Ik snap zijn klacht, maar ik heb er geen last van.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 03:52 schreef The_Terminator het volgende:
Dat is geen layout verneukende pic maar zo'n fucking crash plaatje
Ik heb er ook geen last meer van. Maar ik weet door de grootte van het plaatje dat het bedoeld is om je browser en pc te crashen. Dat soort users mogen ze van mij van het forum af trappen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 03:56 schreef dl3b het volgende:
[..]
Ik snap zijn klacht, maar ik heb er geen last van.
FF, dat dan weer wel.
Weet ik, Vampier flikte ook ooit zoiets en die heeft ook een ban gekregen van een paar maand.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 04:02 schreef BillGates het volgende:
die users worden er ook vanaf getrapt.. zie MED:
Crashlinkje
Zal wel, jou mogen ze ook wel van het forum af trappenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 04:16 schreef NightH4wk het volgende:
Oops, verkeerde link gecopieerd.
We gaan toch geen bans aanvragen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 04:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zal wel, jou mogen ze ook wel van het forum af trappen![]()
Denk je dat ik vrees om een ban voor jou aan te vragen? Laat me niet lachen, ik doe het met plezierquote:
Je durft het toch niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 04:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Denk je dat ik vrees om een ban voor jou aan te vragen? Laat me niet lachen, ik doe het met plezier
Die van Timbob was lang niet zo groot als die van Alsem hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 04:21 schreef dl3b het volgende:
@The_Terminator,
timbob plaatst hetzelfde plaatje.
Wat heeft Alsem eraan veranderd zodat het fout gaat dan?
Gewoon ter info, niets meer, niets minder.
Ja, dat zie ik, no offence naar timbob.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 04:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die van Timbob was lang niet zo groot als die van Alsem hoor.
Ga alstjeblieft ff weg enzo. Je wist zelf ook wel dat die link naar dat topic je pc doet crashen.quote:
het is fijn dat er nog mensen zoals jij zijn die snachts de boel in de gaten houden..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 04:36 schreef The_Terminator het volgende:
En dan gaat -Jay-20- de hele boel nog even gezellig quoten zonder ook maar een reactie te geven.
Inderdaad, jammer dat ik die afbeeldingen niet verwijderen kanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 04:37 schreef BillGates het volgende:
[..]
het is fijn dat er nog mensen zoals jij zijn die snachts de boel in de gaten houden..
anders zou het maar een rotzooitje worden natuurlijk1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |