zoals je ziet in verdere posts, ik kon met een gerust hart gaan slapenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:51 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Kalm. Je kunt alsnog even 10 ritjes doen. dan heb je het ook gehaald...taxi hoeft neit in een ruk
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:03 schreef Bastard het volgende:
Ik mooi naar de desert voor een opdracht, rijden rijden rijden. Kom daar, pak een bazooka, pak een crossbike, rijden rijden rijden. Heuvel op, heli's neerhalen, had niet door dat ik er 4 moest doen, dus die heli met het pakketje werd neergehaald,.
Missie overnieuw doen.
Afijn, rijden rijden rijden, bazooka pakken, bike pakken, rijden rijden rijden, weer heuvel op.
4 heli's neer gehaald, 2 sterren erbij, moet een pakketje ophalen verderop in de heuvels, eitje.
Rijden rijden rijden, kutbergen, rijden rijden, flikkert dat ding in een ravijn... brand, uitstappen.
Mooi, kan ik nog een kustuk gaan lopen dus... lopen lopen en lopen. kom ik in de buurt van dat pakketje, let ik niet op, diepe afstap, kom op de grond, "wasted"
Dat heb ik zo vaak he, echt op de domste manieren. Als je dat achterelkaar plakt dan heb je echt een slapstickmoviequote:
Welke missie?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:19 schreef AMD64 het volgende:
Ik word helemaal schijtziek van die Woozie missie
Hij STAPT MAAR NIET!! IN MIJN AUTO!!
De allereerste. Dan moet je met hem naar een steegje en daar zitten allemaal gasten die je dood willen maken. Er staat ook een sniper op een dak. Als ik iedereen vermoord heb, dan moet je met een auto vluchten. En dan gaat het verkeerd. Die klootviool van een Woozie wil niet in de auto instappenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:32 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Welke missie?
Iets meer info mag wel voor de grap![]()
Maar hij gaat er echt NIET inquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:57 schreef Floepsje het volgende:
Hmm, volgens mij gaat dat helemaal automatisch, je rijdt dat steegje uit met woozie in je auto en dan word je beschoten door 2 andere autos, die moet je dan neer knallen
Die gasten killen, dan gewoon wegrijden. Krijg je opeens melding, je bent woozie vergeten ofzo, dan loopt ie ergens in een andere straatje, ophalen, en klaar.quote:
En in dat steegje wordt hij doodgereden. Mission Failed/quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:00 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Die gasten killen, dan gewoon wegrijden. Krijg je opeens melding, je bent woozie vergeten ofzo, dan loopt ie ergens in een andere straatje, ophalen, en klaar.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:55 schreef mordradead het volgende:
kutflightschool weg ermee ik heb geen vlliegbrevet nodig (ben nu bij dat heli gebeuren)
use the force tank!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:01 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb het wel even gezien met GTA, ik wil nu eerst alle territories veroveren, maar dat gaat niet lukken met deze achterlijke politie erbij
Ja die gebruik ik al de hele tijd, dan krijg je een wanted star en wordt je uit je tank gerukt zodra je het territory gewonnen hebtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
use the force tank!
Gewoon netjes rijden, gang war starten, veroveren, terug rijden, saven, en weer verder
Zij kan een vriendin van je worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:42 schreef NoSigar het volgende:
In Blueberry staat achter de Ammunation een vrouw op het dak te schieten op doelen met een blauwe marker boven haar hoofd. Maar ik kan er niks mee doen.
Weet iemand wat het voorstelt?
Uurtje werk, had ik m.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:55 schreef mordradead het volgende:
kutflightschool weg ermee ik heb geen vlliegbrevet nodig (ben nu bij dat heli gebeuren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |