erg is dat he? ik had de mijne ook gekocht, moestie 8 uur laden voor je em aan mocht rakenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:19 schreef pierce het volgende:
Het toeval wil dat ik zojuist een mooie Mio P350 heb aangeschaft, hij moet alleen nog opladen....![]()
quote:
Ik heb zelf een PALM en die standaard kalender is perfectquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:06 schreef LoggedIn het volgende:
Ik ben op zoek naar een simpele calender, die:
- Je items in het maandoverzicht laat zien
- Geen ingewikkelde onzin met tijden, reminders, statussen, weet ik het allemaal.. Alleen een begin datum, een evt. eind datum, en een omschrijving. Meer niet!
bestaan die? Ik zat net op een site met 7 bladzijden aan calender programma's, maar geen van alle doen het bovenstaande. Of ze doen teveel, of te weinig
Om 2 redenen:quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:30 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
erg is dat he? ik had de mijne ook gekocht, moestie 8 uur laden voor je em aan mocht rakenthe horror! echt zo kut is dat
maar waarom heb je die gekocht en niet een andere?
dat kan wel, maar dat is natuurlijk alleen als wifi aanstaat, en dat heb ik nooit tijdens het rijdenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:58 schreef pierce het volgende:
[..]
Om 2 redenen:
1) Kost duur
2) gebruik toch geen wifi of blauwe tand, heb hem voornamelijk aangeschaft voor navigatie
Bovendien gaan er verhalen dat de gps kwaliteit van de p550 slechter is dan die van de p350 omdat wifi nogal stoort...
Maar geen dank hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:49 schreef LoggedIn het volgende:
niet echt mijn id van een simpele calender met basic functiesmaar mss van het weekend ff prutsen..
Hij is inmiddels opgeladen, en tomtom werkt als een speer, ook op zijn kantje!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:04 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat kan wel, maar dat is natuurlijk alleen als wifi aanstaat, en dat heb ik nooit tijdens het rijden
flitspalen niet vergeten erin te zetten?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:36 schreef pierce het volgende:
Hij is inmiddels opgeladen, en tomtom werkt als een speer, ook op zijn kantje!![]()
Je moet ze uiteraard eerst downloaden, als je dat hebt gedaan flikker je ze gewoon in de map van het land of werelddeel, in mijn geval in het mapje benelux.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:49 schreef dj_ko het volgende:
Ja hoe kan je eigenlijk flitspalen in tomtom 5.21 zetten? iemand toevallig ergens op goegel een handleidingkinje tegengekomen?
Dat is het eerste wat ik heb gedaan nadat ik tt had geinstalleerd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:20 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
flitspalen niet vergeten erin te zetten?
je moet eerst een player downloaden voor andere filmpjesquote:Op zondag 2 juli 2006 11:53 schreef yvette1982 het volgende:
Weet iemand hoe je filmpjes kan spelen op de mio 168. Dat wilde maar niet lukken met mijn mediaplayer. Kan ik soms alleen wma bestanden spelen of moet ik eerst nog wat programma's downloaden.
hij speelt een hoop standaard media, maar divx en xvid (wat vaak gebruikt wordt voor filmpjes op internet) niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:13 schreef yvette1982 het volgende:
wat voor player dan?
Ik dacht dat ik op mijn windows media alles af kon spelen.
ok dan.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:22 schreef Merkie het volgende:
TCPMP is het best.
Dat zou heel fijn zijn ja, nu is PDF's lezen echt ondoenlijk..quote:Op donderdag 30 november 2006 09:01 schreef YuckFou het volgende:
*kick*
Een half jaar verder en d'r zijn vast wel weer onwijs veel nuttige,leuke en nieuwe programmatjes op 't net verschenen waarvan niemand het bestaan nog wist, ik zoek zelf nog een semi-intelligente PDF reader die vooral bij inzoomen ervoor zorgt dat ik niet constant van links naar rechts hoef te scrollen, iemand tips?
en weer een jaar verder... nog tips?quote:Op donderdag 30 november 2006 09:01 schreef YuckFou het volgende:
*kick*
Een half jaar verder en d'r zijn vast wel weer onwijs veel nuttige,leuke en nieuwe programmatjes op 't net verschenen waarvan niemand het bestaan nog wist, ik zoek zelf nog een semi-intelligente PDF reader die vooral bij inzoomen ervoor zorgt dat ik niet constant van links naar rechts hoef te scrollen, iemand tips?
Nope, mijn mio168 is dankzij een verotte connector inmiddels officieel dood verklaart en ik heb mezelf een laptop gegeven om overal en altijd echt te kunnen computerenquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:02 schreef de_priester het volgende:
en weer een jaar verder... nog tips?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |