Ach, hier in NL is genoeg aandacht voor Breezertoestanden als Dance Valley en Sensation. Dat interesseert mij dan weer geen reet... maar dan lees/zap ik lekker verder. Laat iedereen zijn eigen feestje hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:32 schreef sjippen het volgende:
Het zijn weer hoogdagen hier in België hoor. Rock Werchter gaat vandaag van start en er staan weer duizenden supersociale jongeren voor de podia in de bekende wei.
Wat ik grondig zat ben is ten eerste die idiote hardrockmuziek, maar vooral het gedoe van de media hierover. Het is elke dag een hoofdpunt in het nieuws, de kranten staan er vol van enz... Ik word scheef bekeken als ik zeg dat zo'n dom festival me geen moer interesseert want how alleen op zo'n rockfestival kan je sociaal zijn natuurlijk. Heerlijk toch, met natte voeten, bierscheten, okselwalmen en pijn in de rug naar scheurende metaalklanken en verrookte schreeuwers met lang haar te staan luisteren.![]()
![]()
![]()
Maar over smaakvolle housefestivals (Ten days Off vb) wordt haast met geen woord gerept want ho dan ben je al snel een johny of een marginaal.
Behandel alle stijlen een beetje gelijk aub!
Ik zeg alleen dat hun dat zeiden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:47 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]Wat ben jij een treurig, kortzichtig figuur. Mag ik vragen hoe oud je bent?
Toch zet je het neer als een feit, vastgesteld door je klasgenoten. Ik zou derhalve graag hun leeftijd (en daarmee ook die van jou) willen weten.quote:
Ik vreesde al zoiets ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:59 schreef Kill_em_all het volgende:
Hun, en ik zijn 18.
Goh waarom wist ik nou al dat die opmerking ging komen... altijd het simpelst om over iemands leeftijd te beginnen. Jij bent 18 dus jij weet toch niksquote:
misschien moet jij mensen niet zo snel indelen in rockers of housers. Er zit soms ook nog wel wat tussenin hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:26 schreef Zeurberus het volgende:
Heerlijk weer dat gezeur over muziek
Kan iemand mij uitleggen waarom het merendeel van de 'housers' rock muziek wel kunnen waarderen en waarom rockers 9 vd 10x dance moeten afzeiken? Bekrompen zielen.
Ik kan als het moet op mijn PC ook binnen paar minuten een rocknummer in elkaar draaien. Klassiek, Jazz, Celtic, Metal, noem maar op, al die soorten kun je in paar minuutjes maken op de PCquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:10 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Pleur op met je stomme kut bonk bonk muziek. Smaakvolle housemuziek bestaat niet, allemaal debiele kut herrie die iedere imbeciel in 5 minuten tijd op ze pc in elkaar draait. En kom nou niet met een dom argument dat dat niet zo is of dat al die rockers ook geen flikker kunnen want die kunnen iig meer dan die house nerds.
DOOD AAN HOUSEMUZIEK EN ANDERE BONK BONK HERRIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
METAL UP YOUR ASS![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:40 schreef Metal_Mart het volgende:
Hier in Nederland is dance wat meer favoriet. Niet zo gek ook natuurlijk, wij hebben het uitgevonden.![]()
Wat een wansmaak!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:32 schreef sjippen het volgende:
Het zijn weer hoogdagen hier in België hoor. Rock Werchter gaat vandaag van start en er staan weer duizenden supersociale jongeren voor de podia in de bekende wei.
Wat ik grondig zat ben is ten eerste die idiote hardrockmuziek, maar vooral het gedoe van de media hierover. Het is elke dag een hoofdpunt in het nieuws, de kranten staan er vol van enz... Ik word scheef bekeken als ik zeg dat zo'n dom festival me geen moer interesseert want how alleen op zo'n rockfestival kan je sociaal zijn natuurlijk. Heerlijk toch, met natte voeten, bierscheten, okselwalmen en pijn in de rug naar scheurende metaalklanken en verrookte schreeuwers met lang haar te staan luisteren.![]()
![]()
![]()
Maar over smaakvolle housefestivals (Ten days Off vb) wordt haast met geen woord gerept want ho dan ben je al snel een johny of een marginaal.
Behandel alle stijlen een beetje gelijk aub!
Laat die bekrompen kutalto's toch door mekaar hossen en met bier gooien, terwijl je gewoon relaxed kan genieten op bv. Dance Valleyquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:04 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Leve de onwetendheid![]()
Housemuziek is inderdaad niet gebaseerd op noten, maar op gevoel en op gehoor. Als je alleen de remixen ziet als house ben je wel erg kortzichtig. Zowel rockers als djs zijn geen domme mensen, het kost allebei flink wat werk om een goede plaat in elkaar te draaien. (Dan heb ik het dus niet over Special D en andere goedkope trash). Ik vind alleen dat er wel iets van een melodie of ritme in moet zitten en vaak is dat bij bands als Slipknot er niet bij. Tevens is het hardrockwereldje nou niet de mijne. Het mooie van dancefeesten (Dus geen Hardcorefeesten!!!) is dat er niets gebeurt, iedereen gaat uit z'n plaat en incidenten zijn er nooit. Tevens zijn de zaken over het algemeen beter geregeld dan bij festivals.
Was dat niet waar een paar jaar geleden al die huilies stonden te vernikkelen in de regen omdat ze niet naar huis konden?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:02 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Laat die bekrompen kutalto's toch door mekaar hossen en met bier gooien, terwijl je gewoon relaxed kan genieten op bv. Dance Valley![]()
Klopt, maar het feest zelf was wel top.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Was dat niet waar een paar jaar geleden al die huilies stonden te vernikkelen in de regen omdat ze niet naar huis konden?
Dat is er niet. Ik weet alleen nog dat ik moest lachen om al die naïeve trutjes die daar met een halve laag kleding aan liepen te klagen dat het toch zó koud was.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:13 schreef Mr.Mills het volgende:
Je punt?
niet tegen reggae. Pas dan doe ik mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:51 schreef Graveland het volgende:
Overigens wil ik even deze kans aangrijpen om een heilige oorlog te beginnen tegen alle Rap, Hip-hop, R&B en reggae.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |