Evenlang als mensen met een iriver op jou ingaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:12 schreef Little_Meanie het volgende:
hoeveel delen moeten er nog aangemaakt worden voordat iedereen overtuigd is dat de iPod gewoon de beste is?
Vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:12 schreef Little_Meanie het volgende:
hoeveel delen moeten er nog aangemaakt worden voordat iedereen overtuigd is dat de iPod gewoon de beste is?
omdat ik van belgen niks aanneemquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:12 schreef Little_Meanie het volgende:
Klopt, maar dat "modieus zijn" is misschien wat overdreven.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 07:34 schreef Geqxon het volgende:
Het is gewoon zooo simpel dit allemaal:
Wil je simpelweg MP3's afspelen, modieus zijn en via een goede library kunnen werken: iPod / iPod mini
Wil je MP3's afspelen en nog een shitload aan functies: iriver H320 / iriver H10![]()
iPodquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:30 schreef roobje het volgende:
Kan je met de H10 ook makkelijk playlists maken en snel/eenvoudig de juiste muziek in je collectie vinden of gaat dat beter op de iPod?
een hoesje om een iPod is altijd lelijkquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:39 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk het niet, kijkend naar de reclames in de vrouwenbladen, de reclames van de iPod zelf en het volk dat met de iPod rondloopt, ben je toch wel modieus als je er eentje hebt
Tuurlijk, je kunt hem ook in een lelijk hoesje stoppen
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:30 schreef roobje het volgende:
Kan je met de H10 ook makkelijk playlists maken en snel/eenvoudig de juiste muziek in je collectie vinden of gaat dat beter op de iPod?
Zijn er nog pro-iRiver mensen die hier iets over kwijt willen?quote:
nee ik ben het er mee eens, opzich is het aanmaken van een quicklist mogelijk, maar de iriver h10 heeft er maar 1, wat echter wel aangelegd wordt is een lijst met recente bestanden en een lijst met favoriete bestanden ook kun je nummers een rating geven waardoor ze in de lijst met 'gerate' songs terecht komen, maar eerlijk is eerlijk, wat dat betreft is de ipod wel beter uitgerustquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:00 schreef roobje het volgende:
[..]
[..]
Zijn er nog pro-iRiver mensen die hier iets over kwijt willen?
Dat ken ik ja, dat komt dacht ik doordat de iPod niet uit kan, maar in stand-by mode gaat waardoor je accu alsnog redelijk snel leeg gaatquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:01 schreef Little_Meanie het volgende:
Als Pro iPodder moet ik toch iets negatiefs kwijt, de laatste tijd heb ik geregeld voor dat mijn batterij 's avonds halfweg staat en als ik mijn iPod de volgende dag terug aanleg, krijg ik hem niet aan en als ik hem reset staat er dat de batterij leeg is
Het gaat hier om een iPod photo 60 Gb van halfjaar oud
Ja niet dus, als je hem op lock set gaat er niks van je batterij af.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat ken ik ja, dat komt dacht ik doordat de iPod niet uit kan, maar in stand-by mode gaat waardoor je accu alsnog redelijk snel leeg gaat
Weet ik veel, toeval? ik heb dit probleem namelijk niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:19 schreef Geqxon het volgende:
Waarom heeft mijn broer dan hetzelfde probleem.... ? Dat de accu dus dood is
ja? een autolader, autohouder, auto-aansluitdinges enz enz enz? die krijg je er standaard bij?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:30 schreef Geqxon het volgende:
Bij de iriver krijg je die erbij(de microfoon enzo dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |