ja dat kan verbindt je toe enafvoer leidng met elkaarquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:11 schreef joshus_cat het volgende:
Om het de stukadoor wat makkelijker te maken bij 't stuccen heb ik toegezegd de radiatoren te demonteren. Nou heb ik netjes de CV leeg laten lopen, maar nu vraag ik me af of ik uberhaupt nog wel warm water kan gebruiken (jaja, bezint eer ge begint enzo, ik weet 't).
Extra info: ik heb een combiketel (remeha w23 reminox).
juist daarom moets ie hem door verbinden en vulle met waterquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:31 schreef -chefke- het volgende:
euhm weet niet het goed is maar jouw vd warmte wisselaar bevat nu geen water en word nie gekoeld en kan nu doorfikken omdat deze te heet word!!
Ik heb 't idee dat 't bij mijn CV-opstelling wel eens zoveel werk zou kunnen zijn dat het handiger is om voor iedere radiator een extra afsluitknop te zetten in de retourleiding.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:39 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
ja dat kan verbindt je toe enafvoer leidng met elkaar
en ulle ze met water
en klaar ben je
en haal de termostaat er af
Sterker nog, dat is een heel goed idee.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:48 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Ik heb 't idee dat 't bij mijn CV-opstelling wel eens zoveel werk zou kunnen zijn dat het handiger is om voor iedere radiator een extra afsluitknop te zetten in de retourleiding.![]()
kan ook maar je cv moet gevuld blijven met waterquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:48 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Ik heb 't idee dat 't bij mijn CV-opstelling wel eens zoveel werk zou kunnen zijn dat het handiger is om voor iedere radiator een extra afsluitknop te zetten in de retourleiding.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |