Volgensmij was dat Hugster of Bas.. Of ik zelfs... geen idee meer..quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was bedoeld als een soort van 'ludieke aktie', zie het als een soort van '1 keer per jaar mag Opel FOK! eens bashen',![]()
Doordat het nogal frisjes was, viel de opkomst een beetje tegen, we hadden graag met 30 auto's daar aan komen zakken, maar dat lukte helaas niet...![]()
Werd helaas een beetje verkeerd opgevat door diverse mensen, eigenlijk wel jammer, maar de mensen die er waren op die meet, vonden het wel lachen geloof ik...op de Mc Manager na dan![]()
Ik weet niet meer precies wíe het was die ons als eerste zag, hij stond op het hoekje van de parkeerplaats daaro, maar die uitdrukking op zijn gezicht vergeet ik nooit meer![]()
![]()
Hier ook nogsteeds, als dinnetje besluit om ergens anders heen te willen doet ze dat maar, maar ik ga naar de Meet..quote:
Klassiekersquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat komt er eik zoal op 't concours?enkt erover na om digivideocam mee te nemen van paps*
Ik heb wel vaker een groep mensen gemeet hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:52 schreef t0n het volgende:
Dan kom je nog niet, ben je te verlegen voor.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:48 schreef hermandeperman het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat ik vrijwel zeker in Frankrijk zit op het moment van de meet
de meet zal niet hetzelfde zijnquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:52 schreef t0n het volgende:
netzoals vorig jaar.
100 mensen zouden komen, uit eindelijk zit ik daar met 3 mongolen.
Slecht excuus, t0n woont vlakbij jou, rij je met hem meequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Klassiekers.
Ik kom btw denk ik niet, behalve als ik mijn rijbewijs heb
.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:52 schreef t0n het volgende:
netzoals vorig jaar.
100 mensen zouden komen, uit eindelijk zit ik daar met 3 mongolen.
Alleen echte die-hards gaan in de kou staan op de parking ipv van binnen op iedereen wachten. Of je neemt je meissie mee zoals ik deed, en een paar van de Opelersquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:14 schreef PNG het volgende:
Was best leuk.
Verslagje vorig jaar:
http://gsi.vanmeenen.net/forum/viewtopic.php?p=87798#87798
Leuk idee dit jaar en dat samenvalt met concours. Dat moet ook, leukste meetings zijn waarbij er ook iets te doen is naast te meting. Kan van zoiets zijn tot karten, tot gewoon mooie locatie aan een haven. Op parkeerplek is qua meeting suf, maar 3.5 graden maaktte het wel vet.
Tis dat ik dit jaar op ring zit, anders was ik iig gekomen.
1 uit 4.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:54 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
Een joekel van een neger, mijn oprechte medelijden voort zijn bedpartner. Overigens pieker ik over wie het is op dit kiekje:
[afbeelding]
Ton, ThaFreak, Bas, Bojo. Heb ik het bij het juiste eind?
T0n, Jofunu-kun,bazzoz, peuracquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:54 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
Een joekel van een neger, mijn oprechte medelijden voort zijn bedpartner. Overigens pieker ik over wie het is op dit kiekje:
[afbeelding]
Ton, ThaFreak, Bas, Bojo. Heb ik het bij het juiste eind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |