de reden waarom de consumentenbond vraagt waar de spullen vandaan komen en hoe ze gemaakt worden, is juist om te kunne zien als er kinderarbeid/mensen onderdrukt worden voor hongerloontjes, daarom ben ik blij dat ze dat terecht navragen voordat ze een product de hemel inprijzen . kennelijk wil Apple dat niet laten weten/zien/geven zei daar geen openheid aan. minpuntje voor apple dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je reageert eens met normale argumenten enzo.
Mijn post had geen flikker met 'consumeren om het consumeren' te maken; ik somde alleen even op waarom die test niet zo zwart-wit is zoals jij het deed lijken.
ow, je vind oneliners zoals kansloos argumentenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:10 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
CherryLips heeft het heel goed verwoord, vind ik. Maar wanneer kom jíj eens met argumenten?
Nee hoor. Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ow, je vind oneliners zoals kansloos argumenten![]()
de argumenten zijn nu al 6 topics oudquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:07 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoe kom je daarbij?
Ik vroeg trouwens: wanneer kom jíj met argumenten? Jij? iriver vs. iPod discussie, discussie -> argumenten. Dus wanneer kom jij met argumenten?
onze puber heeft kennelijk een lesje Nederlands nodig:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:07 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoe kom je daarbij?
Ik vroeg trouwens: wanneer kom jíj met argumenten? Jij? iriver vs. iPod discussie, discussie -> argumenten. Dus wanneer kom jij met argumenten?
Wie heeft hier een lesje nederlands nodig?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:15 schreef donald_dick het volgende:
is er een
[..]
onze puber heeft kennelijk een lesje Nederlands nodig:
dis·cus·sie (de ~ (v.), ~s)
1 bespreking waarbij de deelnemers trachten door argumenteren de oplossing van een probleem te vinden
leg maar 1st uit wat het probleem is![]()
En nu maar optellen en aftrekken en tadaa, de iriver heeft meer argumenten > beter?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:11 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
de argumenten zijn nu al 6 topics oud
argumenten ipod bezitters:
hij heeft design
hij heeft geen schroefjes
hij heeft een accu die 18 uur meekan (1 claim)
82% van de amerikaanse mp3 hd speler bezitters heeft er 1
99$ vervangende accu
argumenten iRiver bezitters:
hij heeft design (waar is waar)
kleurenscherm
ondersteuning voor foto's en tekst
fm radio
voice recording
fm recording
volwaardig UMS
DRM vrij
meer EQ settings
srs-wow
compleet out of the box met accesoires geleverd
makkelijk te wisselen accu
17$ vervangende accu
enne oh ja hij heeft twee schroefjes
ahh het is onze vmbo postbode!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Wie heeft hier een lesje nederlands nodig? dyslectische flikker
Wat zou dan de prijs moeten zijn? Moeten alle mp3 spelers die alléén mp3's kunnen afspelen dezelfde prijs hebben?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:17 schreef DeDooieVent het volgende:
je weet dat ik ze beide bezit he?
het antwoord is ja, in alle opzichten ja, die ipod voelt kaal als ik hem al meeneem (omdat mijn vrouw de mijne heeft gepikt)
een simpele mp3 speler meer niet en dus veel te duur
Ik ben echt benieuwd hoe jij er uitzietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ahh het is onze vmbo postbode!
vertel eens ff hoe harry potter afloopt
we kennen de boos kijkende foto's van jouquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:21 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe jij er uitziet
Ja en we kennen jou alto kop ook wel kneus.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
we kennen de boos kijkende foto's van jou![]()
vetjes!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja en we kennen jou alto kop ook wel kneus.
je wilde toch argumenten? dat zijn ze ik weet niet wat je meer wil. Kijk als jij blij bent met dat ding, prima in een ander topic zag ik je wel een aantal goede redenen noemen, bijvoorbeeld dat die Ipod meer makkelijk verkrijgbare accesoires bood. Daar heb je helemaal gelijk in en als dat belangrijk voor jou is dan doet de fm tuner er idd niet toequote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:20 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Wat zou dan de prijs moeten zijn? Moeten alle mp3 spelers die alléén mp3's kunnen afspelen dezelfde prijs hebben?
Men neme de betreffende consumentengids. Men kijkt verder dan den neus langh is. En daar staat:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de reden waarom de consumentenbond vraagt waar de spullen vandaan komen en hoe ze gemaakt worden, is juist om te kunne zien als er kinderarbeid/mensen onderdrukt worden voor hongerloontjes, daarom ben ik blij dat ze dat terecht navragen voordat ze een product de hemel inprijzen . kennelijk wil Apple dat niet laten weten/zien/geven zei daar geen openheid aan. minpuntje voor apple dus.
comsumentenbond [afbeelding]
Oftewel; er zijn van zowel iRiver als Apple geen gegevens beschikbaar over de productie, alleen iRiver heeft mazzel dat ECL failliet ging.quote:"We hebben 12 bedrijven een vragenlijst gestuurd gestuurd met vragen over de vervanging van batterijen en onderdelen, het afdanken van de mp3 speler, de herkomst van het apparaat en de arbeidsomstandigheden in de fabrieken. Slechts 6 bedrijven hebben de vragenlijst op tijd ingevuld. Vijf bedrijven worden op onze lijst van zwijgzame bedrijven geplaatst en zijn daarmee uitgesloten van het predikaat beste koop. ECL, importeur van de iRiver en MPman, was tijdens het onderzoek onbereikbaar door de afwikkeling van een faillissement. Een overmachtssituatie, waardoor het bedrijf deze sanctie niet krijgt opgelegd. [...] Slechts 4 van de 12 bedrijven onderschrijven de arbeidsnormen van de ILO, de internationale arbeidsorganisatie. Dit zijn Archos, packard Bell, Philips en de leveranciers van Tu & Tu (importeur van iAudio en Mpio).
Reageer eens normaal zonder gelijk alles en iedereen kansloos te noemen als je even geen normaal antwoord weet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ow, je vind oneliners zoals kansloos argumenten![]()
lekker subjectief, misschien konden ze het wel, maar he, ikzou er ook geen fuck om geven als ik bezig ben met een overdrachtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Men neme de betreffende consumentengids. Men kijkt verder dan den neus langh is. En daar staat:
[..]
Oftewel; er zijn van zowel iRiver als Apple geen gegevens beschikbaar over de productie, alleen iRiver heeft mazzel dat ECL failliet ging.
sommige mensen kijken wel waar hun producten vandaan komen, daarom zijn biologische producten in trek en staat er bij fruit waar het vandaan komt.quote:Andere zwijgers zijn Creative, MyStar/MSI, Rio Audio en zelfs Sony. Damn, ik heb een SOny discman, die gooi ik maar even weg dan.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reageer eens normaal zonder gelijk alles en iedereen kansloos te noemen als je even geen normaal antwoord weet.
ik gebruikte het woord kansloos omdat hij dat deed . ga jij maar weer verder subjectief verder lezen en drogredenen zoekenquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[..]
ik gebruikte het woord kansloos omdat hij dat deed . ga jij maar weer verder subjectief verder lezen en drogredenen zoeken![]()
Evenlang als mensen met een iriver op jou ingaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:12 schreef Little_Meanie het volgende:
hoeveel delen moeten er nog aangemaakt worden voordat iedereen overtuigd is dat de iPod gewoon de beste is?
Vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:12 schreef Little_Meanie het volgende:
hoeveel delen moeten er nog aangemaakt worden voordat iedereen overtuigd is dat de iPod gewoon de beste is?
omdat ik van belgen niks aanneemquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:12 schreef Little_Meanie het volgende:
Klopt, maar dat "modieus zijn" is misschien wat overdreven.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 07:34 schreef Geqxon het volgende:
Het is gewoon zooo simpel dit allemaal:
Wil je simpelweg MP3's afspelen, modieus zijn en via een goede library kunnen werken: iPod / iPod mini
Wil je MP3's afspelen en nog een shitload aan functies: iriver H320 / iriver H10![]()
iPodquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:30 schreef roobje het volgende:
Kan je met de H10 ook makkelijk playlists maken en snel/eenvoudig de juiste muziek in je collectie vinden of gaat dat beter op de iPod?
een hoesje om een iPod is altijd lelijkquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:39 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk het niet, kijkend naar de reclames in de vrouwenbladen, de reclames van de iPod zelf en het volk dat met de iPod rondloopt, ben je toch wel modieus als je er eentje hebt
Tuurlijk, je kunt hem ook in een lelijk hoesje stoppen
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:30 schreef roobje het volgende:
Kan je met de H10 ook makkelijk playlists maken en snel/eenvoudig de juiste muziek in je collectie vinden of gaat dat beter op de iPod?
Zijn er nog pro-iRiver mensen die hier iets over kwijt willen?quote:
nee ik ben het er mee eens, opzich is het aanmaken van een quicklist mogelijk, maar de iriver h10 heeft er maar 1, wat echter wel aangelegd wordt is een lijst met recente bestanden en een lijst met favoriete bestanden ook kun je nummers een rating geven waardoor ze in de lijst met 'gerate' songs terecht komen, maar eerlijk is eerlijk, wat dat betreft is de ipod wel beter uitgerustquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:00 schreef roobje het volgende:
[..]
[..]
Zijn er nog pro-iRiver mensen die hier iets over kwijt willen?
Dat ken ik ja, dat komt dacht ik doordat de iPod niet uit kan, maar in stand-by mode gaat waardoor je accu alsnog redelijk snel leeg gaatquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:01 schreef Little_Meanie het volgende:
Als Pro iPodder moet ik toch iets negatiefs kwijt, de laatste tijd heb ik geregeld voor dat mijn batterij 's avonds halfweg staat en als ik mijn iPod de volgende dag terug aanleg, krijg ik hem niet aan en als ik hem reset staat er dat de batterij leeg is
Het gaat hier om een iPod photo 60 Gb van halfjaar oud
Ja niet dus, als je hem op lock set gaat er niks van je batterij af.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat ken ik ja, dat komt dacht ik doordat de iPod niet uit kan, maar in stand-by mode gaat waardoor je accu alsnog redelijk snel leeg gaat
Weet ik veel, toeval? ik heb dit probleem namelijk niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:19 schreef Geqxon het volgende:
Waarom heeft mijn broer dan hetzelfde probleem.... ? Dat de accu dus dood is
ja? een autolader, autohouder, auto-aansluitdinges enz enz enz? die krijg je er standaard bij?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:30 schreef Geqxon het volgende:
Bij de iriver krijg je die erbij(de microfoon enzo dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |