ah altijd leuk neem aan dat je nog gewoon bij je oude corp zit ?(zo niet als je je bij ons joined hebk wel wat leuke war targets voor jequote:Op woensdag 25 april 2007 14:38 schreef B03S het volgende:
Gallante, maar ik vlieg meestal in Amarr ships. Doe nu voornamelijk pvp of ratting. Voorheen ook wel trading en missions. Ben nu in empire om nieuwe skills te halen
quote:10 Learning skills trained, for a total of 4,608,000 skillPoints.
netjes...quote:
ze maken elke dag een backup van de database (je skills etc)quote:Op donderdag 26 april 2007 14:54 schreef Ame_thyst het volgende:
Eve heeft wel erg veel downtime zeg, begint een beetje hinderlijk te worden![]()
Toch jammer dat daarvoor het hele cluster offline moet, ik ben geen ict expert maar dat zou anders gemaakt kunnen worden denk ikquote:Op donderdag 26 april 2007 15:02 schreef angel008 het volgende:
[..]
ze maken elke dag een backup van de database (je skills etc)
alleen hebben we dinsdag een patch gehad en daar zitten nu helaas nog wat bugs in geloof ik..
meestal had je nu all een uur kunnen even (en geloof me als je niets anders kan doen als achter de pc zitten is het helemaal vervelend..)
kan elk moment weer on komen thoughdus spreek je snel weer
jup zo denken ook veel eve players over en ze zijn bij ccp hier ook stevig mee bezig om ervoor te zorgen dat dit ''on the fly'' kan gebeuren.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Toch jammer dat daarvoor het hele cluster offline moet, ik ben geen ict expert maar dat zou anders gemaakt kunnen worden denk ik![]()
Bugs in patches komen helaas bijna in elke mmorpg af en toe wel eens voor.
nog genoeg andere dingen tedoen hier hehe
zo maar ff een piccie schieten als we met zn 3en zijn ?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:15 schreef Ame_thyst het volgende:
Heb mijn nieuwe Merlin binnen.
[[url=http://fokuploader.phserver.net/getthumb.php?filename=upload.jpg]afbeelding][/url]
Ik post maar wat hier tijdens het Jumpen
Krijg erg veel hulp, wat ik nog wel nodig heb, daarom erg leuk spel on te spelen en te ontdekken. Verveel je je? Ga die trial spelen!
schrik niet een full training skill kost 66 dagen!!! (je moet dit dan ook niet achter elkaar doen anders loop je teveel achter op de groep)quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Dat eventjes zal je wel gaan tegenvallen MazeMouseBen nu op 1/3 van skill lijstje van angel008 en het trainen per skill duurt nu al +1 dag
heb je de 1 bill voor de freighter all danquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:48 schreef mvdlubbe het volgende:
Heeft iemand nog 70 miljoen ergens liggen zonder bestemming? Of gewoon meteen een 'Gallente Freighter' skillbook?
Step by step.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:56 schreef angel008 het volgende:
[..]
heb je de 1 bill voor de freighter all dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |