
drugs forum.
stiekeme digitale drugs handel daaro.
Ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:19 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:19 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doe zowieso maarquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:19 schreef Youssef het volgende:
Wat is een effen shirt?? Voorbeelden?
Anders verscheur ik mijn shirt nu
al die afkortingen waarvan wij denken dat ze voor pc hardwaren enz. zijn zijn stiekem gewoon drugsterme.quote:
Dan tel jij voor twee bij Whatpulse---Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30[url][topic=721518]http://forum.fok.nl/topic/721518[/url]quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:09 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Die lopen rond ja! Maar dan moet jer er ook wel wat mee doen...
* Ebayzo.nl is GOTter....![]()
Bij echte FOKkers denk ik aan te dikke, zwetende, overbehaarde vrouwen van middelbare leeftijd!![]()
wie belt 0900 tuigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
al die afkortingen waarvan wij denken dat ze voor pc hardwaren enz. zijn zijn stiekem gewoon drugsterme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |