Zatquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:05 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
JA, ik ga naar housefeesten en NEE, ik neem geen pillen. Met een paar rode stieren haal ik het einde van het feest. Nog wat te bullshitten?
Is ook zoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:30 schreef Litpho het volgende:
En als de media er dan wel een keertje aandacht aan besteedt dan komt de modewoordjes 'commerciëel' en 'sell-out' weer bovendrijven en zo is er altijd wat.
Nou.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:32 schreef HeatWave het volgende:
ja, maar dat heb je in ALLE stromingen. Als het verkoopt is het meteen kut.
Precies top40 muziek is pas echt kut als zelfs het top40-publiek het niet wil kopenquote:
Das bijna een paradox.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies top40 muziek is pas echt kut als zelfs het top40-publiek het niet wil kopen.
Vroeger toen verkoop nog wat te maken had met je hitnotering was het dat ook, maar sinds ze voor notering airplay (uiteraard op de juiste selecte stations) zo'n beetje belangrijker vinden...quote:
De pot verwijt de ketel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:36 schreef kamagurka het volgende:
Ja, impulZZ of sensaààtion of beachpop of mystery land of het welbekende dance valley met 1000-en pillenslikkende glitterpubers met mouwloze t-shirts die allemaal "heel sociaal" zijn is veel beter natuurlijk![]()
Haal je hoofd ns uit je aars en probeer echte muziek gewoon ns te waarderen, daarna mag je altijd nog naar zo'n glitternicht die plaatjes staat te draaien gaan luisteren als je het echt niet kan laten
Top40 is helegaar geen stromingquote:
LOLquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, man, je ligt toch met een dikke joint in je hangmat te chillen.
Dat bedoel ik dus, jullie hebben geen schijn van kans in die houdingquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:02 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
LOLNoem je dat "oorlog"? Wat is er nou lekkerder dan chillen in een hangmat, al dan niet met de bijbehorende joint?!
Hey... Make love not war man...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, jullie hebben geen schijn van kans in die houding!>
Verder is er buiten oorlogstijd met die houding niets mis.
1. housemuziek heeft totaal geen melodie of ritme, pleur op met je gebonk. Het enige gevoel dat ik erbij krijg is dat mijn oren die pleuris herrie niet aan kunnen horen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:04 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Leve de onwetendheid![]()
Housemuziek is inderdaad niet gebaseerd op noten, maar op gevoel en op gehoor. Als je alleen de remixen ziet als house ben je wel erg kortzichtig. Zowel rockers als djs zijn geen domme mensen, het kost allebei flink wat werk om een goede plaat in elkaar te draaien. (Dan heb ik het dus niet over Special D en andere goedkope trash). Ik vind alleen dat er wel iets van een melodie of ritme in moet zitten en vaak is dat bij bands als Slipknot er niet bij. Tevens is het hardrockwereldje nou niet de mijne. Het mooie van dancefeesten (Dus geen Hardcorefeesten!!!) is dat er niets gebeurt, iedereen gaat uit z'n plaat en incidenten zijn er nooit. Tevens zijn de zaken over het algemeen beter geregeld dan bij festivals.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:24 schreef Kill_em_all het volgende:
1. housemuziek heeft totaal geen melodie of ritme, pleur op met je gebonk. Het enige gevoel dat ik erbij krijg is dat mijn oren die pleuris herrie niet aan kunnen horen.
2. Ga het aub niet over slipknot hebben ik ben geen 14 jarige knurft. Als je dat als argument wil gebruiken kies een echte band.
3. Ja het is daar echt vredelievend. NOT. Paar klasgenootjes gingen ook altijd naar dat soort zooi toe en die zeiden iedere keer weer dat het 1 grote pillen zooi is en dat iederen met messen rondloopt. Bij rock/metal festivals gebeurt nooit wat is wat je bedoelt.
quote:
verkapt-doe-wat-je-niet-laten-kan-topic...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:36 schreef Faceoff het volgende:
verkapt-ik-heb-geen-smaak-topic
Ik houd wel van electronische muziek (en zelfs een dance-event op zijn tijd, awakenings ofzo..), maar het meeste is echt totale bagger en goedkope wegwerpmuziek. Zolang je daarbij stilstaat is er niets aan de hand, ga het in godsnaam niet serieuzer nemen dan het is, en zie het los van de pilquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:56 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel.
Wat heb ik het toch makkelijk, ik hou van beide stromingen.![]()
Gast je weet echt niet waar je over praat.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:24 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
1. housemuziek heeft totaal geen melodie of ritme, pleur op met je gebonk.
Ik noem een voorbeeldquote:2. Ga het aub niet over slipknot hebben ik ben geen 14 jarige knurft. Als je dat als argument wil gebruiken kies een echte band.
Ik bedoelde dus geen gabberfeesten (Lezenquote:3. Ja het is daar echt vredelievend. NOT. Paar klasgenootjes gingen ook altijd naar dat soort zooi toe en die zeiden iedere keer weer dat het 1 grote pillen zooi is en dat iederen met messen rondloopt. Bij rock/metal festivals gebeurt nooit wat is wat je bedoelt.
Inderdaad. Naar Peijnenburg.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zat.
Die housers happen ook altijd zo snel.
Jaja dus ik mag geen bonk bonk muziek zeggen maar jij mag wel slipknot als voorbeeld nemen van goede metal? lekker krom is dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:12 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Gast je weet echt niet waar je over praat.
[..]
Ik noem een voorbeeld![]()
[..]
Ik bedoelde dus geen gabberfeesten (Lezen). En jij kent iemand die daar naartoe ging? Lekker vaag, ik heb zelf het veel te vaak gezien en problemen zijn er niet. Veel politie, maar geen vechtpartijen of arrestaties.
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:24 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
1. housemuziek heeft totaal geen melodie of ritme, pleur op met je gebonk. Het enige gevoel dat ik erbij krijg is dat mijn oren die pleuris herrie niet aan kunnen horen.
2. Ga het aub niet over slipknot hebben ik ben geen 14 jarige knurft. Als je dat als argument wil gebruiken kies een echte band.
3. Ja het is daar echt vredelievend. NOT. Paar klasgenootjes gingen ook altijd naar dat soort zooi toe en die zeiden iedere keer weer dat het 1 grote pillen zooi is en dat iederen met messen rondloopt . Bij rock/metal festivals gebeurt nooit wat is wat je bedoelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |