net als het begin van eurotrip het voorfilmpje met die instructies int vliegtuig zeker. das ook een neukende handleiding in zekere zin.quote:
Die kerel is het niet waard om zijn post geschiedenis uit te gaan checken dus ik kan er niet over mee pratenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
net zoveel als aan al zijn andere posts
tis ook maar een veronderstelling van mijn kant natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:11 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Die kerel is het niet waard om zijn post geschiedenis uit te gaan checken dus ik kan er niet over mee praten![]()
Indien wandelstok van bamboe is dat ook okéquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:10 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
is een oude man die geil is ook goed? (me twandelstok)
jezelf aanbieden op fOK! is wel heel cheap.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:10 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
is een oude man die geil is ook goed? (me twandelstok)
Ja inderdaad.. Ik heb echt zo'n hekel aan de slotjes en kut-topic roepers. Die voegen niks toe en mensen zien zonder die mensen ook wel dat iets een kut topic isquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tis ook maar een veronderstelling van mijn kant natuurlijk
alsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:12 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Indien wandelstok van bamboe is dat ook oké
ik zag dat in jouw postgeschiedenis jaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:13 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Ik heb echt zo'n hekel aan de slotjes en kut-topic roepers. Die voegen niks toe en mensen zien zonder die mensen ook wel dat iets een kut topic is![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:13 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
alsnouw zown hoofdje had
was het een best geil smileytje
gast heb je niks beters te doen dan iemands post geschiedenis te checkequote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zag dat in jouw postgeschiedenis ja
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zag dat in jouw postgeschiedenis ja
ik achtervolg hem over fokquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:14 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
gast heb je niks beters te doen dan iemands post geschiedenis te checke
Je kan ook de park checkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:14 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
en met een goed kut-topic op zijn tijd is tog ook niets mis.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:13 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Ik heb echt zo'n hekel aan de slotjes en kut-topic roepers. Die voegen niks toe en mensen zien zonder die mensen ook wel dat iets een kut topic is![]()
Nee jou post geschiedenis is wereld schokkendquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:14 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
of fantaseren over gecombineerde fok smileysquote:
ehm.. Dat zie je verkeerd.. Jij zit gewoon in ieder topic op fok, dus waar iedereen post post jij ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik achtervolg hem over fok![]()
daar waar hij post, post ik ook
u heeft geen leven.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:16 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ehm.. Dat zie je verkeerd.. Jij zit gewoon in ieder topic op fok, dus waar iedereen post post jij ook![]()
ow jaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:16 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ehm.. Dat zie je verkeerd.. Jij zit gewoon in ieder topic op fok, dus waar iedereen post post jij ook![]()
Ja maar een goed kut-topic maakt het dan toch weer een beetje een minder kut topicquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en met een goed kut-topic op zijn tijd is tog ook niets mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |