locatie staat nu vastquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:22 schreef UIO_AMS het volgende:
een gezellige locatie dus
nou, dan weet ik voldoende
en waarom sta jij nog niet op de lijst dan??quote:
Ter ere van Yvonne en de ontmoeting tussen laffer en mij.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:10 schreef UIO_AMS het volgende:
en de locatie is?
Door welk legertje prutsers is het je ingefluisterd? Iets met Freggels ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:32 schreef UIO_AMS het volgende:
ze hebben dus leffe
dat verkleint de mogelijkheden een stuk
*Noted.quote:
Een stuk wat? Sterker nog: wat wil je nou eigenlijk?quote:
Next time maybe, de zomer duurt nog wel even en er is vast bier genoegquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:25 schreef laffer het volgende:
[..]
en waarom sta jij nog niet op de lijst dan??![]()
you`re welcomequote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Next time maybe, de zomer duurt nog wel even en er is vast bier genoeg
nu, na deze post ben jij alweer een dag ouderquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:59 schreef golfer het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:11 schreef laffer het volgende:
nu, na deze post ben jij alweer een dag ouder![]()
waar blijft de tijd hè![]()
als ik dat ooit zal halen (lijkt me een hele prestatie) dan vraag ik meteen verkeringquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is me toch wat, he?
Voor je het weet ben je ook net zo be(h)jaard als ik.
ik ben er nog ff, ik denk wel dat die ouwe golfert slaapt nuquote:
Ik wil niet om foto's vragen. Reden: obvious.quote:
Mevrouw van Andelquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:22 schreef laffer het volgende:
[..]
als ik dat ooit zal halen (lijkt me een hele prestatie) dan vraag ik meteen verkering
aan deze kanjer![]()
[afbeelding]
och, een ban hoort natuurlijk wel weer een beetje bij "laffer&static"quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 00:03 schreef laffer het volgende:
och, een ban hoort natuurlijk wel weer een beetje bij "laffer&static"![]()
Ja dat blijkt dusquote:Op maandag 4 juli 2005 02:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ken een mod ook gebanned worden dan![]()
![]()
het zal moeilijk worden voor SHO, hij was wel een perfecte modquote:Op maandag 4 juli 2005 20:59 schreef Shark.Bait het volgende:
Static stopt op SHO.
[quoteBestaat SHO wel zonder static?
tuurlijk wel, die bikkel gaat nooit weg van hierquote:Nou ja, hopelijk issie snel weer terug in dit topic
je moet je tieten laten zien, foto`s in dit topic mogen ookquote:OT: wat moet ik eigenlijk doen om langs te mogen komen?
Kijk, laffer geeft zelf het goede voorbeeld:quote:Op maandag 4 juli 2005 23:34 schreef laffer het volgende:
je moet je tieten laten zien, foto`s in dit topic mogen ook![]()
ook al ben je een man moet je toch je tieten showen![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:34 schreef laffer het volgende:
je moet je tieten laten zien, foto`s in dit topic mogen ook![]()
ook al ben je een man moet je toch je tieten showen![]()
Koop een abronic en laat hem inplanteren, heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
in mijn gedachten zie ik er zo uit
en onder die vetlaag van me vast ookMijn broodjes schreeuwen om de vrijheid
Hier moet een goede inkopreactie op te verzinnen zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Koop een abronic en laat hem inplanteren, heb ik ook gedaan
Stranger, campingstoelewoeletje van mequote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef Stranger het volgende:
Hier moet een goede inkopreactie op te verzinnen zijn.
tvp
Is zij nou wel of niet ouder dan golfert?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:22 schreef laffer het volgende:
[..]
als ik dat ooit zal halen (lijkt me een hele prestatie) dan vraag ik meteen verkering
aan deze kanjer![]()
[afbeelding]
Kom jij?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 03:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is zij nou wel of niet ouder dan golfert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |