abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf maandag 4 juni 2007 @ 23:36:15 #76
151126 angel008
pi_50112271
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:00 schreef mvdlubbe het volgende:
Het feit dat op FOK! niet veel erover wordt gepost wil nog niet direct zeggen dat er niet veel spelers zijn .

En er is niets gebeurd, ik ben waarschijnlijk gewoon niet vaak genoeg online..
ach zolang je een x p/week on-line komt vinden wij het prima
  vrijdag 8 juni 2007 @ 19:24:00 #77
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_50248989
tja hier geen felle discussies over cheating bob enzo . er zijn inderdaad wel meer eve topics maar jah die gaan allemaal langzaam maar zeker dood
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
  FOK!fotograaf woensdag 13 juni 2007 @ 15:06:18 #78
151126 angel008
pi_50411812
dus hoe staat her hier met de zaken ? zijn nu inmiddels paar weken verder mn ene alt zit alweer bijna in mn hulk en mn andere alt zit alweer bijna in een raven

ook zijn we van high sec naar low sec verhuisd en inmiddels in een alliance gekomen
pi_50417356
Ik ben even met Eve gestopt (heb je misschien wel gemerkt) had examens en moet even kijken wat ik nu ga doen. Ben geen vrek of zo maar ik vind het toch wel behoorlijk duur in verhouding met wat je krijgt. Gameplay is nu niet al te afwisselend en ook gaat het leren van skills tergend langzaam
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  FOK!fotograaf woensdag 13 juni 2007 @ 19:34:26 #80
151126 angel008
pi_50421515
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:37 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik ben even met Eve gestopt (heb je misschien wel gemerkt) had examens en moet even kijken wat ik nu ga doen. Ben geen vrek of zo maar ik vind het toch wel behoorlijk duur in verhouding met wat je krijgt. Gameplay is nu niet al te afwisselend en ook gaat het leren van skills tergend langzaam
ik moet zeggen nu ik 2 maanden verder ben mn drake heb vind ik het veel leuker worden ook met de pos erbij is het gewoon leuker geworden
  woensdag 13 juni 2007 @ 22:52:20 #81
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_50430945
Och... .
quote:
Training of the skill Advanced Spaceship Command to level 5 has been completed.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  FOK!fotograaf woensdag 13 juni 2007 @ 23:40:39 #82
151126 angel008
pi_50433175
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 22:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Och... .
[..]
thats gonna be a freighter bitch !!!
  donderdag 14 juni 2007 @ 09:18:33 #83
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_50439261
Ja, ik was Gallente Freighter naar lvl3 aan het trainen toen ik me realiseerde dat er geen voordelen aan zitten, er is namelijk geen bonus aan gekoppeld ofzo :
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  FOK!fotograaf donderdag 14 juni 2007 @ 13:24:37 #84
151126 angel008
pi_50447385
maar vergeet niet dat gallante wel de grootste freighter is bij mijn weten..
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:43:45 #85
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_50450324
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:24 schreef angel008 het volgende:
Fuck yeah! Maar of je lvl1 of lvl5 van die (x10!!!) skill hebt, maakt niks uit .
pi_50458870
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:43 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Fuck yeah! Maar of je lvl1 of lvl5 van die (x10!!!) skill hebt, maakt niks uit .
Wat betekent dit dan?

"Gallente Freighter Skill Bonus: 5% bonus to cargo hold capacity and 5% bonus to maximum velocity per level"
  donderdag 14 juni 2007 @ 18:27:48 #87
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_50458998
Dat betekent dat ik die skill toch even ga trainen. .

Bij de skillbook staat
quote:
Skill at operating Gallente freighters. Can not be trained on Trial Accounts.
en verder niets over de benefits.
pi_50461763
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:27 schreef mvdlubbe het volgende:
Dat betekent dat ik die skill toch even ga trainen. .

Bij de skillbook staat
[..]

en verder niets over de benefits.
Check alle andere ras specifieke ship skills eens
De bonus per level staat bij de description van de ship.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 07:44:30 #89
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_50475740
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 19:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Check alle andere ras specifieke ship skills eens
De bonus per level staat bij de description van de ship.
Vaak staat een en ander ook bij de skillbook, ik had even niet gedacht aan de beschrijving van de obelisk.
pi_50479499
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:24 schreef angel008 het volgende:
Hmmz, ik kwam laatst zo'n Charon (Caldari Freighter) tegen en die vond ik persoonlijk dan toch een stuk vetter. (gewoon een enorme ruimte surfplank!)
*piep*
  FOK!fotograaf vrijdag 15 juni 2007 @ 13:35:33 #91
151126 angel008
pi_50484899
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:59 schreef MazeMouse het volgende:

[..]

Hmmz, ik kwam laatst zo'n Charon (Caldari Freighter) tegen en die vond ik persoonlijk dan toch een stuk vetter. (gewoon een enorme ruimte surfplank!)
yep dat ding vind ik echt machtig gewoon uber groot.. de obelisk is daarmee vergeleken maar gewoon... klein
pi_50531275
Ja, ik snap dat niet. Die Obelisk ziet eruit alsof hij net 3 Itty V ladingen kan hebben. Als zo'n ding echt zo massief is als hij omschreven staat mag hij wel minimaal een factor 2 groter.
*piep*
pi_50575759
Komt weer een nieuwe uitbreiding uit voor EVE, Revelations II, June 19th Release Date.
quote:
REYKJAVIK, ICELAND - June 14, 2007 - CCP, the world's largest independent game developer, today announced that their upcoming free expansion, EVE OnlineŽ: Revelations II, will be released on the massive Tranquility super-computer cluster on Tuesday, June 19th.

Revelations II is the seventh free expansion for EVE Online and includes important improvements and additions. New players will appreciate a completely revamped New Player Experience where rookie pilots begin their adventures in EVE within a protected area to learn the essentials of gameplay within a protected environment at their own pace. For the more seasoned pilots and alliances, the broader Sovereignty scope, improved Corporation and Alliance management and introduction of Heat will be most important.

The most notable features of Revelations II include:

* Heat - Adding a new dimension to space combat in EVE. The ability to boost performance of ship modules can mean the difference between life and death, but not entirely without risk.
* Broader Sovereignty Scope - Sovereignty concept broadened with intermediate goals and four different tiers: Territory, Protectorate, Province and Constellation Capital.
* Revamped New Player Experience - Optimization and streamlining of the tutorial vastly improves how new players are introduced to EVE Online, making it more fun and easier to start their alter ego existence in space.
* Need for Speed - Significant CPU and dogma optimizations that set the groundwork for full Vista support slated to be introduced in a future expansion.
* Structure Warfare Enhancements - A number of new features expand the opportunity for strategic operations.
* Improved Corporation and Alliance Management - The addition of vital tools and roles necessary to command and conquer.
* Agent Mission Improvements - The introduction of Level 5 Agents add the most challenging Player-versus-Environment encounters yet.
* Expanding the Frontiers of Exploration - Rare NPC spawns and other opportunities abound for greater solo exploration as well as increasing the chances of discovering in-space encounters and hidden deadspace pockets.
* Anti-Fleet Warfare - Discover new tactics for dispersing large concentrations of ships.

With so many exciting additions and changes to the game, there's never been a better time to explore the challenging and expansive universe. A free, 14-day, no obligation trial is available at www.eve-online.com. Stake your claim and set a course for fame and fortune in EVE Online today.
Vooral leuk dat ze beginnende spelers verder willen ondersteunen met een speciaal gebied en betere tutorials al ware deze al behoorlijk goed.
quote:
The deployment is slated to begin at 02:00 GMT on Tuesday and is expected to last approximately 24 hours. Players are urged to set long training skills on or before Monday, June 18.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  maandag 18 juni 2007 @ 14:10:22 #94
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_50576597
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 22:14 schreef MazeMouse het volgende:
Ja, ik snap dat niet. Die Obelisk ziet eruit alsof hij net 3 Itty V ladingen kan hebben. Als zo'n ding echt zo massief is als hij omschreven staat mag hij wel minimaal een factor 2 groter.
Misschien moet je beter kijken de volgende keer dat je zo'n kolos ziet vliegen bij een gate. Da's flink veel groter dan 3 iteron V's.
pi_50578455
quote:
Op maandag 18 juni 2007 14:10 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Misschien moet je beter kijken de volgende keer dat je zo'n kolos ziet vliegen bij een gate. Da's flink veel groter dan 3 iteron V's.
I know, maar ik vind em in vergelijking tot bijvoorbeeld de Charon echt maar mini
*piep*
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:25:08 #96
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_51012090
En toch is PVP elke keer, hoe saai ook, beter dan mijnen en haulen .
pi_52707868
Uitgestorven hier .
Art has to be forgotten, beauty must be realized
pi_52713819
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 21:25 schreef mvdlubbe het volgende:
En toch is PVP elke keer, hoe saai ook, beter dan mijnen en haulen .
lol idd!

We hadden net een 11 man roaming gang.... met een Triumvirate gang van 70+ man achter ons aan
Dat was behoorlijk spannend.
  FOK!fotograaf donderdag 27 maart 2008 @ 12:17:00 #99
151126 angel008
pi_57644802
zo blijkbaar all 212 dagen niet hierin gepost maar ben nu toch all een stuk serieuzer geworden met even en heb nu inmiddels 4 ! (o,0) chars welke allenmaal hun eigen specialiteiten hebben (en ik run er gemiddelt 2 per maand en dan de andere 2 heb ik met lange skills aanstaan (awu v bs V enz)

inmiddels ook verhuisd naar 0,0 (meerdere keren overgens zo zijn we in stain met youwhat geweest in au4ug met talon en daarna nog heel even in de drone regions en nu ergens anders in 0,0)

all met all bevalt het me prima met hoge bounty's en leuke spawns.

probleem is nu dat we toch weer een beetj emoeten recruiten liefst chars met 5 mill sp dus als er hier nog verloren eve zielen zijn lemme know

we zijn een industrial based alliance waarvan mijn corp de pvp/guard kant heeft (maar zelf ook zijn partij van 9-15 exhumer pilots die zich begonnen te vervelen in pvp)

dichte vriendschap in de corp en er is altijd wel iemand die je kan helpen met vragen en/of problemen.

we hebben een sloot mission runners maar helaas proberen we dit een beetje in te dammen aangezien we all onze assets in 0,0 willen houden tbv cta (jump clones kunnen geregeld worden via roadkill stations en/of via rorquals

als je een paar maanden meedraaid is de kans ook groot dat je daarna nooit meer skils hoeft te kopen aangezien er een systeem is voor skillbooks etc.

contact me ingame voor intresse : splintercellxxx

tevens vraag ik me af wat mensen vinden van de trinity patch aangezien dit topic nog pre trinity is.
pi_57647320
Ik denk dat je je beter de moeite kan besparen. EVE is niet erg populair op fok aan de drukte in het topic te zien
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')