en hier was ik dus naar op zoek. Maar hoe is dit voor een leek op te lossen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:10 schreef Tha.Gnome het volgende:
[..]
Ik merk het vooral bij bestanden groter dan 50MB, hele bediening werkt dan niet meer.
Het enigste wat dan helpt is de accu eruit halen.
check www.buyshit.nlquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:42 schreef SlimShady het volgende:
mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar iRiver.
vooral de extra functionaliteit en iets lagere prijs spreekt mij aan.
kan iemand vertellen wat de nadelen zijn van een iRiver die een iPod niet heeft?
De iPod is al zo lang in ontwikkeling dat bijvoorbeeld iTunes verder is ontwikkeld dan iRiver plus. Daarentegen kan je bij de H10 weer gebruik maken van WMP10 om je nummers over te zetten... (of van Verkenner, maar dan kan je je muziek alleen benaderen via de Browser van de H10 en niet via het Music-menu)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:42 schreef SlimShady het volgende:
kan iemand vertellen wat de nadelen zijn van een iRiver die een iPod niet heeft?
wij als iriver en ipod gebruikers kunnen natuurlijk ook het hele boek als tekstbestand op onze mp3-speler zetten hequote:
Is een redelijk snelle download.quote:
ahh ik wordttoch nog begrepen door een Ipodjostiquote:Donald_Dick mag trouwens wel ff afkoelen en de OP eens goed doorlezen. Niet op de man en andermans argumenten niet afkraken maar tegen argumenten verzinnen.
Met het belachelijk maken van mij komt een ban toch wel heel dicht bijquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ahh ik wordttoch nog begrepen door een Ipodjosti
je luisterd hari buthole potter tijdens je krantenwijkje, ik kom niet meer bijquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:43 schreef tonks het volgende:
IK heb ze alle 5 hahaha gaat de tijd wat sneller tijdens krantenwijk![]()
Als het echt zo moet....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je luisterd hari buthole potter tijdens je krantenwijkje, ik kom niet meer bij![]()
![]()
tonks deed het om te trollen, net als ik, daar houden we vanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Als het echt zo moet....
Heeft Tonks zijn leven verbeterd... ga jij beginnen...
Hij is laatst nog op usenet gepostquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:21 schreef Asmodean het volgende:
ik heb echt een hekel aan p2p, ben nu bezig met de derde poging hp5 te downloadenTelkens gaat zo'n fucking user weer offline. Doe mij maar nieuwsgroepen.
waar?quote:
Ik hoef me niet te schamen voor wat ik doe 1 uurtje per ochtend beetje muziek luisteren verdiend genoegquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je luisterd hari buthole potter tijdens je krantenwijkje, ik kom niet meer bij![]()
![]()
nee hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tonks deed het om te trollen, net als ik, daar houden we van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |