Zeker!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:30 schreef Darkphorze het volgende:
[..]
Hehe![]()
Laat je het tegen die tijd nog even weten??![]()
Nee joh, is goed hoor. Neem jij 'm maar. =)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh oeps, Maeghan was eerder. Zie ik nu pas.
dit was het antwoord dat ik kreeg op de vraag over winkels in Rotterdam:quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:09 schreef Shirley het volgende:
Tss..mail ik Lush een paar dagen terug met een vraag of er nog een winkel in Rotterdam komt en wat complimentjes, reageren ze gewoon niet! Terwijl iedereen hier bijna meteen een mail terug krijgt. Matig hoor.
quote:Dank voor je e-mailtje!
Lush is druk aan het uitbreiden in Nederland en in de toekomst hopen we zeker ook een winkel in Rotterdam te openen. Helaas zijn er nog geen concrete plannen voor een winkel in Rotterdam.
Het is natuurlijk inderdaad mogelijk om online te bestellen, maar het blijft toch een leuke belevenis om een keer in een Lushwinkel te zijn. Misschien als je eens in de buurt bent van Maastricht, Den Bosch, Haarlem of Amsterdam? De adressen van alle winkels staan op de website bij ‘contact’. Mocht er een winkel geopend worden in Rotterdam, dan staat dit natuurlijk ook meteen op de website!
Met vriendelijke groet,
Lush NL J
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
dit was het antwoord dat ik kreeg op de vraag over winkels in Rotterdam:
[..]
Ik ben net wakker, daar zal het wel aan liggen denk ik, maar wat bedoel je precies?quote:Op zondag 3 juli 2005 11:47 schreef Fiorenza het volgende:
ik kan het topic over blijvers niet meer vinden in het NL lush forum, is dat eruit of kijk ik er nou overheen? Kga zo naar Den Bosch !!
Oh gevonden, bij lijstjesquote:Op zondag 3 juli 2005 11:48 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, daar zal het wel aan liggen denk ik, maar wat bedoel je precies?
Den Haag staat hoog bij ze op de lijst en ze gaan regelmatig panden bekijken, maar concrete plannen zijn er nog niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
er kwamtoch ws. een lush in den haag..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |