Eén keer wat besteld en binnen 3 dagen in huis. Hoezo je vraag?quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:02 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
hoelang doet alternate er ongveer over om producten te leveren? ervaringen etc aub.
heb je op zchool niet geleerd om te zchijven met punten en hoofdletters dit is namelijk niet te lezen hoor zou je het de volgende keer wat beter willen doen bedankt voor de moeite alvastquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:46 schreef disco99 het volgende:
ze wraen gewoon vergeten m'n videokaart op te sturen naar de fabrikant duz ze zouden een nieuwe opsturen ja morgen verstuur ik hem duz ik die dag bellen ja ik heb em verstuurd is ie gewoon een halfe week later verstuurd tis dat ik daar niet in de buurt woon![]()
Ik hoop dat je signature betrekking heeft op je uiterlijk, voor je innerlijk gaat het in ieder geval niet op.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:51 schreef dahei het volgende:
[..]
heb je op zchool niet geleerd om te zchijven met punten en hoofdletters dit is namelijk niet te lezen hoor zou je het de volgende keer wat beter willen doen bedankt voor de moeite alvast
Niet "legaal". Zelfs onafhankelijk van fabrieksgarantie moet Alternate een deugdelijk product leveren. Zo niet, zullen ze binnen de garantietermijn kosteloos moeten repareren of de koop ontbinden en je de koopsom teruggeven. Gewoon Nederlands consumentenrecht (ook al is Alternate "Deutsch"), oftewel niet pikken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:43 schreef Nlx het volgende:
... je dan wel minimaal 12,50 aan onderzoekskosten moet betalen, ook al zit je nog binnen de garantietermijn... (Raar maar waar)
(En ik betwijfel of dat wel helemaal legaal is...)
Maar hij bedankte wel bij voorbaat, dat vind ik dan wel weer getuigen van een goed hart.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:56 schreef Nlx het volgende:
(als je daar zoveel moeite mee hebt, kun je dat toch wel wat 'beschaafder' brengen ?)
Heel erg knap dat je mijn innerlijk kan beoordelen op één reactie...quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:56 schreef Nlx het volgende:
[..]
Ik hoop dat je signature betrekking heeft op je uiterlijk, voor je innerlijk gaat het in ieder geval niet op.
Graag gedaan!quote:Maar hij bedankte wel bij voorbaat, dat vind ik dan wel weer getuigen van een goed hart.
Het ligt net iets anders, als ze wel een klacht ontdekken, dan kost het niets. Maar het feit dat zij niets kunnen vinden, wil niet zeggen dat het produkt 100% in orde is... Toch?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet "legaal". Zelfs onafhankelijk van fabrieksgarantie moet Alternate een deugdelijk product leveren. Zo niet, zullen ze binnen de garantietermijn kosteloos moeten repareren of de koop ontbinden en je de koopsom teruggeven. Gewoon Nederlands consumentenrecht (ook al is Alternate "Deutsch"), oftewel niet pikken.
Als iets niet naar behoren functioneert, ook bij Alternate niet, is het niet 100% en is risico van Alternate. Als zij de oorzaak niet kunnen vinden is dat hun probleem.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:48 schreef Nlx het volgende:
[..]
Het ligt net iets anders, als ze wel een klacht ontdekken, dan kost het niets. Maar het feit dat zij niets kunnen vinden, wil niet zeggen dat het produkt 100% in orde is... Toch?
TFT gekocht bij Alternate en videokaart niet? Dan wordt het natuurlijk lastiger. Alternate kan vrij snel checke of die TFT kuren heeft door simpel even bij hun aan te sluiten en indien oke, de TFT terugsturen. Als ze iets berekenen voor verzendkosten kan ik me dan wél voorstellen.quote:Mijn collega had een aantal maanden iets dergelijks aan de hand met een TFT monitor, bleek achteraf inderdaad aan zijn videokaart te liggen, maar aangezien die TFT net een week oud was, ging hij ervanuit dat de strepn in zijn beeld werden veroorzaakt door de TFT. Maar hij MOEST toch echt betalen...
Grmbl!quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:07 schreef Clawhammer het volgende:
Meestal als je voor 4 uur bestelt via rembours komt het de volgende dag al binnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |