Ze zullen het niet opsturen naar dit land.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:35 schreef longinus het volgende:
Stuurt de Pabo eigenlijk wel naar Brazilië
En als het niks voor jou is kun je altijd nog DP bij je vrouw doen
Loop de cristine binnen joh, dat kunnen ze je daar prima vertellen. Dat gaat heel gemakkelijk. Je hebt daar speciale strap ons voor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Afgelopen weekeinde hadden mijn vrouw en ik het over de sexuele verschillen tussen NL en Brazilie, en er schijnen hier nog erg veel taboes te liggen.
Zo waren we ook op internet op zoek naar Nederlandse sex atributen, op bv pabo en white knight etc.
We doen aan anale sex, en mijn vrouw vroeg me afgelopen weekeinde hoe ik het zou vinden als er iets in mijn anus zou zitten.
Een vinger, ken het gevoel wel, en dat is best lekker. Maar nu willen we verder kijken, naar bv een strap-on. Niet al te groot, maar eentje voor beginners.
Wie heeft hier ervaring mee, waar moet men op letten, en wat is bv een goede strap-on?
Dus veel vragen van iemand waarvan men het wellicht niet verwacht![]()
Ja, die zit vast op iedere straathoek daar in Brazilie, of niet Rommel?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:55 schreef Faithz het volgende:
[..]
Loop de cristine binnen joh, dat kunnen ze je daar prima vertellen. Dat gaat heel gemakkelijk. Je hebt daar speciale strap ons voor.
Probleem met die dildo is dat die wat "fors" geschapen isquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:53 schreef AlphaOmega het volgende:
Aha, nou, dan kun je voor de maat oefenen met die gewone dildo, toch?
Idd, Christine leDuc zit hier op elke straathoek..............quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:58 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ja, die zit vast op iedere straathoek daar in Brazilie, of niet Rommel?
Ik vind het onwijs leuk om te doen. Echt technieken kan ik je niet mee helpen. Bij de strap-on zou ik er vooral op letten dat ie goed vast kan (strak). Als er teveel speling in zit is het erg lastig te bewegen. Verder heb ik zelf alleen maar ervaring met een 'zachte' buigzame dildo eraan. Is makkelijk richtbaar. En is ook prettiger voor jou denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Waar ik eigenlijk meer op doelde was hoe een vrouw het vind, om een man in de anus "te nemen". En of er technieken zijn voor de vrouw, aangezien dit voor een vrouw niet echt een natuurlijke positie is.
Jij bent gek, je moet hiervoor ook geen gewone dildo gebruikenquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Probleem met die dildo is dat die wat "fors" geschapen is![]()
Dus bij mij voor de eerste keer zal dat zeker niet lukken. We hebben het wel eens geprobeerd bij mijn vrouw, en dat gaat al erg erg moeizaam, laten we het maar houden op niet.
Waar ik eigenlijk meer op doelde was hoe een vrouw het vind, om een man in de anus "te nemen". En of er technieken zijn voor de vrouw, aangezien dit voor een vrouw niet echt een natuurlijke positie is.
Het is hemels als je als vrouw gelijktijdig je klit blijft stimuleren..quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat ze niet goedkoop zijn had ik wel gedacht, althans de goede proffesionele dan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 09:46 schreef erodome het volgende:
Je hebt vele verschillende strapons in vele verschillende maten, je hebt ze met een vaste dildo erin, je hebt er waar je zelf een dildo in kan plaatsen.
Ik heb niet bar veel ervaring met die dingen(1 keer een meisje gedaan met zo'n ding, 1 keer bij mij gebeurt door een meisje), maar wat ik heb gemerkt is dat het nogal veel uitmaakt hoe het "broekjes" gedeelte zit.
Dat moet echt vrij stevig zitten, anders lukt het neuken gewoon niet zo heel best.
De betere strapons zijn niet goedkoop, daarvoor waarschuw ik je alvast, je kan altijd een goedkopere proberen, maar of dat bevalt is altijd maar de vraag.
Als ik jou was zou ik gewoon eens beginnen met een anaal vibratortje, een smal vibratortje waarmee je lekker kan expirimenteren of anaal wel wat voor jou is op die manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |