abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:50:35 #76
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_28394760
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:32 schreef sjippen het volgende:
Het zijn weer hoogdagen hier in België hoor. Rock Werchter gaat vandaag van start en er staan weer duizenden supersociale jongeren voor de podia in de bekende wei.

Wat ik grondig zat ben is ten eerste die idiote hardrockmuziek, maar vooral het gedoe van de media hierover. Het is elke dag een hoofdpunt in het nieuws, de kranten staan er vol van enz... Ik word scheef bekeken als ik zeg dat zo'n dom festival me geen moer interesseert want how alleen op zo'n rockfestival kan je sociaal zijn natuurlijk. Heerlijk toch, met natte voeten, bierscheten, okselwalmen en pijn in de rug naar scheurende metaalklanken en verrookte schreeuwers met lang haar te staan luisteren.

Maar over smaakvolle housefestivals (Ten days Off vb) wordt haast met geen woord gerept want ho dan ben je al snel een johny of een marginaal.

Behandel alle stijlen een beetje gelijk aub!
Ach, hier in NL is genoeg aandacht voor Breezertoestanden als Dance Valley en Sensation. Dat interesseert mij dan weer geen reet... maar dan lees/zap ik lekker verder. Laat iedereen zijn eigen feestje hebben.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_28395241
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:47 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Wat ben jij een treurig, kortzichtig figuur. Mag ik vragen hoe oud je bent?
Ik zeg alleen dat hun dat zeiden.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_28395474
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 18:11 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat zij dat zeiden.
Toch zet je het neer als een feit, vastgesteld door je klasgenoten. Ik zou derhalve graag hun leeftijd (en daarmee ook die van jou) willen weten.
Maar goed, probeer zelf eens een housetrack te maken zou ik zeggen. Ik ben benieuwd of je met iets komt dat kwalitatief net zo hoogstaand is als dat van de gevestigde namen. (Ik weet het antwoord al )
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_28395538
Hun, en ik zijn 18.
pi_28395747
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 18:59 schreef Kill_em_all het volgende:
Hun, en ik zijn 18.
Ik vreesde al zoiets ja.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_28396059
Heerlijk weer dat gezeur over muziek

Kan iemand mij uitleggen waarom het merendeel van de 'housers' rock muziek wel kunnen waarderen en waarom rockers 9 vd 10x dance moeten afzeiken? Bekrompen zielen.

Gelukkig kan ik allebei de varianten waarderen en stuiter net zo vroluk rond op een dance festival/feest als op een rock festival.

Waar ik overgens in het algemeen nooit problemen heb (of het nou dance of rock is) , zou het misschien eraan liggen hoe je je opstelt?
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_28396741
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 19:14 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Ik vreesde al zoiets ja.
Goh waarom wist ik nou al dat die opmerking ging komen... altijd het simpelst om over iemands leeftijd te beginnen. Jij bent 18 dus jij weet toch niks
pi_28413031
House geen ritme? Komaan joh... Om wat bekendere house-dj's op te noemen: Daft Punk, David Guetta, Didier Sinclair, Armand van Helden, Roger Sanchez, Fedde Le Grand, Olav Basoski...
House wordt al snel voor hetzelfde aanzien als hardcore en trance door de "rockers".

Trouwens het gaat hier niet over stijlverschillen, het gaat om de publieke opinie over dit soort aangelegenheden: op Rockfestival zijn het allemaal brave sociale mensen die samen wat pintjes drinken en bij I Love Techno zijn het drugsverslaafden, vreemde vogels en vechtjassen.

Iets tussenin bestaat niet.
pi_28417146
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 19:26 schreef Zeurberus het volgende:
Heerlijk weer dat gezeur over muziek

Kan iemand mij uitleggen waarom het merendeel van de 'housers' rock muziek wel kunnen waarderen en waarom rockers 9 vd 10x dance moeten afzeiken? Bekrompen zielen.
misschien moet jij mensen niet zo snel indelen in rockers of housers. Er zit soms ook nog wel wat tussenin hoor
Mensen die maar naar één muziekstijl luisteren zijn sowieso niet erg interessant...
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zaterdag 2 juli 2005 @ 17:28:24 #85
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_28417524
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:10 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Pleur op met je stomme kut bonk bonk muziek. Smaakvolle housemuziek bestaat niet, allemaal debiele kut herrie die iedere imbeciel in 5 minuten tijd op ze pc in elkaar draait. En kom nou niet met een dom argument dat dat niet zo is of dat al die rockers ook geen flikker kunnen want die kunnen iig meer dan die house nerds.

DOOD AAN HOUSEMUZIEK EN ANDERE BONK BONK HERRIE

METAL UP YOUR ASS
Ik kan als het moet op mijn PC ook binnen paar minuten een rocknummer in elkaar draaien. Klassiek, Jazz, Celtic, Metal, noem maar op, al die soorten kun je in paar minuutjes maken op de PC
Asjemenou
pi_28417543
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:40 schreef Metal_Mart het volgende:
Hier in Nederland is dance wat meer favoriet. Niet zo gek ook natuurlijk, wij hebben het uitgevonden.
pi_28417604
er horen alleen rappers en hiphop in klaagbaak.
pi_28417783
Toch niets mooier dan een goed rockfestival... Begrijp het probleem allemaal niet zo, als je er niet bent heb je er toch geen last van. Ik zeur toch ook niet over sensation oid...
pi_28418560
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:32 schreef sjippen het volgende:
Het zijn weer hoogdagen hier in België hoor. Rock Werchter gaat vandaag van start en er staan weer duizenden supersociale jongeren voor de podia in de bekende wei.

Wat ik grondig zat ben is ten eerste die idiote hardrockmuziek, maar vooral het gedoe van de media hierover. Het is elke dag een hoofdpunt in het nieuws, de kranten staan er vol van enz... Ik word scheef bekeken als ik zeg dat zo'n dom festival me geen moer interesseert want how alleen op zo'n rockfestival kan je sociaal zijn natuurlijk. Heerlijk toch, met natte voeten, bierscheten, okselwalmen en pijn in de rug naar scheurende metaalklanken en verrookte schreeuwers met lang haar te staan luisteren.

Maar over smaakvolle housefestivals (Ten days Off vb) wordt haast met geen woord gerept want ho dan ben je al snel een johny of een marginaal.

Behandel alle stijlen een beetje gelijk aub!
Wat een wansmaak!
pi_28420536
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 17:28 schreef Prego het volgende:

[..]

zaterdag 2 juli 2005 @ 19:42:46 #91
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28421872
Mensen die zeuren over een andere stroming zijn echt triest. Ik hou zelf ook niet echt van dance enzo, omdat ik het al gauw saai vind worden en ik heb in de discotheek ook altijd het gevoel dat als ik iemand per ongeluk aanstoot dat ik dan een klap krijg. Bij metal/punkfestivals heb ik dat nooit, maar goed misschien komt dat ook omdat ze al vooroordelen over mij hebben in de discotheek

Ik denk dat het gewoon eens tijd wordt dat men elkaars muziek gaat respecteren. Neem een voorbeeld aan een hoop Lowlandsgangers, die gaan overdag uit hun dak op rock/punk/metal/ska/hiphop/drum'nbass/pop enz. enz. maar 's nachts staan ze ook gewoon tot 4 uur te stampen

Overigens, als je vooroordelen hebt over een bepaalde stroming, zou ik toch eens wat verder zoeken, want binnen iedere stroming is goede muziek te vinden!! 1 jaar terug vond ik punk ook kut en saai enz. maar nu heb ik een heleboel goeie punkbands gevonden, dus het was gewoon een vooroordeel. Ik luisterde pas naar een soort van gothicelectro weet ik het wat en dat was ook gewoon best gaaf.... gewoon proberen dus!!!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:02:05 #92
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_28422553
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:04 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Leve de onwetendheid
Housemuziek is inderdaad niet gebaseerd op noten, maar op gevoel en op gehoor. Als je alleen de remixen ziet als house ben je wel erg kortzichtig. Zowel rockers als djs zijn geen domme mensen, het kost allebei flink wat werk om een goede plaat in elkaar te draaien. (Dan heb ik het dus niet over Special D en andere goedkope trash). Ik vind alleen dat er wel iets van een melodie of ritme in moet zitten en vaak is dat bij bands als Slipknot er niet bij. Tevens is het hardrockwereldje nou niet de mijne. Het mooie van dancefeesten (Dus geen Hardcorefeesten!!!) is dat er niets gebeurt, iedereen gaat uit z'n plaat en incidenten zijn er nooit. Tevens zijn de zaken over het algemeen beter geregeld dan bij festivals.
Laat die bekrompen kutalto's toch door mekaar hossen en met bier gooien, terwijl je gewoon relaxed kan genieten op bv. Dance Valley
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:11:45 #93
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_28422944
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:02 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Laat die bekrompen kutalto's toch door mekaar hossen en met bier gooien, terwijl je gewoon relaxed kan genieten op bv. Dance Valley
Was dat niet waar een paar jaar geleden al die huilies stonden te vernikkelen in de regen omdat ze niet naar huis konden?
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:13:26 #94
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_28423016
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:11 schreef JDude het volgende:

[..]

Was dat niet waar een paar jaar geleden al die huilies stonden te vernikkelen in de regen omdat ze niet naar huis konden?
Klopt, maar het feest zelf was wel top.
Je punt?
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:14:15 #95
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28423051
Dat bedoel ik dus weer, kutalto's, huilies..... waarom doen we niet gewoon normaal tegen elkaar? Respecteer dat de een iets anders leuk vind dan de ander en wees daar blij om, anders was de wereld verdomde saai...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:14:59 #96
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_28423085
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:13 schreef Mr.Mills het volgende:
Je punt?
Dat is er niet. Ik weet alleen nog dat ik moest lachen om al die naïeve trutjes die daar met een halve laag kleding aan liepen te klagen dat het toch zó koud was.
Tja, het kán wel eens gaan regenen schat. Misschien had je een jas mee kunnen nemen?
Maar ik ben dan ook maar een bekrompen kutalto.

[ Bericht 38% gewijzigd door JDude op 02-07-2005 20:23:52 ]
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:21:05 #97
3869 David
Drum the drums
pi_28423312
Werchter is helemaal geen metal of hardrock festival, er wordt even goed dance en elektronische muziek "gespeeld". En zo is het op veel andere festivals ook.

Je hebt dus geen poot om op te staan.
pi_28424068
het boeit toch niet tot welke 'stroming' muziek behoort: als het met passie gemaakt is en lekker klinkt zal het mij boeien of het nou house of metal
Metal is wel erg lekker maar er is zat prima bliebbonkbonkbonkbliepbliep muziek
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:43:37 #99
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28424125
amen
pi_28461799
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:51 schreef Graveland het volgende:
Overigens wil ik even deze kans aangrijpen om een heilige oorlog te beginnen tegen alle Rap, Hip-hop, R&B en reggae.
niet tegen reggae. Pas dan doe ik mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')