mietjequote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:27 schreef Youp het volgende:
wil ook wel komen.. hangt er even vanaf wat mijn uithoudingsvermogen op de KTM op de snelweg isik heb nu nog niet meer dan 10min snelweg gedaan
mjah de problemen zijn dat hij gaat zwabberen bij 130km/h en harder, je zit hardstikke rechtop vol in de wind, er zitten geen knippers op waardoor snelweg rijden ook al linker wordt, je ziet geen klote in de spiegel (trillingen) dus je moet de hele tijd je kop draaien, het apparaat trilt erger dan een vooroorlogse vibi en ik moet eens in de 110-120km een tankstation aandoenquote:
Jat die 6 serie van je pa danquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:49 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah de problemen zijn dat hij gaat zwabberen bij 130km/h en harder, je zit hardstikke rechtop vol in de wind, er zitten geen knippers op waardoor snelweg rijden ook al linker wordt, je ziet geen klote in de spiegel (trillingen) dus je moet de hele tijd je kop draaien, het apparaat trilt erger dan een vooroorlogse vibi en ik moet eens in de 110-120km een tankstation aandoen
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Jat die 6 serie van je pa dan
Ja die zal zuiniger rijden ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Jat die 6 serie van je pa dan
rijdt niet zuiniger.. heeft wel een 10x zo grote tankquote:Op zondag 24 juli 2005 17:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja die zal zuiniger rijden ja dat denk ik ook![]()
Dat weet jij beter dan wij denk ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:01 schreef Sounddragon het volgende:
Zou de Opel gang nog komen ??? Na al het commentaar van vorige keer ??![]()
Als je hier nooit post ook niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:13 schreef Sounddragon het volgende:
Ik denk dat er stiekem veeeel meer Opelrijders hier gluren als je denkt Tjab![]()
En als er nobody naar een meet komt, leer je elkaar nooit kennen![]()
Dat had ook andere oorzaken. 2 vechten 2 schuld en zo.quote:Ben alleen nog niet vergeten dat IK er vorige keer nogal lousy op werd afgerekend, met een BAN zelfs, en PNG ook als ik me niet vergis![]()
Die ban was wel geen direkt gevolg ván, maar wéééééken later werd het gewoon nog FF opgerakeld, en kreeg ik ineens te horen van (Nikki was het geloof ik), dat er diverse backstabbers hadden lopen klagen dat we de meet hadden 'opgeleukt'
Zulke mentaliteit is zóóóóóó niét Opel![]()
You got itquote:
Ik had het dan ook niet over jou.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
You got it![]()
Ennuhhhh ik post hier zát, FOK! is not the only thing on the net aye..![]()
Opel zuigt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:28 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb liever dat jij dat zegt als iemand mét verstand
Was bedoeld als een soort van 'ludieke aktie', zie het als een soort van '1 keer per jaar mag Opel FOK! eens bashen',quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:49 schreef BMW_Master het volgende:
Van mij mogen alle opel-rijders komen; hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
het blijft mij wel een raadsel waarom de opelrijders net als de vorige keer dat ook geniepig moesten doen.
Volgensmij was dat Hugster of Bas.. Of ik zelfs... geen idee meer..quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was bedoeld als een soort van 'ludieke aktie', zie het als een soort van '1 keer per jaar mag Opel FOK! eens bashen',![]()
Doordat het nogal frisjes was, viel de opkomst een beetje tegen, we hadden graag met 30 auto's daar aan komen zakken, maar dat lukte helaas niet...![]()
Werd helaas een beetje verkeerd opgevat door diverse mensen, eigenlijk wel jammer, maar de mensen die er waren op die meet, vonden het wel lachen geloof ik...op de Mc Manager na dan![]()
Ik weet niet meer precies wíe het was die ons als eerste zag, hij stond op het hoekje van de parkeerplaats daaro, maar die uitdrukking op zijn gezicht vergeet ik nooit meer![]()
![]()
Hier ook nogsteeds, als dinnetje besluit om ergens anders heen te willen doet ze dat maar, maar ik ga naar de Meet..quote:
Klassiekersquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat komt er eik zoal op 't concours?enkt erover na om digivideocam mee te nemen van paps*
Ik heb wel vaker een groep mensen gemeet hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:52 schreef t0n het volgende:
Dan kom je nog niet, ben je te verlegen voor.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:48 schreef hermandeperman het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat ik vrijwel zeker in Frankrijk zit op het moment van de meet
de meet zal niet hetzelfde zijnquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:52 schreef t0n het volgende:
netzoals vorig jaar.
100 mensen zouden komen, uit eindelijk zit ik daar met 3 mongolen.
Slecht excuus, t0n woont vlakbij jou, rij je met hem meequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Klassiekers.
Ik kom btw denk ik niet, behalve als ik mijn rijbewijs heb
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |