Overdrijven is een vak. Alsof alles bij de Appie heilig is. We zulllen het maar helemaal niet over de Euroshopper kwaliteit hebben..quote:Bij Lidl 25 % vruchtensap de rest is conserveermiddel. Bij AH 100 % sap.
niet helemaal meki. ik koop geen eco bij ah. zover zijn ze nog lang niet met hun giftige voedsel dat ze daarnaast verkopen.quote:Op zondag 27 november 2005 00:36 schreef Meki het volgende:
Jah en Ah heeft de grootste Eco-assoirtiment van elke soort supermarkten .
AH heeft de hele ECO boer in hun assoirtiment
ook daar ben ik het niet mee eens. kom je wel eens bij aldi of lidl? kijk je weleens consumenten programma's?quote:Op zondag 27 november 2005 00:39 schreef Meki het volgende:
Aldi staat bij mij bekend als een falende slechte discount organisatie
Euroshopper is veel beter dan Pauperende discount merken
nee ik kijk naar de feiten en naar de cijfersquote:Op zondag 27 november 2005 00:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook daar ben ik het niet mee eens. kom je wel eens bij aldi of lidl? kijk je weleens consumenten programma's?
voor de rode wijn die ze nu hebben bij de lidl kom ik graag naar binnen en interesseert het me geen ruk of het personeel zo dom is zich als honden te laten behandelen.quote:Op zondag 27 november 2005 00:43 schreef Meki het volgende:
[..]
nee ik kijk naar de feiten en naar de cijfers
Me vriend werkte bij Lidl hij werd helemaal uitgebuit in de winkel hij was de enige in de winkel hij kreeg de overuren niet overbetaald hij mocht geen pauzes nemen
dat iemand een stapje kan inzetten bij Aldi en Lidl
Kan je toch zien hoe de media functioneren.quote:Op zondag 27 november 2005 14:34 schreef TranceAction het volgende:
Ja paupers blijf maar roepen hoed goed de lidl is. Weet je wat jij zou moeten doen???
Ga naar GOOGLE en typ "gif in groente van Lidl" en huiver. Zoals de smaakpolitie zou zeggen "Daar word je niet vrolijk van"
ik schrok me ook dood van die kassauitzending. heb meteen opheldering gevraagd bij mijn ecoslager. trouwens de helft van de onderzochte groeneslagers bevatte niet alleen rund in het rundergehakt. het blijft een steekproef. en na ot en sien weet jij natuurlijk ook dat varkensvlees momenteel duurder is dan rund...quote:Op zondag 27 november 2005 14:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat nog leuker is, de helft van de ecologish biologische slagers van de groene weg keten belazerd de kluit.
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_overzicht
Het rundergehakt aldaar wordt versneden met varkens en paardenvlees,
van de geteste slagers waren er 8 groene weg, 4 daarvan had het vlees vermengd met varkensvlees, en 1 met paardenvlees.
wat dacht je van de eco aardappels en zurekool, zijn heerlijk bij de lidl.quote:Op zondag 27 november 2005 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
en in 2004 en 2005 verkocht de aldi naar aanleiding van dit incident biologische druiven.
Heb er maar een topic over geopendquote:Op zondag 27 november 2005 14:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik schrok me ook dood van die kassauitzending. heb meteen opheldering gevraagd bij mijn ecoslager. trouwens de helft van de onderzochte groeneslagers bevatte niet alleen rund in het rundergehakt. het blijft een steekproef. en na ot en sien weet jij natuurlijk ook dat varkensvlees momenteel duurder is dan rund...
Bij de aldi hier heeft men ook steeds meer biologische producten.quote:Op zondag 27 november 2005 14:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat dacht je van de eco aardappels en zurekool, zijn heerlijk bij de lidl.
ja dat zei je ooit. in duitsland toch?quote:Op zondag 27 november 2005 14:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij de aldi hier heeft men ook steeds meer biologische producten.
dat is maar een product zoquote:Op zondag 27 november 2005 14:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan je toch zien hoe de media functioneren.
Tuurlijk zal je bij de Lidl eens landbouwgif in de producten aantreffen, net als op de markt en bij AH.
Wat nog leuker is, de helft van de ecologish biologische slagers van de groene weg keten belazerd de kluit.
van de geteste slagers waren er 8 groene weg, 4 daarvan had het vlees vermengd met varkensvlees, en 1 met paardenvlees.
Je kan zeggen van die duitse ketens wat je wilt, maar de aldi en de lidl hebben, zeker in Duitsland waar ze vandaan komen de naam ongelofelijk streng te zijn naar hun leveranciers.
Veel strenger dan de wet voorschrijft. Ja er zijn incidenten dat er landbouwgif werd aangetroffen, maar dat is niet alleen zo bij deze supers, dat is overal zo.
Hekkensluiters zijn Aldi en Lidl (de laatste heeft nu wel één biologisch product).quote:Op zondag 27 november 2005 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
en in 2004 en 2005 verkocht de aldi naar aanleiding van dit incident biologische druiven.
ze hebben er meerdere, zuurkool, aardappelen, sommige wijnen. blijkbaar is ecologisch ook rendabel te produceren. eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat aha daar de voortrekker van is geweest.quote:Op zondag 27 november 2005 14:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Hekkensluiters zijn Aldi en Lidl (de laatste heeft nu wel één biologisch product).
Wat ben jij een Megapauper zeg. Wat bedoel je hoe media reageren. Er staat toch dat ze herhaaldelijk de normen ruimschoots overtreden en wat nog veel erger is ZE WEIGEREN TOT OP HET LAATST (als de rechter dreigt) de spullen uit de schappen te halen. Hoezo minachting voor je klant. En waqt zeg je "Net als bij de AH"?? Vergeet het maar hoor bij alle testen is er bij AH geen 1 keer een overschrijding aangetroffen. Dat komt omdat AH altijd met dezelfde leveranciers zaken doet terwijl de Lidl koopt waar het het goedkoopst is. Kijk als jij bij de Lidl wil kopen moet je zelf weten, ook al vind ik je een pauper, maar ga geen dingen verzinnen als dat ze bij Ah ook wel eens de normen voor bestrijdingsmiddelen overschrijdenquote:Op zondag 27 november 2005 14:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan je toch zien hoe de media functioneren.
Tuurlijk zal je bij de Lidl eens landbouwgif in de producten aantreffen, net als op de markt en bij AH.
Je kan zeggen van die duitse ketens wat je wilt, maar de aldi en de lidl hebben, zeker in Duitsland waar ze vandaan komen de naam ongelofelijk streng te zijn naar hun leveranciers.
Veel strenger dan de wet voorschrijft. Ja er zijn incidenten dat er landbouwgif werd aangetroffen, maar dat is niet alleen zo bij deze supers, dat is overal zo.
ik geloof dat je nogal wat zaken vergeten bent waarbij producten van ah moesten worden teruggehaald. wat dacht je van de anti-vries tijd? of het potje pindakaas. heb jij een bron waarbij aldi of lidl na het constateren van een 'mislukt' product gewacht werd tot de rechter had geoordeeld?quote:Op zondag 27 november 2005 14:55 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Wat ben jij een Megapauper zeg. Wat bedoel je hoe media reageren. Er staat toch dat ze herhaaldelijk de normen ruimschoots overtreden en wat nog veel erger is ZE WEIGEREN TOT OP HET LAATST (als de rechter dreigt) de spullen uit de schappen te halen. Hoezo minachting voor je klant. En waqt zeg je "Net als bij de AH"?? Vergeet het maar hoor bij alle testen is er bij AH geen 1 keer een overschrijding aangetroffen. Dat komt omdat AH altijd met dezelfde leveranciers zaken doet terwijl de Lidl koopt waar het het goedkoopst is. Kijk als jij bij de Lidl wil kopen moet je zelf weten, ook al vind ik je een pauper, maar ga geen dingen verzinnen als dat ze bij Ah ook wel eens de normen voor bestrijdingsmiddelen overschrijden![]()
Ja ga naar google, typ in "gif in groente van Lidl"en kies meteen de eerste hit. Maar ik heb al contr-c voor je gedaan:quote:Op zondag 27 november 2005 14:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik geloof dat je nogal wat zaken vergeten bent waarbij producten van ah moesten worden teruggehaald. wat dacht je van de anti-vries tijd? of het potje pindakaas. heb jij een bron waarbij aldi of lidl na het constateren van een 'mislukt' product gewacht werd tot de rechter had geoordeeld?
een bron uit 2003?quote:Op zondag 27 november 2005 14:56 schreef Meki het volgende:
De bronnen spreken voor zich
Aldi verkoopt geen biologisch en verkoopt alles met gif
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |