Niet om weer opnieuw te beginnen, maar eerst wordt er aan 1 stuk door geroepen dat "de iPod geen enkel voordeel boven de iRiver heeft en de iRiver beter is en je sowieso voor de iRiver moet gaan", waarom 'begrijp' je nu opeens dat er mensen tóch voor de iPod gaan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Niet meer dan lof voor deze uitgebreide tekst
Kijk, zo te zien past bij jou de iPod duidelijk veel beter. Maar als iemand bijvoorbeeld iets meer zou willen, dan moet je toch echt naar alternatieven als bv. een iriver kijken
Als je bijvoorbeeld 3 uur in de trein zit, en een klein schermpje genoeg is voor je Simpsons afleveringen, dan is zo'n videofunctie wel leuk ja
Omdat er eindelijk is een normaal stukje tekst is neergezet met normale argumenten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:42 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Niet om weer opnieuw te beginnen, maar eerst wordt er aan 1 stuk door geroepen dat "de iPod geen enkel voordeel boven de iRiver heeft en de iRiver beter is en je sowieso voor de iRiver moet gaan", waarom 'begrijp' je nu opeens dat er mensen tóch voor de iPod gaan?
Heb je met zo'n mooie touchstrip geen last vanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:51 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar. Er blijft ook wel eens wat troep tussen die randjes van het clickweel zitten.
welke argumenten hebben jou overtuigd, dan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:47 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Omdat er eindelijk is een normaal stukje tekst is neergezet met normale argumenten.
dat Tonks eens een keer serieus iets zegt over de Ipod, en zijn keuzemotivatie, en dat hij toegeeft dat er ook nadelen zijn, dat is gewoon klasse.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:36 schreef SlimShady het volgende:
[..]
welke argumenten hebben jou overtuigd, dan.
komt er ook een aanzetten wanneer net alle hitte uit de strijd isquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:42 schreef itsontoday het volgende:
IPOD!
Omdat iPod simpel is, en als mensen een simpele speler willen, gaan ze voor een iPod. Dat is altijd al mijn gedachte geweestquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:42 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Niet om weer opnieuw te beginnen, maar eerst wordt er aan 1 stuk door geroepen dat "de iPod geen enkel voordeel boven de iRiver heeft en de iRiver beter is en je sowieso voor de iRiver moet gaan", waarom 'begrijp' je nu opeens dat er mensen tóch voor de iPod gaan?
Dat argument heb ik ook aangehaald, en toen werd er gereageerd dat de iRiver net zo makkelijk is.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat iPod simpel is, en als mensen een simpele speler willen, gaan ze voor een iPod. Dat is altijd al mijn gedachte geweest
dat snap ik niet.....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:06 schreef Geqxon het volgende:
Met simpel bedoel ik simpel in aanschaf, niet hoeven te twijvelen enzo.
Dus niet simpel in bediening
ipods kan je op elke hoek van de straat krijgen, het is net drugsquote:
Wil je een radio e.d. ?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:24 schreef s0d het volgende:
pff moeilijk zeg nu raad een vriend me weer de sony hd-5 aan (20gb voor hetzelfde geld)..
maarja heb heel de zomer nog dus orienteer me lekker suf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |