...Lowlands...quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:53 schreef sjippen het volgende:
Maar eigenlijk begint het pas na Rock Werchter: Marktrock, Melkrock, Suikerrock, Maanrock, Pukkelpop........ enz...... Aaaah!
Niet alle Lowlands gangersquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:42 schreef maniack28 het volgende:
Mensen die zeuren over een andere stroming zijn echt triest. Ik hou zelf ook niet echt van dance enzo, omdat ik het al gauw saai vind worden en ik heb in de discotheek ook altijd het gevoel dat als ik iemand per ongeluk aanstoot dat ik dan een klap krijg. Bij metal/punkfestivals heb ik dat nooit, maar goed misschien komt dat ook omdat ze al vooroordelen over mij hebben in de discotheek
Ik denk dat het gewoon eens tijd wordt dat men elkaars muziek gaat respecteren. Neem een voorbeeld aan een hoop Lowlandsgangers, die gaan overdag uit hun dak op rock/punk/metal/ska/hiphop/drum'nbass/pop enz. enz. maar 's nachts staan ze ook gewoon tot 4 uur te stampen![]()
Overigens, als je vooroordelen hebt over een bepaalde stroming, zou ik toch eens wat verder zoeken, want binnen iedere stroming is goede muziek te vinden!! 1 jaar terug vond ik punk ook kut en saai enz. maar nu heb ik een heleboel goeie punkbands gevonden, dus het was gewoon een vooroordeel. Ik luisterde pas naar een soort van gothicelectro weet ik het wat en dat was ook gewoon best gaaf.... gewoon proberen dus!!!
Dus ik MOET andere muziek ook maar mooi gaan vinden?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:42 schreef maniack28 het volgende:
Neem een voorbeeld aan een hoop Lowlandsgangers, die gaan overdag uit hun dak op rock/punk/metal/ska/hiphop/drum'nbass/pop enz. enz. maar 's nachts staan ze ook gewoon tot 4 uur te stampen![]()
Overigens, als je vooroordelen hebt over een bepaalde stroming, zou ik toch eens wat verder zoeken, want binnen iedere stroming is goede muziek te vinden!! 1 jaar terug vond ik punk ook kut en saai enz. maar nu heb ik een heleboel goeie punkbands gevonden, dus het was gewoon een vooroordeel. Ik luisterde pas naar een soort van gothicelectro weet ik het wat en dat was ook gewoon best gaaf.... gewoon proberen dus!!!
Dat zeg ik niet... ik zeg alleen dat mensen VOOROORDELEN hebben!! Als je eens probeert te luisteren naar die muziek, dan kan je het misschien toch wel waarderen. Ik wed dat als jij het woord punk hoort dat je meteen wegloopt. Terwijl punk soms best leuk kan zijn. Probeer het eens!!! Niet geschoten is altijd mis hequote:Op maandag 4 juli 2005 19:18 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dus ik MOET andere muziek ook maar mooi gaan vinden?![]()
Respectvol met elkaar omgaan is iets anders als elkaar ineens geweldig vinden hoor.
Je zit zeker in je true metal periode ofzoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:19 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Jaja dus ik mag geen bonk bonk muziek zeggen maar jij mag wel slipknot als voorbeeld nemen van goede metal? lekker krom is dat.
verraderquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:27 schreef Blinker het volgende:
Het is wel zo..
Vroeger had ik een grof hekel aan hip-hop / R&B, maar nu kan ik ook 50 cent wel waarderen nadat ik het aandachtig heb beluisterd
Jij bent triestquote:
Ik heb genoeg punk gehoord om te zeggen dat ik het niet leuk ga vinden hoor. Ik kan niet alles leuk vinden zeg. Dat is iets anders dan vooroordelen hebben. Hoewel sommige vooroordelen gewoon bij bepaalde muziek horen Want wat is gabber nou zonder kale koppies en powermetal nou zonder strakke broeken?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet... ik zeg alleen dat mensen VOOROORDELEN hebben!! Als je eens probeert te luisteren naar die muziek, dan kan je het misschien toch wel waarderen. Ik wed dat als jij het woord punk hoort dat je meteen wegloopt. Terwijl punk soms best leuk kan zijn. Probeer het eens!!! Niet geschoten is altijd mis he
Fijn dat jij wel geluisterd heb, maar ik ken zat mensen die het dus niet geprobeerd hebben en die hebben dus vooroordelen!! Das net als bij voorbaat zeggen dat ballet kut is.... balet op muziek van een vette metalband kan best leuk zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:46 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik heb genoeg punk gehoord om te zeggen dat ik het niet leuk ga vinden hoor. Ik kan niet alles leuk vinden zeg. Dat is iets anders dan vooroordelen hebben. Hoewel sommige vooroordelen gewoon bij bepaalde muziek horen Want wat is gabber nou zonder kale koppies en powermetal nou zonder strakke broeken?![]()
De discotheekquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:42 schreef maniack28 het volgende:
Mensen die zeuren over een andere stroming zijn echt triest. Ik hou zelf ook niet echt van dance enzo, omdat ik het al gauw saai vind worden en ik heb in de discotheek ook altijd het gevoel dat als ik iemand per ongeluk aanstoot dat ik dan een klap krijg. Bij metal/punkfestivals heb ik dat nooit, maar goed misschien komt dat ook omdat ze al vooroordelen over mij hebben in de discotheek
Ik denk dat het gewoon eens tijd wordt dat men elkaars muziek gaat respecteren. Neem een voorbeeld aan een hoop Lowlandsgangers, die gaan overdag uit hun dak op rock/punk/metal/ska/hiphop/drum'nbass/pop enz. enz. maar 's nachts staan ze ook gewoon tot 4 uur te stampen![]()
Lees mijn posts eensquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:09 schreef Joppy het volgende:
[..]
Het is toch weer typisch dat de diehard rockers/metalfiguren zo kortzichtig zijn en andere muziek niet kunnen accepteren (je hoeft het niet mooi te vinden, maar er minderwaardig over doen geeft gelijk het niveau aan)
Dat was niet tegen jou. Het deel wat jij nu quote was in het algemeen, en netjes gescheiden door een lege regel van het gedeelte van mijn post waarin ik op jou reageerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Lees mijn posts eensIk ben juist degene die probeert te zeggen dat je alles moet proberen en geen vooroordelen moet hebben en ook respect voor elkaar moet hebben. De reden dat ik een klap krijg als ik een biertje omgooi van een stoere gespierde jongen in de discotheek, is omdat ik er anders uit zie dan de rest. M.a.w. een hele hoop andere mensen hebben geen respect en zijn inderdaad kortzichtig. Overigens is dit bij alle muziekstromingen zo....
Jij bent nu op precies dezelfde manier bezig, je zegt dat rockers/metalfiguren kortzichtig zijn en andere muziek niet accepteren... dan heb je zelf weer net zoveel vooroordelen en ben je dus ook kortzichtig....![]()
Okquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:26 schreef Joppy het volgende:
[..]
Dat was niet tegen jou. Het deel wat jij nu quote was in het algemeen, en netjes gescheiden door een lege regel van het gedeelte van mijn post waarin ik op jou reageer
Daar geloof ik niet in... ik denk dat ze allebei even hard zeiken. Jij bekijkt het van jouw kant, ik van mijn kant. Zo blijf je heen en weer jojo-en en krijgt niemand gelijk.... De Palestijnen zeiken toch ook niet meer op de Joden dan andersom? Het is gewoon van beide kanten... en ik snap wel dat je dat zegt, want je probeert jouw kant te verdedigen.quote:Ik bedoel dus dat in het algemeen het de rockers/metalfiguren zijn die zeiken op dance ipv andersom.
Op een dancefeest misschien niet nee, maar over het algemeen in de discotheek wel... maar zoals ik al zei, dat ligt aan het gebrek aan respect t.o.v. mijn uiterlijk/stijl/muzieksmaak. Heb je overigens weleens mensen daar zien rondlopen die er totaal niet hoorden (qua uiterlijk dan) en zo ja, hoe werden die aangekeken/behandeld?quote:Maar op dancefeest krijg je geen klap als je een biertje omstoot, eerder: geeft niks, kan je ook niks aan doen.
Dit geldt evenzo voor diehard trance (en zeker hardcore) fans hoor... Die luisteren ook vaak naar niets anders en bestempelen alles met gitaren gelijk als herriequote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:09 schreef Joppy het volgende:
Het is toch weer typisch dat de diehard rockers/metalfiguren zo kortzichtig zijn en andere muziek niet kunnen accepteren (je hoeft het niet mooi te vinden, maar er minderwaardig over doen geeft gelijk het niveau aan)
Ben het met je eens... maar jij neemt dus 1x een vechtpartij waar bij die gabbers en dan zeg je eigenlijk indirect ook meteen dat het daar vaker gebeurd, terwijl je dat misschien niet eens weet....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:59 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dit geldt evenzo voor diehard trance (en zeker hardcore) fans hoor... Die luisteren ook vaak naar niets anders en bestempelen alles met gitaren gelijk als herrie
Bovendien heb ik op een rockfestival of concert ook nog nooit een vechtpartij meegemaakt, terwijl ik m'n enige keer op een gabberfeest gelijk wat gasten zag matten... het rare vooroordeel dat metalfans vechten is echt onbegrijpelijk, daar staan ze echt niet om bekend![]()
Beide muziekstromingen (met dance/electro in zijn breedte) hebben kwaliteitsmuziek en minder, maar ze zijn wel onuitwisselbaar. Het een vervangt volstrekt het ander niet, dat zouden diehardfans eens moeten snappen. Maar dat zijn ws. dan ook geen muziekliefhebbers
Sterker nog.... metalfans zijn eigenlijk gewoon mietjes vergeleken bij al die punkfans.... ze staan alleen maar een beetje met hun haren te zwaaien in het rondquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:59 schreef kamagurka het volgende:
[..]
het rare vooroordeel dat metalfans vechten is echt onbegrijpelijk, daar staan ze echt niet om bekend![]()
Ik kom met enige regelmaat op gabberfeestjes, ik wil daarmee zeggen dat ik maar een enkele keer een vechtpartij tegen kom op dancefeesten. En dat dat dan gebeurd bij feesten met het simpelste publiek (uitzonderingen zijn er altijd, maar over het algemeen is hardcorepubliek niet bijster intelligent)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ben het met je eens... maar jij neemt dus 1x een vechtpartij waar bij die gabbers en dan zeg je eigenlijk indirect ook meteen dat het daar vaker gebeurd, terwijl je dat misschien niet eens weet....
Als je dancefeest bent, waar het overgrote deel voor de muziek komt en uit zijn dak gaat op de muziek, dan zal het weinig uitmaken hoe je er uitziet. Zolang je zelf ook maar uitstraalt dat je het naar je zin hebquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:36 schreef maniack28 het volgende:
Op een dancefeest misschien niet nee, maar over het algemeen in de discotheek wel... maar zoals ik al zei, dat ligt aan het gebrek aan respect t.o.v. mijn uiterlijk/stijl/muzieksmaak. Heb je overigens weleens mensen daar zien rondlopen die er totaal niet hoorden (qua uiterlijk dan) en zo ja, hoe werden die aangekeken/behandeld?
Dat klopt. Ik ben wel vaker op gewone dancefeesten geweest en daar heb ik ook nog weinig opschudding meegemaakt..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ben het met je eens... maar jij neemt dus 1x een vechtpartij waar bij die gabbers en dan zeg je eigenlijk indirect ook meteen dat het daar vaker gebeurd, terwijl je dat misschien niet eens weet....
Die zijn dan net zo kortzichtig, ik zou het maar saai vinden slechts 1 soort muziek. Ik luister weliswaar voornamelijk trance. Maar met regelmaat moet ik ook echt andere muziek luisteren. Overigens zijn onder de die-hard gabbers zijn heel wat metalliefhebbers te vinden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:59 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dit geldt evenzo voor diehard trance (en zeker hardcore) fans hoor... Die luisteren ook vaak naar niets anders en bestempelen alles met gitaren gelijk als herrie
Ze zien er ook zo lief uit he, onbegrijpelijk dat zo een vooroordeel kan ontstaanquote:Bovendien heb ik op een rockfestival of concert ook nog nooit een vechtpartij meegemaakt, terwijl ik m'n enige keer op een gabberfeest gelijk wat gasten zag matten... het rare vooroordeel dat metalfans vechten is echt onbegrijpelijk, daar staan ze echt niet om bekend![]()
Echte muziekliefhebbers staan overal open voorquote:Beide muziekstromingen (met dance/electro in zijn breedte) hebben kwaliteitsmuziek en minder, maar ze zijn wel onuitwisselbaar. Het een vervangt volstrekt het ander niet, dat zouden diehardfans eens moeten snappen. Maar dat zijn ws. dan ook geen muziekliefhebbers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |