abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28395239
Mijn eerste keer was een one night stand............boeie. Was wel oke, gewoon werd tijd om het te doen. Was er nooit van gekomen omdat ik vaak mijn vriendjes al gedumpt had enzo voordat het er van kwam. En tegen die tijd wilde ik niet meer met ze.

Ik had geen pijn enzo. Ik vond het wel oke en geniet nou wel van sex. Maar dat de eerste keer bijzonder moet zijn is jereinste onzin ja!!!! Vaak blijf je niet eens bij die eerste keer-persoon hangen. Howel ik vroeger ook had van je hebt neit zomaar sex zonder liefder. Geen sex op de eerste date, bladiebla.........ach je wordt ouder ondekt wat ............ dan pas je je meningen wel aan.
pi_28407414
nou dat zou ik niet willen, hoor! Eerste keer one-night stand :S Ik heb nog erger gehoord: eerste keer one-night stand in een parkeergarage .... damn. Dat zou ik uperhaupt niet willen!
  maandag 4 juli 2005 @ 23:39:10 #78
57586 Bananenman
-----------
pi_28496181
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 18:11 schreef meissie24 het volgende:
Mijn eerste keer was een one night stand............boeie.
Same here

Donder op met je 'moet speciaal zijn' geleuter.
pi_28499484
YEAH iemand die het met me eens is..........het is zo boeiend als je het zelf maakt.....
pi_28502317
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:14 schreef meissie24 het volgende:
het is zo boeiend als je het zelf maakt.....
Geloof niet dat ik dat nou echt een uitspraak vind om trots op te zijn, om het zo te zeggen... 't Is inderdaad wat je er zelf van maakt, en als je het super bijzonder kan maken, waarom zou je dan genoegen nemen met een fling?

Dat is dan weer mijn redenatie, ik ga voor het allerbeste, en dat ga ik niet laten verworden tot iets wat niet "boeiend" is.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 09:27:31 #81
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_28502839
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 09:23 schreef snowqueen911 het volgende:
nou dat zou ik niet willen, hoor! Eerste keer one-night stand :S Ik heb nog erger gehoord: eerste keer one-night stand in een parkeergarage .... damn. Dat zou ik uperhaupt niet willen!
Om nou een hele nacht in een parkeergarage te bivakkeren lijkt mij inderdaad ook wat ver gaan...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_28505862
Ik heb nog geen ervaring, maar ik vind wel dat mijn ontmaagding met een beetje een bijzonder persoon moet zijn. Niet dat ik gelijk mijn hele leven met diegene moet delen, maar ik denk dat ik wel een tijd zou wachten.

Blaadjes en kaarsen hoeven er van mij niet bij, ik wil gewoon dat ik veel van die persoon houd. En dan maakt het niet eens zoveel uit of het lekker is of dat het gesmeerd gaat, maar dat je gewoon ontzettend verliefd op elkaar bent.

Een one-night-stand of een call-girl zou ik iig nooit doen, de eerste keer moet echt wel met een bijzonder iemand zijn vind ik.
pi_28505960
Ik leefde altijd met het idee dat de 32e keer heel speciaal moest zijn, kwam ook van een koude kermis thuis....
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_28510507
Nou ik blijf erbij, de eerste keer is vaak niet eens boeiend............ Mijn meest boeiende keer was toen ik ontdekte dat mijn G spot werkte. Die keer vond ik het leukste van allemaal. Het is dus maar net wat voor waarde je aan iets hect. Dat eerste keer gedoe zit maar tussen men zijn oren.......
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:03:12 #85
57586 Bananenman
-----------
pi_28510801
Ik snap niet waarom mensen denken dat de 1e keer zo gigantisch speciaal moet zijn. Je kan het daarna toch nog zo speciaal maken als je wilt op volgende keren? Of blijft het je dan eeuwig achtervolgen dat je eerste keer een one night stand was ofzo

Ik had toen gewoon zin om te neuken. Nou, dat is gelukt. Speciaal genoeg hoor
pi_28511041
Ik denk dat het net zoiets als de eerste autorijles, of de eerste keer trouwen ( ). Voor veel mensen markeert de eerste keer sex de overgang van kind naar volwassene en dat mag best op een speciale manier gebeuren.

Daarbij komt dat de eerste keer sex voor de meeste meisjes een ingrijpender iets is dan voor de jongens, zowel lichamelijk als geestelijk.
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_28522164
Ach het zit gewoon tussen de oren............. in mijn ogen en dat is mijn mening. Alles wat de eerste keer wordt omhoog gehypt!
pi_28523130
[modbeak]

Ga jij eens ergens anders spammen met je #@%site.

[/modbreak]

[ Bericht 84% gewijzigd door Sc0rPi0n op 05-07-2005 23:26:16 (S P A M) ]
www.DutchSeduction.com
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:56:02 #89
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28523178
-
bah vieze spammer

[ Bericht 79% gewijzigd door Sc0rPi0n op 05-07-2005 23:26:59 (quote deleted (old mod)) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')