De meeste jongeren waren nog veelste klein om dit te volgen in die tijd (gaat tenslotte over iets wat zich ruim 10 jaar geleden afspeelde, van de 14 jarigen kan ik mij er nog iets bij voorstellen...)quote:
Nee, het kan me eigenlijk geen fuck schelenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:24 schreef Loedertje het volgende:
Litso, heb je nu niet de neiging om wél te willen weten wat *sebrenica* heeft te maken met Nederland ? Ga je na het lezen van dit soort dingen niet op zoek naar informatie?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is Srebrenica
Wat is er mis met de lessen Nederlands?
Daar heb ik idd ook iets van meegekregen...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:26 schreef vdo28 het volgende:
De ergste vond ik nog dat een tijdje geleden was gepollt hoeveel jongeren konden vertellen wanneer de tweede wereldoorlog was....
De uitslag wil je niet eens weten....
Wel dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:26 schreef vdo28 het volgende:
De ergste vond ik nog dat een tijdje geleden was gepollt hoeveel jongeren konden vertellen wanneer de tweede wereldoorlog was....
De uitslag wil je niet eens weten....
Persoonlijk dacht ik dat ze er wel mee doodgegooit zouden worden, tenslotte is er elk jaar weer bevrijdingsdag....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Daar heb ik idd ook iets van meegekregen...
Dat is helemaal triest aangezien je toch op de lagere school iets zou moeten horen over dit onderwerp?
Hoe zien de huidige geschiedenisboeken er in vredesnaam uit? Qua inhoud??
Ach, die paar duizend doden door Nederlands handelen... Slechts een statistiek, hè.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik weet alleen dat de Nederlandse millitairen een bepaalde groep mensen niet kon beschermen. Waarom Nederland daar zat en hoe het allemaal precies zat weet ik echt niet. En eerlijk gezegd boeit het me ook niet.
Deze wijze woorden werden hier zonet ook gesproken maar waarschijnlijk zonder veel succesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:39 schreef thaleia het volgende:
Nou niet boos naar de school gaan wijzen svp
Als iemand dus niets van Srebrenica weet moet je niet met de vinger naar de geschiedenislessen wijzen, maar naar de persoon zelf. Die moet gewoon eens wat aan zijn algemene ontwikkeling gaan doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |