abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29525474
Wat mij ooit eens is bijgebleven uit een droom. Ik werkte bij een disney park en liep rond in dat Mickey Mouse pak en deed dan 'stoute' dingen met Minnie. Op het eerste gezicht behoorlijk lachwekkend, maar lijkt me best aardig om eens te doen.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:10:00 #242
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29525579
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Zo ver zijn we nog niet hoor.
wat is RPG ??
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_29525690
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:04 schreef Fixers het volgende:
Wat mij ooit eens is bijgebleven uit een droom. Ik werkte bij een disney park en liep rond in dat Mickey Mouse pak en deed dan 'stoute' dingen met Minnie. Op het eerste gezicht behoorlijk lachwekkend, maar lijkt me best aardig om eens te doen.
Zo'n pak kan anders aardig in de weg zitten lijkt mij!
pi_29525767
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:10 schreef PieterCK het volgende:
wat is RPG ??
Role Playing Game. Rollenspel dus. Maar de term 'RPG' wordt meestal in combinatie met computerspellen gebruikt.
pi_29526204
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Zo'n pak kan anders aardig in de weg zitten lijkt mij!
Hey 't was in een droom. Daar gebueren wel vaker rare dingen.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:56:47 #246
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_29526349
Wat mijn vriendin erg leuk vind is om zich in zo'n schoolmeisjeskostuum te kleden ( dus kort geruit rokje, geknoopt bloesje, haar in twee vlechtjes, en ipv de schoentjes hoge witte laarzen, dat dan weer wel ) en dan de 'onschuldige meisje' act op te voeren.

In het begin moest ik er aan wennen en vond ik haar gewoon retegeil gekleed, maar nu speel ik het spel mee als 'de oudere man' (in het echt schelen we ook negen jaar, dus het spel gaat me gemakkelijk af )

We hebben ook andere rollen geprobeerd, maar dit is voor ons beiden het geilst
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')