Tis zoquote:
Je bent ongesteld en dronken tegelijk?quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:56 schreef yvonne het volgende:
nou ja, weet ik iig waar die vreemde plekken op mn broek vandaan komen
Nee, op een donderdagochtend wiseguyquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:37 schreef Molluck het volgende:
Ben je daar op een woensdagavond achter gekomen?![]()
Klinkt juist als voor herhaling vatbaar!quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tis zo
Ik zit als een dood vogeltje achter de pc, ik ben nog aan het beslissen of ik zal gaan kotsen ja of nee, water drinken meteen na het stappen moet gebeuren en niet de volgende ochtend pas en mn man belt net dat de hele auto bestrroid is met de inhoud van mn tas, dat mn geld her en der ligt dat hij nu verplicht SoaD zit te luisteren in de auto en dat ik persé nog in het bos wilde wandelen op de terugweg,
nou ja, weet ik iig waar die vreemde plekken op mn broek vandaan komen
Ja dan nog, wie gaat zich nou op een woensdagavond bezattenquote:Op donderdag 30 juni 2005 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, op een donderdagochtend wiseguy
En nog een slimme opmerking erbijquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:00 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja dan nog, wie gaat zich nou op een woensdagavond bezatten
yvonne.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:00 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja dan nog, wie gaat zich nou op een woensdagavond bezatten
En waar haal ik dat nu vandaan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:07 schreef Litso het volgende:
Gewoon nu flink kebab bunkeren, voel je je vast beter
Of lekker drie eieren bakken, druipend van het vet, lekker veel mayo erover heen doen en dan in combinatie met van die lekkere kleffe kadetjes opsmikkelenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:07 schreef Litso het volgende:
Gewoon nu flink kebab bunkeren, voel je je vast beter
Hmnn ja, biertje erbij!quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:10 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Of lekker drie eieren bakken, druipend van het vet, lekker veel mayo erover heen doen en dan in combinatie met van die lekkere kleffe kadetjes opsmikkelen
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |