Haar enige commentaar was dat bepaalde dingen niet af waren. Nee echt?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een 8,7
Naja dan vond ze het heel goed kennelijk en heeft ze niet gelet op die rare open eindes ofzo
Ik ben er eigenlijk wel blij omquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:41 schreef Airelle het volgende:
omdat hij de enige was die dacht dat zij ging winnen.
Morgen is de Grote Dagquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:43 schreef Svensational het volgende:
Heppie je OV alweer terug?
Ow godquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Haar enige commentaar was dat bepaalde dingen niet af waren. Nee echt?![]()
![]()
Zit jij trouwens ook op het HBO? Ik vraag me af of dat iets HBO-erigs is, geestelijk zwakke docenten.
Het was hard he?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel blij om. Maria met haar nutteloze gekreun.
.
Zelfs bij de meest makkelijke slagen kreunt ze.quote:
Van die Oranje-gast zekerquote:
Zal niet helpen, Venus doet het zelf ook.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zelfs bij de meest makkelijke slagen kreunt ze.. Ze doet het expres.
. Om Venus af te leiden.
.
Ja maar ook van mijn edele beentjes.quote:
Problemen mee?quote:
Ik test het even danquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:57 schreef Skaai het volgende:
Dat moet ik vaker doen. Gewoon random Fokkers schoppen in de virtualiteit.
Feels good![]()
Volgend seizoen heb ik er ook eindelijk weer eentje.quote:
Wat een heerlijke avatar heb jij tochquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:59 schreef Skaai het volgende:
Je icon is overigens wel erg oud hoor, Oransj.
En ik maar denken dat iemand schoppen een goede manier was om vrienden kwijt te raken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik test het even dan
* MissBliss geeft Dizer een schop
Die wordt toch niet boos aangezien hij mn nieuwe Fok!vriend is.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgend seizoen heb ik er ook eindelijk weer eentje.Kom ik je opzoeken [afbeelding]
Nee joh.. Hij weet dat ik het niet meenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En ik maar denken dat iemand schoppen een goede manier was om vrienden kwijt te raken.![]()
Nee hoor,ik kan je hebbenquote:
Het blijft een gaaf nummerquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:59 schreef Skaai het volgende:
Je icon is overigens wel erg oud hoor, Oransj.
Dat wil ik zien!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |