abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juni 2005 @ 19:02:07 #1
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_28364661
hoelang doet alternate er ongveer over om producten te leveren? ervaringen etc aub.
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_28364820
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:02 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
hoelang doet alternate er ongveer over om producten te leveren? ervaringen etc aub.
Eén keer wat besteld en binnen 3 dagen in huis. Hoezo je vraag?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_28364827
Meestal als je voor 4 uur bestelt via rembours komt het de volgende dag al binnen
pi_28365025
Razendsnel
pi_28365272
Todat ze iets ter reparatie moeten opsturen dan duurt het 12 weken wat een apen daaro
don't be said don't be glue Einstein was ugly to!!
  donderdag 30 juni 2005 @ 19:24:15 #6
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_28365285
als het op voorraad is, en voor 4 uur besteld heb je het de volgende dag in huis (snelheid tpg is dan van belang). Geldt alleen met rembours (of via vooruitbetaling meteen op hun rekening, maar dat duurt soms lang, tenzij met spoed, maar kost extra).

Indien niet voorraad: onbekend
Drugs are good mkay?
pi_28365868
En hou ook in gedachten dat mocht er iets niet meer werken wat door hen geleverd is, en je gaat ermee terug naar de winkel, en Alternate kan na onderzoek geen klacht aan het artikel ontdekken, je dan wel minimaal 12,50 aan onderzoekskosten moet betalen, ook al zit je nog binnen de garantietermijn... (Raar maar waar)

(En ik betwijfel of dat wel helemaal legaal is...)
pi_28365970
ze wraen gewoon vergeten m'n videokaart op te sturen naar de fabrikant duz ze zouden een nieuwe opsturen ja morgen verstuur ik hem duz ik die dag bellen ja ik heb em verstuurd is ie gewoon een halfe week later verstuurd tis dat ik daar niet in de buurt woon
don't be said don't be glue Einstein was ugly to!!
pi_28366150
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:46 schreef disco99 het volgende:
ze wraen gewoon vergeten m'n videokaart op te sturen naar de fabrikant duz ze zouden een nieuwe opsturen ja morgen verstuur ik hem duz ik die dag bellen ja ik heb em verstuurd is ie gewoon een halfe week later verstuurd tis dat ik daar niet in de buurt woon
heb je op zchool niet geleerd om te zchijven met punten en hoofdletters dit is namelijk niet te lezen hoor zou je het de volgende keer wat beter willen doen bedankt voor de moeite alvast
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_28366308
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:51 schreef dahei het volgende:

[..]

heb je op zchool niet geleerd om te zchijven met punten en hoofdletters dit is namelijk niet te lezen hoor zou je het de volgende keer wat beter willen doen bedankt voor de moeite alvast
Ik hoop dat je signature betrekking heeft op je uiterlijk, voor je innerlijk gaat het in ieder geval niet op.

(als je daar zoveel moeite mee hebt, kun je dat toch wel wat 'beschaafder' brengen ?)
pi_28366409
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:43 schreef Nlx het volgende:
... je dan wel minimaal 12,50 aan onderzoekskosten moet betalen, ook al zit je nog binnen de garantietermijn... (Raar maar waar)

(En ik betwijfel of dat wel helemaal legaal is...)
Niet "legaal". Zelfs onafhankelijk van fabrieksgarantie moet Alternate een deugdelijk product leveren. Zo niet, zullen ze binnen de garantietermijn kosteloos moeten repareren of de koop ontbinden en je de koopsom teruggeven. Gewoon Nederlands consumentenrecht (ook al is Alternate "Deutsch"), oftewel niet pikken.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_28366462
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:56 schreef Nlx het volgende:
(als je daar zoveel moeite mee hebt, kun je dat toch wel wat 'beschaafder' brengen ?)
Maar hij bedankte wel bij voorbaat, dat vind ik dan wel weer getuigen van een goed hart.
.
pi_28366548
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:56 schreef Nlx het volgende:
[..]
Ik hoop dat je signature betrekking heeft op je uiterlijk, voor je innerlijk gaat het in ieder geval niet op.
Heel erg knap dat je mijn innerlijk kan beoordelen op één reactie...
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_28366594
quote:
Maar hij bedankte wel bij voorbaat, dat vind ik dan wel weer getuigen van een goed hart.
Graag gedaan!
pi_28367987
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:00 schreef r_one het volgende:

[..]

Niet "legaal". Zelfs onafhankelijk van fabrieksgarantie moet Alternate een deugdelijk product leveren. Zo niet, zullen ze binnen de garantietermijn kosteloos moeten repareren of de koop ontbinden en je de koopsom teruggeven. Gewoon Nederlands consumentenrecht (ook al is Alternate "Deutsch"), oftewel niet pikken.
Het ligt net iets anders, als ze wel een klacht ontdekken, dan kost het niets. Maar het feit dat zij niets kunnen vinden, wil niet zeggen dat het produkt 100% in orde is... Toch?
Mijn collega had een aantal maanden iets dergelijks aan de hand met een TFT monitor, bleek achteraf inderdaad aan zijn videokaart te liggen, maar aangezien die TFT net een week oud was, ging hij ervanuit dat de strepn in zijn beeld werden veroorzaakt door de TFT. Maar hij MOEST toch echt betalen...
  donderdag 30 juni 2005 @ 20:59:20 #16
53151 T42
Pinball Wizard
pi_28368316
laangste dat ik heb moete wachte was 1,5 week kwam dat zie iets van de bestelling nogniet binne hadde
pi_28376672
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:48 schreef Nlx het volgende:

[..]

Het ligt net iets anders, als ze wel een klacht ontdekken, dan kost het niets. Maar het feit dat zij niets kunnen vinden, wil niet zeggen dat het produkt 100% in orde is... Toch?
Als iets niet naar behoren functioneert, ook bij Alternate niet, is het niet 100% en is risico van Alternate. Als zij de oorzaak niet kunnen vinden is dat hun probleem.
quote:
Mijn collega had een aantal maanden iets dergelijks aan de hand met een TFT monitor, bleek achteraf inderdaad aan zijn videokaart te liggen, maar aangezien die TFT net een week oud was, ging hij ervanuit dat de strepn in zijn beeld werden veroorzaakt door de TFT. Maar hij MOEST toch echt betalen...
TFT gekocht bij Alternate en videokaart niet? Dan wordt het natuurlijk lastiger. Alternate kan vrij snel checke of die TFT kuren heeft door simpel even bij hun aan te sluiten en indien oke, de TFT terugsturen. Als ze iets berekenen voor verzendkosten kan ik me dan wél voorstellen.
.
pi_29398653
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:07 schreef Clawhammer het volgende:
Meestal als je voor 4 uur bestelt via rembours komt het de volgende dag al binnen
Grmbl!
Ik heb vorige week woensdag een grote bestelling gedaan om een nieuwe pc te assembleren. Ik heb de spullen inmiddels nog niet binnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')