abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2005 @ 19:12:28 #1
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_28347974
Afgelopen weekeinde hadden mijn vrouw en ik het over de sexuele verschillen tussen NL en Brazilie, en er schijnen hier nog erg veel taboes te liggen.
Zo waren we ook op internet op zoek naar Nederlandse sex atributen, op bv pabo en white knight etc.
We doen aan anale sex, en mijn vrouw vroeg me afgelopen weekeinde hoe ik het zou vinden als er iets in mijn anus zou zitten.
Een vinger, ken het gevoel wel, en dat is best lekker. Maar nu willen we verder kijken, naar bv een strap-on. Niet al te groot, maar eentje voor beginners.
Wie heeft hier ervaring mee, waar moet men op letten, en wat is bv een goede strap-on?

Dus veel vragen van iemand waarvan men het wellicht niet verwacht
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  woensdag 29 juni 2005 @ 19:20:59 #2
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_28348270
het druist tegen onze natuur in iets in ons hol geduwt te krijgen
Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
pi_28348439
Nou, het druist niet tegen ieders natuur in, hoor. Maar Rommel, persoonlijk denk ik niet dat je hier veel bruikbare reacties krijgt, dat is nogal prive voor de meeste mensen.

Volgens mij is het gewoon een questie van proberen, toch?
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_28348529
Oh ja, ik denk dat glijmiddel geen overbodige luxe is. Dat is zowiezo heldenspul voor goede sex.
pi_28348538
Geen ervaring mee, en dat vind ik eigenlijk wel best.

Lijkt me dat je er een moet nemen die stevig vastzit.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 29 juni 2005 @ 19:30:39 #6
110987 ErwinRommel
pi_28348607
We hebben glijmiddel op siliconenbasis, wat we normaal voor anale sex gebruiken.

Voor wat betreft normale reacties, tja, helaas zijn die soms erg ver te zoken, maar goed, dat neem ik maar op de koop toe.
pi_28348759
Stuurt de Pabo eigenlijk wel naar Brazilië

En als het niks voor jou is kun je altijd nog DP bij je vrouw doen
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  woensdag 29 juni 2005 @ 19:41:41 #8
110987 ErwinRommel
pi_28348990
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:35 schreef longinus het volgende:
Stuurt de Pabo eigenlijk wel naar Brazilië

En als het niks voor jou is kun je altijd nog DP bij je vrouw doen
Ze zullen het niet opsturen naar dit land.
Ik haalde deze voorbeelden enkel aan om te zien wat er in nederland zoal op de markt is, om haar dat te laten zien.
Hier is dat erg beperkt, op de grote steden na dan.

Een DP bij mijn vrouw doen? Kan, maar daarvoor hebben we al reeds een gewone dildo voor. DP duo is overigens niet fijn, is lastig in de uitvoering
pi_28349411
Aha, nou, dan kun je voor de maat oefenen met die gewone dildo, toch?
  woensdag 29 juni 2005 @ 19:55:05 #10
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_28349468
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Afgelopen weekeinde hadden mijn vrouw en ik het over de sexuele verschillen tussen NL en Brazilie, en er schijnen hier nog erg veel taboes te liggen.
Zo waren we ook op internet op zoek naar Nederlandse sex atributen, op bv pabo en white knight etc.
We doen aan anale sex, en mijn vrouw vroeg me afgelopen weekeinde hoe ik het zou vinden als er iets in mijn anus zou zitten.
Een vinger, ken het gevoel wel, en dat is best lekker. Maar nu willen we verder kijken, naar bv een strap-on. Niet al te groot, maar eentje voor beginners.
Wie heeft hier ervaring mee, waar moet men op letten, en wat is bv een goede strap-on?

Dus veel vragen van iemand waarvan men het wellicht niet verwacht
Loop de cristine binnen joh, dat kunnen ze je daar prima vertellen. Dat gaat heel gemakkelijk. Je hebt daar speciale strap ons voor.
Trotse mamma :)
pi_28349558
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:55 schreef Faithz het volgende:

[..]

Loop de cristine binnen joh, dat kunnen ze je daar prima vertellen. Dat gaat heel gemakkelijk. Je hebt daar speciale strap ons voor.
Ja, die zit vast op iedere straathoek daar in Brazilie, of niet Rommel?
  woensdag 29 juni 2005 @ 20:10:05 #12
110987 ErwinRommel
pi_28350016
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:53 schreef AlphaOmega het volgende:
Aha, nou, dan kun je voor de maat oefenen met die gewone dildo, toch?
Probleem met die dildo is dat die wat "fors" geschapen is
Dus bij mij voor de eerste keer zal dat zeker niet lukken. We hebben het wel eens geprobeerd bij mijn vrouw, en dat gaat al erg erg moeizaam, laten we het maar houden op niet.

Waar ik eigenlijk meer op doelde was hoe een vrouw het vind, om een man in de anus "te nemen". En of er technieken zijn voor de vrouw, aangezien dit voor een vrouw niet echt een natuurlijke positie is.
  woensdag 29 juni 2005 @ 20:11:58 #13
110987 ErwinRommel
pi_28350074
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:58 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Ja, die zit vast op iedere straathoek daar in Brazilie, of niet Rommel?
Idd, Christine leDuc zit hier op elke straathoek..............
Niet dus. Helaas. Daarvoor, om zulke zaken te bezoeken moeten we of naar São Paulo, Campinas of Rio de Janeiro. Wat weer betekend dat we 5 uur plus onderweg zijn.
pi_28350173
Ik ken een vrouw die het iedere keer weer een geweldige ervaring vindt. Het draait de rollen om, en dat schijnt heel erg gaaf te zijn.
pi_28350964
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 20:10 schreef ErwinRommel het volgende:

Waar ik eigenlijk meer op doelde was hoe een vrouw het vind, om een man in de anus "te nemen". En of er technieken zijn voor de vrouw, aangezien dit voor een vrouw niet echt een natuurlijke positie is.
Ik vind het onwijs leuk om te doen. Echt technieken kan ik je niet mee helpen. Bij de strap-on zou ik er vooral op letten dat ie goed vast kan (strak). Als er teveel speling in zit is het erg lastig te bewegen. Verder heb ik zelf alleen maar ervaring met een 'zachte' buigzame dildo eraan. Is makkelijk richtbaar. En is ook prettiger voor jou denk ik.
De tijd is te kort, het leven te lang
  donderdag 30 juni 2005 @ 08:29:49 #16
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_28351883
quote:

[..]

Probleem met die dildo is dat die wat "fors" geschapen is
Dus bij mij voor de eerste keer zal dat zeker niet lukken. We hebben het wel eens geprobeerd bij mijn vrouw, en dat gaat al erg erg moeizaam, laten we het maar houden op niet.

Jij bent gek, je moet hiervoor ook geen gewone dildo gebruiken

Je moet om zoek naar een soort van butt plug zeg maar Dat is een speciale strap on voor anaal gebruik. Veel glijmiddel en succes.

Maar je woont dus niet in de buurt.. webshop proberen?
Trotse mamma :)
pi_28352291
Je hebt vele verschillende strapons in vele verschillende maten, je hebt ze met een vaste dildo erin, je hebt er waar je zelf een dildo in kan plaatsen.

Ik heb niet bar veel ervaring met die dingen(1 keer een meisje gedaan met zo'n ding, 1 keer bij mij gebeurt door een meisje), maar wat ik heb gemerkt is dat het nogal veel uitmaakt hoe het "broekjes" gedeelte zit.
Dat moet echt vrij stevig zitten, anders lukt het neuken gewoon niet zo heel best.

De betere strapons zijn niet goedkoop, daarvoor waarschuw ik je alvast, je kan altijd een goedkopere proberen, maar of dat bevalt is altijd maar de vraag.

Als ik jou was zou ik gewoon eens beginnen met een anaal vibratortje, een smal vibratortje waarmee je lekker kan expirimenteren of anaal wel wat voor jou is op die manier.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_28353044
quote:

Het is hemels als je als vrouw gelijktijdig je klit blijft stimuleren..
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen,
maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
  donderdag 30 juni 2005 @ 16:23:46 #19
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_28360370
Mijn vriendin vind het geweldig om mij anaal te stimuleren in ieder geval (bah wat een kantoortaal). De strap-on staat in ieder geval bovenaan ons verlanglijstje, nou jah, samen met een leren corset voor haar en nog wat andere zaken

Momenteel is het "behelpen" met vingers of vibo's
De werkelijkheid om je heen bestaat enkel in je hoofd.
Er is geen "normaal" omdat niemand gemiddeld genoeg is om dat aan af te meten.
  donderdag 30 juni 2005 @ 17:06:50 #20
110987 ErwinRommel
pi_28361598
Ja, een corset lijkt ons ook wel wat. Daar had mijn vrouw het een paar weken geleden ook al over.
In ieder geval hartelijk dank voor de bruikbare tips.
Ik denk dat we voorlopig nog maar even wachten met het kopen van een strap-on. Er is wel aan te komen, maar daarvoor moeten we ver reizen. We wachten wel tot we Nederland aandoen met de kerst, dan gaan we lekker naar de erotische kerstmarkt en kopen we wat dingen in
  donderdag 30 juni 2005 @ 17:09:17 #21
110987 ErwinRommel
pi_28361670
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 09:46 schreef erodome het volgende:
Je hebt vele verschillende strapons in vele verschillende maten, je hebt ze met een vaste dildo erin, je hebt er waar je zelf een dildo in kan plaatsen.

Ik heb niet bar veel ervaring met die dingen(1 keer een meisje gedaan met zo'n ding, 1 keer bij mij gebeurt door een meisje), maar wat ik heb gemerkt is dat het nogal veel uitmaakt hoe het "broekjes" gedeelte zit.
Dat moet echt vrij stevig zitten, anders lukt het neuken gewoon niet zo heel best.

De betere strapons zijn niet goedkoop, daarvoor waarschuw ik je alvast, je kan altijd een goedkopere proberen, maar of dat bevalt is altijd maar de vraag.

Als ik jou was zou ik gewoon eens beginnen met een anaal vibratortje, een smal vibratortje waarmee je lekker kan expirimenteren of anaal wel wat voor jou is op die manier.
Dat ze niet goedkoop zijn had ik wel gedacht, althans de goede proffesionele dan.
We willen idd flexibel materiaal daar dit wat makkelijker in gebruik is, en prettiger aanvoelt dan een harde plastic strap-on.
We hebben reeds al een anaal-dildo. Die is flexibel en er zitten zeg maar 5 bolletjes aan die verschillen in grootte. Erg goed voor de beginner.
pi_28362005
Dan vermaak je je nog wel even tot je een strap-on kan kopen dus
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')