http://www.onderwegnaarmorgen.nl/forum Ik kan er zelf ook zo één maken.quote:
Hey Orgi, rot 'ns op joh.quote:
Ik wou het net zeggen, maar het is weer FMP.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg, dat forum van ONM is wel erg handig voor als de zooi hier weer eens uitvalt.
FMP is short for ...?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik wou het net zeggen, maar het is weer FMP.![]()
quote:Jop de Vries niet terug in ONM
Amsterdan - Geen reunie voor Annemieke Verdoorn en Jop de Vries, althans in de soap ONM. Eerst was het de bedoeling dat Jop de Vries terug zou komen als Victoria Couwenberg, maar BNN gooide roet in het eten, en op het allerlaatste moment werden de scripts opnieuw geschreven. Zo was op de vorige website van de soap te lezen dat Joyce Couwenberg haar broer na al die tijd weer terugzien, maar BNN stelde de fans teleur, want Jop de Vries zal niet terugkeren naar Amsterdam. Victor stuurt wel iemand naar het AZB, die Chris flink zal gaan dwarsbomen. De soap vertelde dat dit nieuwe personage al in de cliffhanger ten tonele zou komen, maar dit is pas in het nieuwe seizoen te zien. Het personage van Jop zal af en toe wel te zien zijn in Parijs, om te horen hoe het met de zaakjes staat van zijn handlanger, maar helemaal terugkeren, dat doet Jop niet meer.
Bron: Haarlems Dagblad
Victoriaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Haarlems dagblad
Fok met Perenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
FMP is short for ...?
da's nou humor.......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Victoria Couwenberg verhaaltje
Dat vergeef ik ze nooit!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:45 schreef babette21 het volgende:
en dan ook nog eens de ultieme dode vogel: de mislukte hereniging met Victor....
Wat is dit?? reden om uit protest niet meer te gaan kijken. de cliff was ook al kut.quote:
Zou Papa Frommel dan de afgevaardigde van Victor zijn? Ik denk dat hij Bettina aardig gaat dwarsbomen.quote:
Who cares? De enige manier waarop ze dit nog goed kunnen maken is de terugkeer van Arthur.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zou Papa Frommel dan de afgevaardigde van Victor zijn? Ik denk dat hij Bettina aardig gaat dwarsbomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |