Die moet je zeker lezenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De volwassen verhalen van Roald Dahl ken ik eigenlijk nietwel al de kinderboekem kapot gelezen op de basisschool
Stephen KingM'n huisgenoot blijkt daar ook een fan van, erg handig
een jongetje met Obsessive-compulsive disorder, die allemaal gekke dingen doetquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Boy heb ik ook gelezen, jaren geleden, maar al die boeken vond ik destijds erg tof. Nu geen idee meer waar ze over gaan.
Kom maar op!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:43 schreef saaw het volgende:
[..]
een jongetje met Obsessive-compulsive disorder, die allemaal gekke dingen doet
als je dat nogsteeds interessant vind heb ik wel 2 namen van boeken voor je die je echt moet lezen!
wacht ik en even naar mn slaapkamer om het op te zoeken voor jequote:
kom maar.. of moet ik naar jou komen?quote:
* Twisted_fok gaat morgen dan ook maar even langs de Broese gezien ze toch de stad in gaatquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niks onthouden!
Gewoon kopen
Is jaar of twee jaar verzamel bundel uitgekomen
Prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:45 schreef Maeghan het volgende:
En na zo veel topics verder nog steeds geen nieuws.... nog immer single... =(
Ja, nog even en dan komt Harry Potter uit. Niet dat ik 'm dan mag lezen van mezelf, want ik zit nog midden in de scriptie. =S
Ik heb een bloedhekel aan Harry.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen![]()
Harry is wel belangrijk
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:45 schreef Transeptor het volgende:
[..]
kom maar.. of moet ik naar jou komen?
Je zou het niet zeggen, maar er is een verschilquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan Harry.![]()
Oh nee, ik heb een bloedhekel aan Balkenende.![]()
ehm hij loopt van school naar huis met een vaste volgorde van dingen die hij moet aanraken, likken en vasthouden. precies genoeg stappen anders moet hij terugquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:48 schreef Maeghan het volgende:
Boy een jongetje met obsessive-compulsive disorder? Volgens mij zijn het gewoon jeugdverhalen hoor. Ik kon er geen psychologische stoornis in vinden eigenlijk.
meel me ff waar jij woont, ik kom welquote:
Ja, Harry is minder wereldvreemd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen, maar er is een verschil
mail mij maarquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:49 schreef Transeptor het volgende:
[..]
meel me ff waar jij woont, ik kom wel
owkeeyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |