O..... zou ook nog eens kunnen...quote:
Dan moet je een PS2 hebben, sony heeft alle rechten geloof ik op F1 gamesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:55 schreef Dixidito het volgende:
Maar goed het gaat mij om een nieuw spel... seizoen 2005 dus.. waar is de tijd dat er elk jaar een nieuwe versie uitkwam, zoals bij de FIFA-reeks?
Ligt eraan hoe je de PS3 bekijktquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:44 schreef Dixidito het volgende:
Tot wanneer heeft Sony die rechten dan? En komt er ook geen F1 game voor de pc?
Blijkbaar een bod van Sony dat niet af te slaan was.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:12 schreef Dixidito het volgende:
*zucht*... ik ga echt geen playstation aanschaffen om F1 spellen te kunnen spellen... wat een gezeur... hoe heeft de FIA die rechten nou weer aan één firma kunnen verkopen? echt idioot
2007 ofzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:44 schreef Dixidito het volgende:
Tot wanneer heeft Sony die rechten dan? En komt er ook geen F1 game voor de pc?
Zijn dan ook meteen de enige racers, die de moeite waard zijn althans.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ach mario kart doubel dash en f-zero GX zijn perfecte cube racegames , tsja niet oficieel en gelicenseerd (behalve aan nintendo dan) ,en ook meer arcade dan simulatie gericht , en tsj voor de F1 moet je idd naar de PS overstappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |