Inderdaad niks geen problemen mee!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:17 schreef Fixers het volgende:
[..]
Nou neem maar aan dat er best een hoop mannen zijn die daar wel in mee willen gaan hoor. Ze zullen het niet snel uitspreken, maar ook hetero mannen die verder niet bi-curious zijn willen de rollen wel eens omgedraaid zien.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:49 schreef Ro-Maniak het volgende:
Idem hier eigenlijk... ben er zelfs nogal een fan van...![]()
En mijn vriendin vindt het ook totaal fantastisch, zeker gezien er in het tuigje een trileitje zit, ze komt vaak ongelofelijk klaar hiervan!![]()
Those were the days, my friend. Toen je nog gewoon de gevangenis in ging voor sodomie (Oscar Wilde...).quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:21 schreef Averon het volgende:
Okay, een beetje dramatisch, maar moet er niet aan denken te moeten leven in vroegere, meer bekrompen tijden.
Maar zij met tuigje... jij handen en knieenn zij erachter zitten en zo???quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:49 schreef Ro-Maniak het volgende:
Idem hier eigenlijk... ben er zelfs nogal een fan van...![]()
En mijn vriendin vindt het ook totaal fantastisch, zeker gezien er in het tuigje een trileitje zit, ze komt vaak ongelofelijk klaar hiervan!![]()
Ja maar zij bij hem naar binnen en zo......quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:01 schreef Averon het volgende:
Of hij op zijn rug, dat kan ook.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:35 schreef Averon het volgende:
No strings attached sex, that's very nice.
HUH???quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:35 schreef Averon het volgende:
No strings attached sex, that's very nice.
Mijn man is ook zo hetero als maar kan, toch mag hij gaarne zo nu en dan mij goed te pakken nemen met een andere man erbij, heerlijk hoor 2(of meer) mannen die zich totaal met jouw genot bezig houdenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:20 schreef Ro-Maniak het volgende:
Averon/PieterCK:
Kan allebei, allebei is cool maar wel heel anders... En dit is dus echt iets HEEL anders dan een trio, want dat zou ik bijvoorbeeld nooit willen (wel met een vrouw denk ik, maar niet met een man dus). Ben nl. 0% bi, dus dat is echt out of the question.
Maar dan nog kan dit dus eeeeerrg cool zijn voor beide partijen.
Andersom natuurlijk ook, het is great om twee dames te hebben die samen jou onderhanden nemen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Mijn man is ook zo hetero als maar kan, toch mag hij gaarne zo nu en dan mij goed te pakken nemen met een andere man erbij, heerlijk hoor 2(of meer) mannen die zich totaal met jouw genot bezig houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |