abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28345067
Wat is EVE Online?
quote:
EVE: The Second Genesis, is a massively multiplayer, online, persistent world game. perhaps even too real to be called a game, but definitely more fun than reality. Played on the Net, it takes place in a world that is alive and kicking every day, every hour. Players are spaceship captains cruising around the universe, trading, fighting and communicating with other players.
EVE Online is een MMORPG, maar niet zoals we gewend zijn. Qua uiterlijk lijkt het misschien heel erg op Freelancer maar met betrekking tot de inhoud zijn er grote verschillen.
EVE heeft naast oogverblindende graphics een zeer uitgebreid marktsysteem, enorm veel diverse items die je in staat stellen heel je schip te 'customizen' en een zeer goed uitgewerkt tactisch systeem.
Dit alles bij elkaar opgeteld vormt een spel dat je niet zomaar voorbij kan laten gaan... al helemaal niet met de nieuwe Buddy Trial; dit wil zeggen dat een huidige speler (zie hieronder voor de lijst) jou in staat stelt te spelen, maar hierover later meer.

In het spel mag enorm veel, maar moet er erg weinig. Je bent vrij om te doen en laten wat je wilt, tot op zekere hoogten. Hoe je EVE ervaart verschilt dan ook per speler. De een vecht graag enorme 'player versus player' oorlogen, terwijl de ander liever ergens rustig gaat zitten minen.

Kijk hier voor meer uitleg over de wereld van EVE.[/td][/tr]

Rassen
In het EVE Universum heb je de keuze uit 4 rassen. Het zijn allemaal mensen, althans afstammelingen daarvan. Elk ras heeft hun eigen karakteristieke trekjes en uiterlijk. Ook qua skills en schepen verschillen ze nogal. Maar maak je niet druk, als je het ene ras kiest kun je later altijd nog kiezen om in het schip van een ander ras te stappen .

AMARR - An empire built on slaves
The largest of the empires in the world of EVE, Amarr spans 40% of the inhabited solar systems. The Amarr Emperor is the head of a ritualistic, authoritarian imperial state, and below him are the Five Heirs, the heads of the five royal families from which a new Emperor is chosen. The Emperor's authority is unquestioned and absolute, but the archaic and bureaucratic system of government makes it difficult for him to exert his rule unless directly in person. Otherwise, the Five Heirs rule in his name, dividing the huge empire between them.
Lees het hele verhaal hier

GALLENTE - Vigorous, vibrant, pleasure seeking
The Gallenteans. Self-righteous, meddling, pompous and tiresome, or virile liberalists and defenders of the free world. Love them or hate them, you simply can't ignore them. Everybody has an opinion on the Gallente Federation, it all depends from which side of the table you view them. For many, it is the Promised Land, where any dream can become a reality. Descendants of Tau Ceti Frenchmen, the Gallenteans remain strong believers in free will and human rights, despite numerous setbacks in their long history.

MINMATAR - An independent people
A tough, no-nonsense race, the Minmatars are a determined and independent people. Their home planet of Matar is a natural paradise, although centuries of abuse have taken much from its beauty.

CALDARI - Militant, meddlesome, money driven
A state built on corporate capitalism, the Caldari State is run by a few mega-corporations which divide the state between them, controlling and ruling every aspect of society. Each corporation is made up of thousands of smaller companies, ranging from industrial companies to law firms. All land and real estate is owned by a company which leases it to the citizens, and government and policing are also handled by independent companies.

JOVE - Mysterious, enigmatic, elusive
The most mysterious and elusive of all the peoples of EVE, the Jovians number only a fraction of any of their neighbors, but their technological superiority makes them powerful beyond all proportion.

Elk ras is speelbaar, met uitzondering van Jove. Alhoewel ze wel schepen hebben, kun je deze (voorlopig) niet kopen.
Hun deel van de EVE Wereld (Jove-space) is ook afgesloten.

Klik voor een grote versie!

Dit is een Rifter, een Minmatar Frigate, Lekker snel, en goed koop.
Ik ben hier in het Eve-gate system (lees het verhaal voor meer info) der hangt een beetje een eerie sfeertje, je moet er geweest zijn om het te snappen wat ik bedoel, maar dan nog blijft het een Mooie screenie

Sja, dat bantam's (caldari frigates) geen goeie schepen zijn om missies in te doen merkte ik hier... Onderin beeld zie je in het midden men shields (blauw, buitenste ring) men armor (middelste gele ring) en men structure (binnenste gele ring) allen waren GOED hard beschadigd omdat ik voor men raap geschoten werd door te grote baddies... als je structure laag is, ga je fikken... (dit is erg oud screenie )

een wat recenter screenie. een Mining ops in 0.0 space (voor de veiligheid ff system namen er uit gehaald) een Perfect wrecking hit op het schip dat je hier ziet. Deze rupture word door de Blood raiders als hauler ( ) gebruikt. deze dropt 2M trit : (ps, gemaakt met een megathron, AM ammo, 1 TL2 dmg mod, en Large hybrids op 4, Surgical strike op 4, galante bs op 3 ERG netjes al zeg ik het zelf )
Hier zie je ook netjes de interface van Eve. Alle windows die je ziet kan je verplaatsen, weg klikken of andere maat geven. Het is bij mij nogal vol, omdat ik veel info nodig heb als vlieg. Heb eve toch op 1600x1200 draaien, dus kan geen kwaad, ik heb overzicht genoeg )

Hier een Meeting van de corp van een maandje of 2 geleden. sommige members zijn er niet meer, nog meer members vliegen niet meer wat ze op dit plaatje laten zien. ik ben die blauwe helemaal boven in. in een Caracal (Caldari Missile Cruiser) De grote gele Banaan-achtige schepen zijn Apocalypse's - Amarr Battleships dan heb je nog dat halve zeilschip, dat is de Tempest, een Minmatar Battleship. Verder zie je nog een zooi stipjes, dat zijn cruisers en frigates. zo zie je het verschil ook een beetje in grote van de schepen
zie ook deze screenie voor de namen van de piloten (en corp members van Hazops) en de namen van de schepen

Erg handig om ook ff door te kijken. Nu weet je waar je wel en niet terecht kan
hier zie je dus alle alliances op en hun naps/warzones. word regelmatig vernieuwt, op dezelfde link

Systeemeisen
quote:
Minimal hardware:
CPU: PIII - 450 MHZ or higher
RAM Memory: 128MB (256MB for 2000/XP)
Hard Drive Capacity: 1 GB
Connection: 56k modem or faster

Operating System:
Win98 SE
Windows 2000
Millennium, WinXP
Please note that Windows 95 and NT are not supported.
DirectX 9.0 or later

Video cards:
GeForce 2 or better, ATI Radeon 7200 or better, Matrox Parhelia.
To check whether your card meets these requirements check with your card manufacturer:
NVIDIA GeForce cards
ATI cards
Matrox Parhelia

The minimum screen resolution for EVE is 1024x768.
Audio hardware must be Direct Sound compatible. For optimum performance, use latest drivers available.

Recommended system for optimal performance:
Processor: P4 1GHz+
RAM Memory: 256MB or higher
3D Accelerator: 64MB or higher video card
Gemiddeld Kostenplaatje
quote:
Europe
Cost/month* Total cost*
1-month-plan ¤ 14.95 ¤ 14.95
3-month-plan ¤ 11.95 ¤ 35.85
6-month-plan ¤ 10.95 ¤ 65.70
* VAT included

Outside Europe Cost/month Total cost
1-month-plan $ 14.95 $ 14.95
3-month-plan $ 11.95 $ 35.85
6-month-plan $ 10.95 $ 65.70
F.A.Q.-je

Q: Wat moet ik hebben om te beginnen met spelen?
A: Je zult hier EVE Online moeten downloaden (460 MB). Daarna kun je een Buddy Trial aanvragen door dit aan een EVE Speler in het topic te vragen. Je moet dan wel ff je e-mail posten of mailen naar degene waarvan je de buddy trial wil ontvangen. Je kunt het spel dan 7 dagen gratis uitproberen.

Q: Ok, ik ben overtuigd, hoe ga ik nu verder?
A: De volgende stap is betalen. Heb je een CreditCard dan is dit heel gemakkelijk. In elk geval moet bij 'Account Management' zijn en dan 'Modify Account' kiezen. Hier kun je bij je 'Subscription Info' je account verlengen. Dit kan op verschillende manieren, waaronder CreditCard en PayByCash. PayByCash geeft je ook weer verscheidene mogelijkheden, en je zult voor jezelf moeten kijken welke jij het fijnst vind.
LET WEL OP: Bij sommige PayByCash methoden en CreditCard betaal je automatisch! Wil je dus niet meer spelen, zorg dan dat je de subscription stop zet anders word er elke periode geld afgeschreven!

Q: Ik warp dwars DOOR planeten en stations heen?
A: Dit is geen bug maar is naar aandringen van de spelers zo gemaakt om het warpen makkelijker te maken.

Q: Ik kom een [insert vage bug] tegen!?
A: EVE Online is een spel dat continu in ontwikkeling is, er word continu aan gewerkt, en is de bug erg hinderlijk kun je er een bugreport over schrijven. Grote kans echter dat er al aan je bug gewerkt word, en hij in de volgende patch alweer gefixed is.

Q: Wat is dat nou met die Test Server?
A: De test server (Chaos) is een plek waar je zonder gevaar voor al je eigendommen je battle-setups en skills kunt uitproberen. Om erop te komen maak je een kopie van je EVE Directory, en patch je hem up-to-date met deze patches. Vervolgens join je Chaos en je zult zien dat je stats wat achter liggen, dat komt omdat de stats bij elke update van Tranquility worden geupdate. Verder zijn de servers los van elkaar, dus niets wat je doet op Chaos heeft invloed op de gewone server.

Starters Guide

Hier een kleine starters guide - door Tepelstreeltje.

allereerst is het slim om van te voren al te kiezen wat je wil worden in eve.
een piraat, een miner, een researcher of een builder.
Want elk character heeft atributes. Je kan deze vergelijken met de stats van een diablo character, alleen heb nu geen strenght en dexterity, maar bijv Perception en Memory.

Tevens train je gewoon door als je ofline bent, zolang je je skill aan heb gezet om die te trainen.

De trainings tijd van een skill word berekend aan de hand van je atributes.
heb je een hoge willpower en perception, dan gaat het trainen van Gunnery en Spaceship command dus sneller.

Vandaar dat de keuze van je beroep belangerijk is. Wil je piraat worden, dan kan je beter zorgen dat je een hoge perception en willpower hebt.
voor research characters is eigenlijk Intelegence en Memory het handigst.

Slimste wat je kan doen als beginnen de speler is geduld hebben
koop de learning skills (zijn er 6) en ga die trainen. liefst naar lvl 4 btw.
Deze learning skills verhogen je atributes namelijk!
de 6 skills zijn:

Spatial Awarness - 1 perception extra per lvl
Instant recall - 1 Memory extra per lvl
analitical mind - 1 extra intelegence per lvl
Iron will - 1 Willpower extra per lvl
Empathy - 1 extra Charisma per lvl (make me beautifull skill )
en Learning zelf geeft 2% verkorting op je trainings tijd (gooit werkelijk 2% boven op je atributes. heb je dus een perc van 19 en learning op lvl 4, dan heb je dus 19x1.08=20.52 (vandaar dat je atributes ook soms hoger lijken te zijn dan je base atributes+ learning)

Kortom, het omhoog gooien van je learning skills is slim als je naar de toekomst kijkt

Het leren van empathy is imo best wel nutteloos.. charisma is useless, in Shiva word het nog wel wat SCHIJNT, maarja, eerst zien, dan geloven...

een volledige uitleg over de werking van skills kan je [url=httphttp://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=53301]hier[/url] vinden.

voor een uitgebreide uitleg hoe een research agent te werk gaat kan je hier kijken

Links
Officiële site: www.eve-online.com
Veel gestelde vragen (FAQ): hier
Client download: www.eve-online.com/download

Fansite met veel handige tools: www.eve-i.com

Prijzen van rare stuff: hier

Overzicht van de verschillen tussen de races en hun class: hier
Met dank aan FlamerX , Tepelstreeltje en Indi voor startpost op (GoT)
-- http://youtube.com/user/FoggyFreek-- JeeBee.net -- jorisbos.nl
pi_28345273
Ik heb het voor een tijdje gespeeld. vond het echt een top game maar ik vind het wel een beetje duur voor een mmorpg. 19.95 euro per maand (via paybycash.com(overboeking dus))?

Maar goed, het is een tijdje geleden dat ik EVE heb gespeelt en ik wat zijn er de laatste jaar allemaal verandert? en ik heb gehoord dat ze joystick support gaan toevoegen? is dat waar? want dat zou namelijk het hele combat concept veranderen

Ik ben btw van plan om weer te beginnen, moet eerst me salaris binnenkrijgen
.mwep
  woensdag 29 juni 2005 @ 18:46:29 #3
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_28347225
Dat is wel een hele oude openings post, meeste info is outdated. Ik speel het zelf nu al weer bijna een jaar. Maar joystick support zie ik niet zo snel verschinen tenzij ze idd het combat veranderen.
Wat er verandert is.
Politiek zijn vooral de NAPS verandert die zijn tegenwoordig weinig waard, het regent backstabbing posts in de Alliance forums. Ook zijn er veel oude Alliances gevallen of erg verzwakt.
Maar wat er vooral bij gekomen is zijn nieuwe t2 schepen en modules. LVL 4 missions die npc battleships in empire spawen, waardoor het gemakkelijk in empire isk te verdienen is. Ook zijn er complexes van lvl 1 tot level 10 verschenen. Dat zijn half afgesloten spawnpoints van npcs. Het hangt van het lvl af hoe moeilijk het is en welke schepen er in mogen zo kan je alleen met een frig in lvl 2 en is een lvl 10 heel moeilijk te doen zonder een een grote groep battleships.
Verder zijn er POSes dat zijn half basis half moon-mining stations, ze kunnen je veel isk opleveren als je weet wat je doet en je goede maan hebt om te minen. Zo heeft een corpmaat van mij in low security empire space 3 POSes waarmee hij 1 bill isk per maand mee verdient. Mijn corp zelf heeft op dit moment 12 POSes in 0.0 omdat we t2 productie in ons eigen space willen opstarten.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  woensdag 29 juni 2005 @ 18:48:36 #4
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_28347266
Mja, blijft een mooi concept en ik ben gek op ruimtespellen, maar het spel crasht en reboot op mijn toch niet al te oude pc.
The Internets, I needs it..
  donderdag 30 juni 2005 @ 08:52:17 #5
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_28352128
Een mooi filmpje gemaakt door een speler ingame:

Klik
Radio Soulwax!
pi_28353348
Wow, dat filmpje is vet zeg!

Ik kan niet wachten op de volgende uitbreiding.. gaan we misschien eindelijk onze voetjes op de planeten neerzetten
-- http://youtube.com/user/FoggyFreek-- JeeBee.net -- jorisbos.nl
pi_29155121
Ben sinds vorige maand maar eens begonnen, m'n laatste keer was tijdens de beta.
Echt zoooo ontzettend veel veranderd zeg, compleet ander spel geworden.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 13:29:59 #8
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_29443680
In de september issue van PCgamer UK zijn er 4 bladzijdes gewijd aan eve. Ze hebben een groot stuk over de groots corp theft in eve van Guiding Hand Social Club die zo'n 30 Bill aan spullen hebben gestolen of verwoest. Dat is zo'n 1600 euro als je het ebayed.
Ook hebben ze een stukje waar ze WoW met eve vergelijken, waarbij WoW afgekraakt wordt.

Hier zijn scans van beiden stukken te vinden.
Radio Soulwax!
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:06:09 #9
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_29822270
Klein understatement, Tain, dat niet zo populair .
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_30290982
Ben EVE ook maar weer eens een keer aan het DLL
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  FOK!fotograaf dinsdag 17 april 2007 @ 13:47:22 #11
151126 angel008
pi_48416475
huge kick maar inmiddels ben ook ik begonnen aan eve en all zeer actief bezig de afgelopen 2 weken.

zijn er hier nog meer eve spelers ofniet ?

mijn profession is op het moment beetje de corp weer in het gareel krijgen mining ops regelen en wapens producen door een war waar we inzitten
  donderdag 19 april 2007 @ 10:29:12 #12
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_48494116
tering, dat spel ziet er moeilijk uit
  FOK!fotograaf donderdag 19 april 2007 @ 16:00:23 #13
151126 angel008
pi_48503839
quote:
Op donderdag 19 april 2007 10:29 schreef RickoKun het volgende:
tering, dat spel ziet er moeilijk uit
makkelijk is idd wat anders ja
  FOK!fotograaf maandag 23 april 2007 @ 20:37:09 #14
151126 angel008
pi_48646269
niemand die dit spel speelt ?

overgens ben ik sinds gisteren aangemerkt als recruiter voor mijn corp dus bij deze zoek ik mensen die net begonnen zijn en de volgende proffesions willen doen (mensen die all wat langer meedoen kunnen ook komen maar die moeten door een iets striktere selectie gaan) :

miners (we zijn het liefst opzoek naar mensen met een barge maar newby's die echt willen gaan minen zijn ook zeer welkom en we helpen je graag op weg naar je eerste retriever)

fighters (we willen een groep van +- 30 incursus en tristans hebben als snelle aanvalsvloot schepen worden door de corp beschikbaar gesteld)

traders (mensen die corp materials willen transporteren naar verre outposts om een maximale winst te maken enige ervaring verreist + je moet borg betalen voor de spullen)

mission runners (mensen die veel missions doen en dus de corp standing verhogen in een system ook zullen deze mensen gevraagd worden om mee te doen aan expiditions)

als ik hier niet mag recruiten dan mag dit weg gehaald worden anders wil jij je joinen bij onze corp convo me dan ingame : albert jan

[ Bericht 47% gewijzigd door angel008 op 24-04-2007 23:23:16 ]
pi_48672015
Hey mensen, speel sinds eergisteren de trial en ben erg enthousiast, na WoW en GuildWars is dit weer eens heel want anders maar wel in positieve zin.

Angel008: Als je wilt kan je wel met mij contact maken, ingame name is: Elowine, verwacht nog niet teveel van me, ben het allemaal nog aan het leren.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:13:16 #16
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_48688106
Waarom recruit je alleen n00bs?
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  FOK!fotograaf dinsdag 24 april 2007 @ 23:20:59 #17
151126 angel008
pi_48688452
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:13 schreef mvdlubbe het volgende:
Waarom recruit je alleen n00bs?
high ranking gamers zijn ook welkom maar die hebben een wat striktere regels..

probleem is namenlijk dat we door een high ranker met +-2 bill op zn account zijn gecorpraped (alles wat we hadden heeft ie gejat)

lag deels aan mismanaging van zn rechten en such maar toch..

high rank members zijn ook welkom zeker mensen die goed zijn in het traden.,...

convo me ingame zou ik zeggen
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:39:50 #18
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_48689113
I like my iteron V!
pi_48689523
Hoe lang blijft je account in leven als je niet meer speelt?
(ik kan namelijk niet meer inloggen om mijn account weer te activeren...)
EDIT:
Ah, ik was gewoon mijn password vergeten. Gereset en nu werkt het weer.
FF client downloaden en kijken waar ik ook alweer mee bezig was.
Ik meen mij te herinneren dat ik een Merlin, een Kestral en een Badger Mk2 in mijn bezit had.

@angel800:
Wat is je evemail? I'm interested zullen we maar zeggen voor whatever nodig is
Avera Grylwra is mijn ingame name. (hey, ik zie liever een vrouwelijke avatar in een game als ik er uren in moet steken )
EDIT2: Nevermind, ik moet leren lezen voor ik post Zodra ik de client binnen heb evemail ik wel even en ga daarna meteen mijn nest in. Morgen weer vroeg aan de studie.

[ Bericht 42% gewijzigd door MazeMouse op 25-04-2007 00:10:53 ]
*piep*
  FOK!fotograaf dinsdag 24 april 2007 @ 23:58:33 #20
151126 angel008
pi_48689698
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:39 schreef mvdlubbe het volgende:
I like my iteron V!
haulers hebben we altijd nodig zeker met de toekomstige grootschalige mining ops
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:52 schreef MazeMouse het volgende:
Hoe lang blijft je account in leven als je niet meer speelt?
(ik kan namelijk niet meer inloggen om mijn account weer te activeren...)
EDIT:
Ah, ik was gewoon mijn password vergeten. Gereset en nu werkt het weer.
FF client downloaden en kijken waar ik ook alweer mee bezig was.
Ik meen mij te herinneren dat ik een Merlin, een Kestral en een Badger Mk2 in mijn bezit had.

@angel800:
Wat is je evemail? I'm interested zullen we maar zeggen voor whatever nodig is
Avera Grylwra is mijn ingame name. (hey, ik zie liever een vrouwelijke avatar in een game als ik er uren in moet steken )
EDIT2: Nevermind, ik moet leren lezen voor ik post Zodra ik de client binnen heb evemail ik wel even en ga daarna meteen mijn nest in. Morgen weer vroeg aan de studie.
geen probleem mn ingame name heb je all gevonden zie ik

ik zie je mailtje wel verschijnen

weetje toevallig nog hoeveel skill points je had ? altijd makkelijk om te weten

[ Bericht 64% gewijzigd door angel008 op 25-04-2007 00:12:50 ]
pi_48690527
815,147 volgens mijn character info op de site.

1 Corporation Management skills trained, for a total of 750 skillPoints. (Anchoring1)
2 Drones skills trained, for a total of 750 skillPoints. (Drones1, MiningDrones1)
1 Electronics skills trained, for a total of 45,255 skillPoints. (Electronics4)
2 Engineering skills trained, for a total of 45,505 skillPoints. (Engineering4, ShieldOps1)
2 Gunnery skills trained, for a total of 45,505 skillPoints. (Gunnery1, SmallHybrid1)
3 Industry skills trained, for a total of 135,765 skillPoints. (Industry4, Mining4, Refining4)
6 Learning skills trained, for a total of 347,268 skillPoints. (AnaMind5, Emp1, InstRec5, IronWill1, Learning4, SpatAwa1)
2 Mechanic skills trained, for a total of 500 skillPoints. (Mech1, Repair1)
3 Missile Launcher Operation skills trained, for a total of 2,165 skillPoints. (Launcher2, Rocket1, Standard1)
3 Navigation skills trained, for a total of 45,755 skillPoints. (AB1, Nav1, Warp4)
2 Science skills trained, for a total of 500 skillPoints. (Science1, Research1)
3 Spaceship Command skills trained, for a total of 145,429 skillPoints. (CaldFrig3, Caldind3, SpaceComm3)

Duidelijk genoeg? :p
Uit wat oude bestanden was ik onderweg naar de advanced learning skills en naar een Caldari Caracal (mission running) en een Osprey (mining) maar dat kan natuurlijk veranderen
*piep*
  FOK!fotograaf woensdag 25 april 2007 @ 00:39:39 #22
151126 angel008
pi_48690826
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:28 schreef MazeMouse het volgende:
815,147 volgens mijn character info op de site.

1 Corporation Management skills trained, for a total of 750 skillPoints. (Anchoring1)
2 Drones skills trained, for a total of 750 skillPoints. (Drones1, MiningDrones1)
1 Electronics skills trained, for a total of 45,255 skillPoints. (Electronics4)
2 Engineering skills trained, for a total of 45,505 skillPoints. (Engineering4, ShieldOps1)
2 Gunnery skills trained, for a total of 45,505 skillPoints. (Gunnery1, SmallHybrid1)
3 Industry skills trained, for a total of 135,765 skillPoints. (Industry4, Mining4, Refining4)
6 Learning skills trained, for a total of 347,268 skillPoints. (AnaMind5, Emp1, InstRec5, IronWill1, Learning4, SpatAwa1)
2 Mechanic skills trained, for a total of 500 skillPoints. (Mech1, Repair1)
3 Missile Launcher Operation skills trained, for a total of 2,165 skillPoints. (Launcher2, Rocket1, Standard1)
3 Navigation skills trained, for a total of 45,755 skillPoints. (AB1, Nav1, Warp4)
2 Science skills trained, for a total of 500 skillPoints. (Science1, Research1)
3 Spaceship Command skills trained, for a total of 145,429 skillPoints. (CaldFrig3, Caldind3, SpaceComm3)

Duidelijk genoeg? :p
Uit wat oude bestanden was ik onderweg naar de advanced learning skills en naar een Caldari Caracal (mission running) en een Osprey (mining) maar dat kan natuurlijk veranderen
ok ziet er goed uit zeker die mining skills

edit: mail ook binnen ik spreek je morgen ziet er zeker goed uit

[ Bericht 4% gewijzigd door angel008 op 25-04-2007 01:00:24 ]
pi_48698532
Heb na een break van 9 maanden mijn account weer geactiveerd..
(Dus ook 9 maanden geen skills draaien) sta nu op 31 Mil. points.
  FOK!fotograaf woensdag 25 april 2007 @ 13:27:47 #24
151126 angel008
pi_48703044
quote:
Op woensdag 25 april 2007 11:19 schreef B03S het volgende:
Heb na een break van 9 maanden mijn account weer geactiveerd..
(Dus ook 9 maanden geen skills draaien) sta nu op 31 Mil. points.
hell dat zijn zeker mooie punten

welk ras ben je en wat is je prof ?
pi_48705640
Gallante, maar ik vlieg meestal in Amarr ships. Doe nu voornamelijk pvp of ratting. Voorheen ook wel trading en missions. Ben nu in empire om nieuwe skills te halen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')