Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Inleiding Iedereen kent het verslavend spellertje RollerCoaster Tycoon wel een beetje. Je hebt er misschien wel wat van gehoord of je hebt hem wel een keer gespeeld.
Het begon allemaal met dé hit Rollercoaster Tycoon. Een geweldig spel waar je uren achter aan kan blijven zitten. Deel 1 kreeg 2 uitbreidingen aan het assortiment. Uitbreidingen zoals Bochtige Achtbanen en Uitbreidingsset Attracties. Een uitbreiding met veel nieuwe dingen om in je park toe tevoegen. Nieuwe bomen, attracties, thema's, uitdagingen, parken, nieuwe mogelijkheden en ga zo maar door.
Daarna kwam RollerCoaster Tycoon 2 uit. Ook dit deel kreeg een uitbreiding. En wel Wacky Worlds en Time Twister.
Nu. Compleet nieuw in een jasje. Geen 2D meer, maar 3D. Super mooi uitgewerkt en natuurlijk is het even wennen om de besturing door te nemen. RCT 3D is uit! Maar sinds kort is daar al een uitbreiding voor uitgebracht. Dolle Waterpret is nu te koop in de winkels. Voor nog veel meer waterpret en speel plezier!
Doel van dit topic! Mijn doel is dus dat mensen die dit spel ook spelen zijn of haar park hier plaatst en dat de mooiste park wordt beloond! Of je nu alleen maar RCT3 hebt, of ook de uitbreiding beschikt, maakt dus helemaal niets uit!
Screenshots van RollerCoaster Tycoon 3
klik voor vergroting
Regels