1 | $text = preg_replace("#\[img\]http://www.mydomain.nl/image.php\?id=([0-9]+)\[/img\]#sie", "'[myimg]\\1[/myimg]'", $text); |
1 | $a = &$b |
Ja ik heb twee boeken binnen. Jou ZCE study guide en ik had een nieuw boek bij bol besteldquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:38 schreef Roönaän het volgende:
php5 en mysql handboek? gaat alleen over php toch dat boek?
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=FrjnvAQ0GdTnpkbPibvZi-Tsj-d4D6buGkw=?BOL_OWNER_ID=1001004002061053&Section=BOOK&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:50 schreef Roönaän het volgende:
paul dubois?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 | <? if($_GET['actie'] == 2){ if($_POST['gebruikersnaam'] == $adminnaam && $_POST['wachtwoord'] == $password){ Setcookie("gebruikersnaam", $_POST['gebruikersnaam']); Setcookie("wachtwoord",$_POST['wachtwoord']); echo "Je bent succesvol ingelogd! Je wordt over 2 seconden naar je pagina gestuurd."; echo "<META HTTP-EQUIV=\"REFRESH\" CONTENT=\"2; URL=admin.php\">"; }else{ echo "<b>Error:</b> Je hebt 1 of meer velden niet correct ingevuld."; echo "<br>Je wordt over 5 seconden naar de vorige pagina gestuurd."; echo "<META HTTP-EQUIV=\"REFRESH\" CONTENT=\"5; URL=admin.php\">"; } }else{ if($_COOKIE['gebruikersnaam'] != $adminnaam && $_COOKIE['wachtwoord'] != $password){ echo "<form name=\"inloggen\" action=\"admin.php?actie=2\" method=\"POST\"> <div id=\"admin_inloggen_overzicht\"> <div class=\"admin_inloggen1\">Gebruikersnaam:</div> <div class=\"admin_inloggen2\"> <input type=\"text\" name=\"gebruikersnaam\"></div> <div class=\"admin_inloggen1\">Wachtwoord:</div> <div class=\"admin_inloggen2\"> <input type=\"password\" name=\"wachtwoord\"></div> <div class=\"admin_inloggen1\"> <input type=\"submit\" name=\"verzenden\" value=\"Inloggen\"></div> </div></form> "; } elseif($_GET[actie] == "uitloggen"){ setcookie( "gebruikersnaam" , "" ); setcookie( "wachtwoord" , "" ); echo "Je bent nu uitgelogd, je wordt naar de inlogpagina terug gestuurd."; echo "<META HTTP-EQUIV=\"REFRESH\" CONTENT=\"2; URL=admin.php\">"; }else{ echo "<div id=\"tabel_overzicht\"> <div class=\"tabel_titel\">Titel</div> <div class=\"tabel_door\">Door</div> <div class=\"tabel_datum\">Datum</div> <div class=\"tabel_tijd\">Tijd</div> <div class=\"tabel_wijzig\">Wijzig</div> <div class=\"tabel_verwijder\">Delete</div> </div><br>"; $query = mysql_query("select * from nieuws ORDER BY id DESC"); while($nieuws = mysql_fetch_object($query)){ echo "<div id=\"tabel_overzicht\"> <div class=\"tabel_titel1\"> <a href=\"../nieuws.php?actie=show&id=$nieuws->id\">$nieuws->titel</a></div> <div class=\"tabel_door1\">$nieuws->naam</div> <div class=\"tabel_datum1\">$nieuws->datum</div> <div class=\"tabel_tijd1\">$nieuws->tijd</div> <div class=\"tabel_wijzig1\"><a href=\"wijzignieuws.php?id=$nieuws->id\">x</a></div> <div class=\"tabel_verwijder1\"><a href=\"verwijdernieuws.php?id=$nieuws->id\">x</a></div>"; } echo " </div> "; echo "<div id=\"nieuws_footer\"> <a href=\"admin.php?actie=uitloggen\">Uitloggen</a> </div>"; die (); } } ?> |
Ik kan de fout niet vinden hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit is een html fout, en heeft niets met php te maken.
Bekijk in je geparste pagina eens gewoon de source, of trek hm door de w3c validator heen.
Heb je 'm al door de w3c validator getrokken?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:49 schreef The_Cyberspace het volgende:
[..]
Ik kan de fout niet vinden hoor![]()
Wat moet er fout zijn dan?
jup, zowel door de html als de css validator... beide geen foutenquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je 'm al door de w3c validator getrokken?
En wat er fout is weet ik niet, aangezien IK geen geparste source van je pagina kan bekijken
Wat een ranzig stuk code zeg. Het verbaast me ook niet echt dat er iets niet helemaal goed gaat. Maar als je er niet bij zegt welk stuk layout ontbreekt, dan is het nog lastiger zoeken naar de fout.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:53 schreef The_Cyberspace het volgende:
Ben ik ook weer met een probleem..![]()
Ben bezig met een inlog script wat nie helemaal vlekkeloos werkt. Ik kan netjes inloggen en uitloggen maar zodra ik ingelogd ben vergeet hij een stuk layout aan de "onderkant". Ik heb al vanalles geprobeerd en ik kom der nie uit..![]()
De code waar het omgaat:
[ code verwijderd ]
Ik gok dat het op het einde van de code misgaat, maar ik ben nie zo`n held met php en/of mysql.. De code is dan ook nie door mijzelf geschreven..
En de verbinding met de mysql databse is aanwezig, deze code word namelijk in een andere pagina "ge-included"
Alleen is die html/css validator waarschijnlijk niet ingelogd.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:47 schreef The_Cyberspace het volgende:
[..]
jup, zowel door de html als de css validator... beide geen fouten
dat denk ik dan ook ja...quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:40 schreef Light het volgende:
[..]
Alleen is die html/css validator waarschijnlijk niet ingelogd.
die kloppen, want die kriig ik netjes te zien (ook als er meerdere nieuwsberichten zijn)quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:53 schreef SuperRembo het volgende:
Volgens mij klopt de nesting van de divs niet als er meerdere nieuwsberichten zijn.
Het lijkt mij dat er na die link Uitloggen niets meer hoort te komen. Zeker na een "die();" komt geen output meer.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:59 schreef The_Cyberspace het volgende:
[..]
die kloppen, want die kriig ik netjes te zien (ook als er meerdere nieuwsberichten zijn)
Ik kan onder nieuwsberichten klikken op uitloggen (dit gebeurd dan ook zonder problemen) Maar de layout die daaronder hoort krijg ik niet te zien
1 2 3 4 | echo "<div id=\"nieuws_footer\"> <a href=\"admin.php?actie=uitloggen\">Uitloggen</a> </div>"; die (); } } |
In de while-loop worden 7 divs geopend en maar 6 gesloten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:59 schreef The_Cyberspace het volgende:
[..]
die kloppen, want die kriig ik netjes te zien (ook als er meerdere nieuwsberichten zijn)
Ik kan onder nieuwsberichten klikken op uitloggen (dit gebeurd dan ook zonder problemen) Maar de layout die daaronder hoort krijg ik niet te zien
Die while-loop met die div`s was ondertussen al veranderd in de hoop datdat het probleem zou zijn, maar die die op het einde deed moelijk, na het verwijderen daarvan liet FF me netjes de layout zien..quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:11 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
In de while-loop worden 7 divs geopend en maar 6 gesloten.
Met de webdev toolbar in firefox kan je makkelijk locale html door de validator gooien. Anders moet je ff de html van de pagina opslaan en die door de validator gooien.
1 2 3 | <?php header("Location: scriptje.php"); ?> |
1 | SELECT max(ordernummer) as maxordernummer FROM shop_bestelling |
1 2 3 4 5 6 | $getmaxquery = sprintf("SELECT max(ordernummer) as maxordernummer FROM shop_bestelling"); mysql_select_db($database_weeweewee, $weeweewee); $Result1 = mysql_query($getmaxquery, $weeweewee) or die(mysql_error()); echo $Result1; |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |