abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28346178
Ik ben (puur uit nieuwsgierigheid) op zoek naar n overzichtje van alle zomercliffs (inclusief de 'subcliffjes') die er tot nu toe in ONM en GTST zijn geweest.
Weet er zo van beide series wel n stuk of 5 te herinneren, maar wil wel eens een totaal overzichtje zien...

Lijstje wat ik al heb:
GTST
1996 Arnie valt van boot
???? Iets met Ludo/Janine/Stefano in de haven
2001 Iedereen is gelukkig (en saaaai!) (Rick/Anita, Gladys/Job) etc...
2002 Janine wordt levend begraven door Sofia
Rick en Anita worden aangehouden met drugs
2003 Charlie wordt van fiets gereden
2004 Brand in Scala
Versnippering v. Ludo's geld
2005 Yasmin en Stefano scheppen Nick en rijden t water in
We 'ontdekken' dat Dennis Arnie is

ONM
1994 ?????
1995 Jan en Ed krijgen een auto-ongeluk
Reina's ontvoering komt tot n climax
1996 Daphne draait door, slaat Julia neer en neemt Jannes mee
1997 Rutger Heiligers wordt vermoord
1998 Martin slaat Joyce neer
1999 Aisha & Ravi + Lotje & Sasha trouwen
Ellen valt van een ladder :s
2000 Renee schiet Serge neer
2001 De boot van Frim ontploft
2002 Russich roulette Olaf/Duuk
2003 Confrontatie families Couwenberg/Van Walsum
Terugkeer Serge
2004 Lizzy komt onder n tractor
2005 Iets met tijgers en Tara

overigens zijn andere 'extreme cliffs' (bijvoorbeeld van 1000e uitzendingen e.d.) ook welkom voor t lijstje..
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
(wieweet is n 'beste cliffs'-competitietje uiteindelijk wel leuk)

[ Bericht 2% gewijzigd door Mvnl op 29-06-2005 18:29:24 ]
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_28346458
Amerikaanse soaps hebben geen zomerstop en dus ook geen zomercliff
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_28346566
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:16 schreef Markie-Mark het volgende:
Amerikaanse soaps hebben geen zomerstop en dus ook geen zomercliff
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Oke... dat wist ik dan weer niet... dacht dat alleen er in Nederland gewoon argeloos doorgegaan werd met uitzenden aangezien we toch ruim achter lopen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

(maar zijn in Amerika dan ook helemaal geen standaard momenten waar jaarlijks n extra grote cliff opduikt??)
pi_28346693
In Engeland hebben de soaps ook geen zomerstop.
pi_28346714
Alleen meeuwen en homo's kijken naar soaps.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_28346726
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:27 schreef knowall het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Mond houden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
pi_28346749
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:27 schreef knowall het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik ben geen meeuw!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Maar ik vind dit als SHO-topic best kunnen.
pi_28347929
GTST:

01. Daniël ziet de doodgewaande Simon Dekker lopen.

02. Arnie Alberts komt het kantoor van Frits van Houten binnengestormd. Hij wil Herman Hogendoorn 'nu' spreken. Volgens Herman komt Arnie bijzonder ongelegen. Even later zien we Martine Hafkamp door de gang lopen... er klinken 2 schoten. Ze komt het kantoor binnen en ziet Arnie met een pistool in z'n hand. Op de grond ligt Herman Hogendoorn, met 2 kogelgaten en onder het bloed.

03. De deurbel gaat in het appartement van Helen Helmink, het is Peter Kelder. Hij heeft niet zoveel tijd, want hij moet zometeen nog naar 'De Kelder'. Helen heeft een belangrijke mededeling voor Peter: "Ik moet je iets vertellen..."

04. Robert Alberts betrapt Tessel van Benthem en Laura Alberts terwijl ze elkaar kussen. Op de receptie van het huwelijk van Arnie en Roos bereikt Helen's ziekte een dramatische climax... ze valt flauw op de grond.

05. Stan Nijhold komt z'n hotelkamer binnen en vindt een vrouw op z'n bed liggen, helemaal bedekt met veren en bloed. We zien alleen een voet. Wie is het: Linda of Laura.

06. Arnie Alberts is in een moment van onoplettendheid van de boot gevallen en onder water verdwenen. Linda Dekker springt hem achterna. Kan zij hem nog op tijd redden?

07. Daniël Daniël staat op het dak van een gebouw. Hij wil zelfmoord plegen. Als Suzanne hem probeert tegen te houden dreigen ze samen naar beneden te vallen.

08. Tijdens het huwelijk van Julian Verduyn en Alexandra Popescu komt Joop Zwartjes de trouwzaal binnen met een pistool. Joop richt z'n pistool op het bruidspaar en schiet z'n pistool helemaal leeg. We zien Robert, Julian en Alexandra levenloos op de grond liggen en besmeurd met bloed... Er klinkt geschreeuw... Wie heeft de aanslag overleefd?

09. Janine Elschot slingert een zware, ijzeren scheepsketting in de richting van Stefano Oliviero. Ludo Sanders probeert haar nog te waarschuwen, want hij herkent in Stefano zijn doodgewaande zoon, maar het is te laat... Stefano wordt geraakt en valt in het water. Janine en Nina worden door 2 zwarte auto's meegenomen.

10. Als Bowien Galema Ludo Sanders vertelt dat Stefano Sanders en Janine Elschot een relatie gehad hebben glijdt ze uit en dreigt van de clif in de diepte te storten. Zal Ludo haar proberen te redden of zal ze te pletter vallen?

11. Terra Bloem snijdt zichzelf in de pols. Herenigingen van oude liefdes: Rik de Jong & Anita Dendermonde, Barbara Alberts & Jef Alberts, Laura Selmhorst & Robert Alberts, Ludo Sanders & Janine Elschot, Benjamin Borges & Bebe. Nieuwe liefdes: Job Zonneveld & Gladys Bloem, Cleo de Wolf & Gijs Bentz van de Berg, Stefano Sanders & Daantje Mus. Verbroken liefdes: Govert & Hennie.

12. Robin Visser en zijn vriendin Annemiek staan opeens bij meneer Harmsen op de stoep en willen bij hem intrekken. Isabella Kortenaer verklaart Charlie Fischer de liefde en kussen elkaar. Daantje Mus krijgt van haar dokter te horen dat ze niet lang meer te leven heeft als ze niet op korte termijn een levertransplantatie ondergaat. Janine Elschot is door Sophia Sanders bewusteloos geslagen en in een doodskist in de tuin begraven, waarna Sophia met Ludo in het huwelijk treedt. Rik en Anita worden bij de douane betrapt met een tas vol XTC-pillen.

13. Zowel Charlie Fischer, Laura Selmhorst als Benjamin Borges vechten in de laatste aflevering van 'Goede Tijden, Slechte Tijden' van dit seizoen, op vrijdag 27 juni, voor hun leven. Charlie maakt een verschrikkelijke val na een aanvaring met een roekeloze automobilist, Laura vecht met gevaar voor eigen leven voor haar ongeboren kind en het is de vraag hoe het met Benjamin afloopt als hij de confrontatie aangaat met Ray. Daarnaast ontdekt Sjors Langeveld een geheim dat haar hele leven overhoop haalt. Iedereen lijkt te weten dat Valerie Fischer niet de tante, maar de echte moeder is van Charlie. Behalve Charlie zelf. Als Valerie ernstig ziek wordt, moet haar baarmoeder verwijderd worden en kan zij dus geen kinderen meer krijgen. Het doet haar beseffen dat Charlie het enige kind is dat ze heeft en ooit zal krijgen. Ze is vastberaden dit geheim te onthullen. Barbara is het hier totaal niet mee eens en is bang Charlie te verliezen. Charlie is zich van geen kwaad bewust en doet er alles aan om de twee zussen nader tot elkaar te brengen. Wanneer er weer een lijmpoging mislukt, vlucht Charlie weg van de kibbelende zussen met dramatische gevolgen. De zwangerschap van Laura Selmhorst verloopt verre van voorbeeldig. Ze belandt zelfs in het ziekenhuis. Daar wordt het lastig voor haar om het grote geheim dat zij bij zich draagt te bewaren. Want alleen zij weet dat niet Dennis, maar Robert de vader is van haar nog ongeboren kind. Haar gezondheid gaat steeds verder achteruit maar Laura wil absoluut voorkomen dat haar kind prematuur geboren wordt en het niet zal overleven. Ze gaat daarbij zo ver dat zij haar eigen leven in de waagschaal stelt. Pascale Berings lijkt zich te hebben losgemaakt van haar gewelddadige en agressieve ex-vriend Ray. Dit tot groot genoegen van Benjamin die nu eindelijk iets moois kan opbouwen met haar, de vrouw waar hij van houdt. Om dit geluk te bezegelen vliegen zij samen naar Egypte voor een reis vol romantiek. Maar Ray laat het er niet bij zitten en spoort de twee tortelduifjes op. Een confrontatie tussen Ray en Benjamin brengt het leven van beiden in gevaar. Sjors, ooit geadopteerd door de familie Langeveld, heeft zich als kindermeisje bij Janine naar binnen gewerkt. Ze denkt dat Janine haar biologische moeder is, maar houdt dit stil om haar rustig te kunnen observeren. Als dit boven tafel komt, krijgt haar zoektocht een verrassende wending. Verder raakt Isabella steeds meer in de ban van haar baas Ludo Sanders en moet Robert alles op alles zetten om niet aan zijn werk ten onder te gaan en zijn relatie met zijn zoon Milan te verbeteren. De tol die Robert hiervoor in het nieuwe seizoen zal moeten betalen is hoog, heel hoog.

14. Ludo Sanders en Janine Elschot zijn er getuige van hoe het losgeld versnipperd uit de lucht komt vallen. Scala staat in lichterlaaie. Zullen Barbara Fischer, Benjamin Borges, Charlie Fischer, Dennis Tuinman, meneer Harmsen, Isabella Kortenaer, Laura Selmhorst, Milan Verhagen, Morris Fischer, Nick van der Heyde, Robin Visser, Sjors Langeveld, Stefano Sanders en Yasmin Fuentes de brand overleven?

15. Terwijl Stefano Sanders inrijdt op Nick van der Heyde geeft Yasmin Fuentes een ruk aan het stuur. De auto raakt te water. Yasmin is bewusteloos en Stefano probeert tevergeefs uit de auto te geraken. Zullen ze het overleven?
pi_28348080
THANX!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
nou mis ik dus alleen nog de allereerste ONM-cliffhanger (geloof ik)
  woensdag 29 juni 2005 @ 19:18:35 #10
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_28348183
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:21 schreef Mvnl het volgende:
(maar zijn in Amerika dan ook helemaal geen standaard momenten waar jaarlijks n extra grote cliff opduikt??)
Wel in de traditionele sweeps-periode waarin de reclamebudgetten voor het aankomende jaar worden vastgesteld en zenders dus extra uitpakken met hun programma's om zoveel mogelijk kijkers te trekken (en zo weer hogere prijzen voor reclame's kunnen vragen). Bij The Bold gebruiken ze daar vaak de terugkeer van Sheila voor, altijd goed voor spanning en sensatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
  woensdag 29 juni 2005 @ 19:20:23 #11
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_28348246
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:15 schreef Mvnl het volgende:
THANX!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
dat wat iets met Kennard, de ontvoerder van Renée...
hij was al opgepakt, maar ontsnapte uit zijn ziekenhuiskamer door Steven Ansingh dood te slaan

het exacte moment weet ik ook niet meer
pi_28348337
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:15 schreef Mvnl het volgende:
THANX!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Het eerste seizoen eindigde o.a. met de verdwijning van Kennard, de ontvoerder van Renée.

Met dank aan het Archief van Babette.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_28348506
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:22 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Het eerste seizoen eindigde o.a. met de verdwijning van Kennard, de ontvoerder van Renée.

Met dank aan het Archief van Babette.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ok... had t archief én soapvision al n beetje raadgepleegd, maar kon de exacte cliffhanger van dat seizoen dus ook niet meer precies voor de geest halen (voor m'n gevoel was die Steven ook al na n paar weken ONM vermoord :s )
Hmmz, bij nader inzien heb ik ONM toch beter op n rijtje dan ik dacht
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Overigens, nu t toch over clifjes gaat: weet iemand toevallig welke muziek er gebruikt werd onder de scène met de confrontatie Couwenberg/Van Walsum?
  woensdag 29 juni 2005 @ 19:46:36 #14
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_28349150
he hebt overigens nog maar 2 dagen om nog wat leuke lijstjes in te leveren he [zie sig.]
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:35:06 #15
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_28355296
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:18 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Wel in de traditionele sweeps-periode waarin de reclamebudgetten voor het aankomende jaar worden vastgesteld en zenders dus extra uitpakken met hun programma's om zoveel mogelijk kijkers te trekken (en zo weer hogere prijzen voor reclame's kunnen vragen). Bij The Bold gebruiken ze daar vaak de terugkeer van Sheila voor, altijd goed voor spanning en sensatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja, Sheila lijkt de laatste paar jaar elke Oktober (in Amerika) erug te komen om de boel weer eens flink spannend te maken. Ik ben er maar al te blij mee, met Sheila in the picture weet je dat het gegarandeerd spannend wordt.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Is het misschien ook een idee om in dit topic te behandelen hoe de ontwikkelingen in de cliffhangers aflopen? Ik zit ze zo te lezen, en hoewel ik GTST al sinds het begin volg kan ik me geen ruk herinneren van al die oude seizoenen, laat staan de cliffhangers.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_28360469
Ja Sheila bij de bold en bij As the World Turns is het altijd Julia of James
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
_
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  zaterdag 2 juli 2005 @ 00:54:10 #17
64792 Mryc
play me one more song
pi_28404353
1994 ONM: Volgens mij werd Renée vastgehouden (ontvoerd) door een of andere psycho in de kelder van het ziekenhuis. Weet alleen niet of dat de zomer cliffhanger was
  vrijdag 15 juli 2005 @ 07:51:30 #18
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28821471
Ik snap niet waarom ze nu weer herhalingen uitzenden van de laatste 2 weken voor de zomerstop van gtst.

Begin dan met een herhaling van de aller eerste serie
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_29382033
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:11 schreef Iwan1976 het volgende:
GTST:

01. Daniël ziet de doodgewaande Simon Dekker lopen.

02. Arnie Alberts komt het kantoor van Frits van Houten binnengestormd. Hij wil Herman Hogendoorn 'nu' spreken. Volgens Herman komt Arnie bijzonder ongelegen. Even later zien we Martine Hafkamp door de gang lopen... er klinken 2 schoten. Ze komt het kantoor binnen en ziet Arnie met een pistool in z'n hand. Op de grond ligt Herman Hogendoorn, met 2 kogelgaten en onder het bloed.

03. De deurbel gaat in het appartement van Helen Helmink, het is Peter Kelder. Hij heeft niet zoveel tijd, want hij moet zometeen nog naar 'De Kelder'. Helen heeft een belangrijke mededeling voor Peter: "Ik moet je iets vertellen..."

04. Robert Alberts betrapt Tessel van Benthem en Laura Alberts terwijl ze elkaar kussen. Op de receptie van het huwelijk van Arnie en Roos bereikt Helen's ziekte een dramatische climax... ze valt flauw op de grond.

05. Stan Nijhold komt z'n hotelkamer binnen en vindt een vrouw op z'n bed liggen, helemaal bedekt met veren en bloed. We zien alleen een voet. Wie is het: Linda of Laura.

06. Arnie Alberts is in een moment van onoplettendheid van de boot gevallen en onder water verdwenen. Linda Dekker springt hem achterna. Kan zij hem nog op tijd redden?

07. Daniël Daniël staat op het dak van een gebouw. Hij wil zelfmoord plegen. Als Suzanne hem probeert tegen te houden dreigen ze samen naar beneden te vallen.

08. Tijdens het huwelijk van Julian Verduyn en Alexandra Popescu komt Joop Zwartjes de trouwzaal binnen met een pistool. Joop richt z'n pistool op het bruidspaar en schiet z'n pistool helemaal leeg. We zien Robert, Julian en Alexandra levenloos op de grond liggen en besmeurd met bloed... Er klinkt geschreeuw... Wie heeft de aanslag overleefd?

09. Janine Elschot slingert een zware, ijzeren scheepsketting in de richting van Stefano Oliviero. Ludo Sanders probeert haar nog te waarschuwen, want hij herkent in Stefano zijn doodgewaande zoon, maar het is te laat... Stefano wordt geraakt en valt in het water. Janine en Nina worden door 2 zwarte auto's meegenomen.

10. Als Bowien Galema Ludo Sanders vertelt dat Stefano Sanders en Janine Elschot een relatie gehad hebben glijdt ze uit en dreigt van de clif in de diepte te storten. Zal Ludo haar proberen te redden of zal ze te pletter vallen?

11. Terra Bloem snijdt zichzelf in de pols. Herenigingen van oude liefdes: Rik de Jong & Anita Dendermonde, Barbara Alberts & Jef Alberts, Laura Selmhorst & Robert Alberts, Ludo Sanders & Janine Elschot, Benjamin Borges & Bebe. Nieuwe liefdes: Job Zonneveld & Gladys Bloem, Cleo de Wolf & Gijs Bentz van de Berg, Stefano Sanders & Daantje Mus. Verbroken liefdes: Govert & Hennie.

12. Robin Visser en zijn vriendin Annemiek staan opeens bij meneer Harmsen op de stoep en willen bij hem intrekken. Isabella Kortenaer verklaart Charlie Fischer de liefde en kussen elkaar. Daantje Mus krijgt van haar dokter te horen dat ze niet lang meer te leven heeft als ze niet op korte termijn een levertransplantatie ondergaat. Janine Elschot is door Sophia Sanders bewusteloos geslagen en in een doodskist in de tuin begraven, waarna Sophia met Ludo in het huwelijk treedt. Rik en Anita worden bij de douane betrapt met een tas vol XTC-pillen.

13. Zowel Charlie Fischer, Laura Selmhorst als Benjamin Borges vechten in de laatste aflevering van 'Goede Tijden, Slechte Tijden' van dit seizoen, op vrijdag 27 juni, voor hun leven. Charlie maakt een verschrikkelijke val na een aanvaring met een roekeloze automobilist, Laura vecht met gevaar voor eigen leven voor haar ongeboren kind en het is de vraag hoe het met Benjamin afloopt als hij de confrontatie aangaat met Ray. Daarnaast ontdekt Sjors Langeveld een geheim dat haar hele leven overhoop haalt. Iedereen lijkt te weten dat Valerie Fischer niet de tante, maar de echte moeder is van Charlie. Behalve Charlie zelf. Als Valerie ernstig ziek wordt, moet haar baarmoeder verwijderd worden en kan zij dus geen kinderen meer krijgen. Het doet haar beseffen dat Charlie het enige kind is dat ze heeft en ooit zal krijgen. Ze is vastberaden dit geheim te onthullen. Barbara is het hier totaal niet mee eens en is bang Charlie te verliezen. Charlie is zich van geen kwaad bewust en doet er alles aan om de twee zussen nader tot elkaar te brengen. Wanneer er weer een lijmpoging mislukt, vlucht Charlie weg van de kibbelende zussen met dramatische gevolgen. De zwangerschap van Laura Selmhorst verloopt verre van voorbeeldig. Ze belandt zelfs in het ziekenhuis. Daar wordt het lastig voor haar om het grote geheim dat zij bij zich draagt te bewaren. Want alleen zij weet dat niet Dennis, maar Robert de vader is van haar nog ongeboren kind. Haar gezondheid gaat steeds verder achteruit maar Laura wil absoluut voorkomen dat haar kind prematuur geboren wordt en het niet zal overleven. Ze gaat daarbij zo ver dat zij haar eigen leven in de waagschaal stelt. Pascale Berings lijkt zich te hebben losgemaakt van haar gewelddadige en agressieve ex-vriend Ray. Dit tot groot genoegen van Benjamin die nu eindelijk iets moois kan opbouwen met haar, de vrouw waar hij van houdt. Om dit geluk te bezegelen vliegen zij samen naar Egypte voor een reis vol romantiek. Maar Ray laat het er niet bij zitten en spoort de twee tortelduifjes op. Een confrontatie tussen Ray en Benjamin brengt het leven van beiden in gevaar. Sjors, ooit geadopteerd door de familie Langeveld, heeft zich als kindermeisje bij Janine naar binnen gewerkt. Ze denkt dat Janine haar biologische moeder is, maar houdt dit stil om haar rustig te kunnen observeren. Als dit boven tafel komt, krijgt haar zoektocht een verrassende wending. Verder raakt Isabella steeds meer in de ban van haar baas Ludo Sanders en moet Robert alles op alles zetten om niet aan zijn werk ten onder te gaan en zijn relatie met zijn zoon Milan te verbeteren. De tol die Robert hiervoor in het nieuwe seizoen zal moeten betalen is hoog, heel hoog.

14. Ludo Sanders en Janine Elschot zijn er getuige van hoe het losgeld versnipperd uit de lucht komt vallen. Scala staat in lichterlaaie. Zullen Barbara Fischer, Benjamin Borges, Charlie Fischer, Dennis Tuinman, meneer Harmsen, Isabella Kortenaer, Laura Selmhorst, Milan Verhagen, Morris Fischer, Nick van der Heyde, Robin Visser, Sjors Langeveld, Stefano Sanders en Yasmin Fuentes de brand overleven?

15. Terwijl Stefano Sanders inrijdt op Nick van der Heyde geeft Yasmin Fuentes een ruk aan het stuur. De auto raakt te water. Yasmin is bewusteloos en Stefano probeert tevergeefs uit de auto te geraken. Zullen ze het overleven?
Kunnen jullie misschien ook neerzetten hoe het verder ging, de eerste scene van het nieuwe seizoen zeg maar.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop