terwijl ik heel lief benquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:29 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ze had je al gevonden zag ik
En ze moet je nog steeds niet![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
terwijl ik heel lief ben
ik heb nog niet eens één topic geopend vandaag afgelopen 3 maanden
Maar zoals een bekend spreekwoord zegt: Beter 1 bagger topic openen dan 10 topics volbaggerenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
terwijl ik heel lief ben
ik heb nog niet eens één topic geopend vandaag
dat vonden ze bij de SES reeks anders nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:31 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Maar zoals een bekend spreekwoord zegt: Beter 1 bagger topic openen dan 10 topics volbaggeren![]()
Het verwarmen van stroopwafels?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:33 schreef Slaaitjuh het volgende:
toen zei hij van ja maa rik heb mijn cdrom lade geoptimalisseerd voor bepaalde dingen
dat is niet zomaar een bekend spreekwoord dat is mijn lijfspreuk.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:31 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Maar zoals een bekend spreekwoord zegt: Beter 1 bagger topic openen dan 10 topics volbaggeren![]()
En ik was net zo trots dat ik zoiets kon verzinnenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:33 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat is niet zomaar een bekend spreekwoord dat is mijn lijfspreuk.
Hij is al gevraagd door John de Mol om iets interactiefs te beginnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:33 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat is niet zomaar een bekend spreekwoord dat is mijn lijfspreuk.
nee het kunnen houden van jolt blikjesquote:
op tafel!quote:
zo iets?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:35 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
nee het kunnen houden van jolt blikjes
dus ik zo bier
En hij zo van, doe mij maar br33z3rquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:38 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
op tafel!
hij zo van ja kom maar, ik knal je zo kapot met mijn 1337 ph34r my leet skillzzz counter-strike kunde
ik zo van dudebier.
.
nee hij zo ja huh huh ik kan tenminste mijn videokaart tweaken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |