abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 29 mei 2006 @ 02:13:52 #126
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_38323111
Na verschillende mp3 programmas geprobeerd te hebben kwam ik ook op Mortplayer uit. Ideaal.

Fade is een erg leuke game als je van adventures houdt.

Link geven mag helaas niet.
pi_38326492
Ik gebruik TCPMP al een tijdje met veel plezier.

Ik heb een iPaq rx1950
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_38326879
Schaamteloze TVP. Volgende maand hoop ik de Mio A701 in m'n bezit te hebben Dan kan ik deze tips wel gebruiken
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  maandag 29 mei 2006 @ 11:48:32 #129
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_38328593
quote:
Op maandag 29 mei 2006 10:56 schreef UnleashMitch het volgende:
Mio A701

Ik wacht nog ff of er andere nog vettere modellen komen, maar dit is wel waar ik op heb gewacht,
echt alles in 1...doe je ff fokuserreview hier plaatsen?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_38329561
tvp, ik ben ook hard bezig met veel software te verzamelen
  maandag 29 mei 2006 @ 12:49:17 #131
43304 Scalley
Druk ALT+F4 voor babes
pi_38330348
Heb een Toshiba E300, maar die loopt nogal es vast.. zeker als de TomTom aanstaat..
D´r staat volgens mij Windows Mobile 2003 op.. is dat te upgraden of herinstalleren? Heeft iemand hier ervaring mee?
No One Knows
pi_38330614
quote:
Op maandag 29 mei 2006 11:48 schreef YuckFou het volgende:
doe je ff fokuserreview hier plaatsen?
Als je wat wilt weten dan kan je t me altijd vragen. Ben benieuwd, bij een Vodaphone 22,50,- istie al gratis Komt goed uit want er moet nog een forse geheugenkaart in natuurlijk
pi_38420406
Wat ik me nou afvraag. Is er voor Windows Mobile 5 ook een Nederlandse Telefoongids ? Dat zou namelijk die irritante servicenummers compleet overbodig maken
pi_38425345
quote:
Op maandag 29 mei 2006 02:13 schreef NorthernStar het volgende:
Na verschillende mp3 programmas geprobeerd te hebben kwam ik ook op Mortplayer uit. Ideaal.

Fade is een erg leuke game als je van adventures houdt.

Link geven mag helaas niet.
Fade is leuk!!

Mortplayer geprobeerd op m'n iPaq 2215, wat een bagger zeg...
De helft van de tijd hangt het programma ergens in de achtergrond zonder mogelijkheid om het uit te zetten.
In de hoop dat het kon blijven spelen terwijl TomTom aan staat wilde ik een klein schermpje ergens bovenin m'n venster, maar die kan niet always on top en dus niet bovenop TomTom. (Ok, ook wel TomTom's schuld, maar toch ...)
Er wordt wel melding gemaakt dat er kraakmogelijkheden zijn als je niet het hoofdvolume maar het andere volume versterkt, maar zo erg is vreemd; ik ken wel andere programma's die zoiets doen, maar nog nooit is het zo erg geweest; het is gewoon niet bruikbaar. En het hoofdvolume wil ik nu juist niet aanpassen, omdat dat door TomTom wordt gebruikt.
(Zodoende kan ik het muziek- en TomTom-stemmengeluid apart regelen)
  † In Memoriam † donderdag 1 juni 2006 @ 08:48:10 #135
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_38425856
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:00 schreef Bright het volgende:

[..]

Fade is leuk!!

De helft van de tijd hangt het programma ergens in de achtergrond zonder mogelijkheid om het uit te zetten.
In de hoop dat het kon blijven spelen terwijl TomTom aan staat wilde ik een klein schermpje ergens bovenin m'n venster, maar die kan niet always on top en dus niet bovenop TomTom. (Ok, ook wel TomTom's schuld, maar toch ...)
Er wordt wel melding gemaakt dat er kraakmogelijkheden zijn als je niet het hoofdvolume maar het andere volume versterkt, maar zo erg is vreemd; ik ken wel andere programma's die zoiets doen, maar nog nooit is het zo erg geweest; het is gewoon niet bruikbaar. En het hoofdvolume wil ik nu juist niet aanpassen, omdat dat door TomTom wordt gebruikt.
Ah ja dan is het idd niks. Ik gebruik geen TomTom ed. (gek genoeg kan ik de weg zef ook wel vinden ). Ik heb een stuk of wat freeware en trailversies van andere progs geprobeerd en hoewel ze er soms erg gelikt uitzagen vond ik het telkens net niet. Een beetje zoals dat ik op mijn desktop ook weer Winamp 2.95 ben gaan gebruiken. Gewoon eenvoud en functionaliteit. Dat vond ik van Mortplayer ook. En de grote knoppen vond ik erg handig.

Vast al genoemd, maar eReader gebruik ik ook wel regelmatig.
  donderdag 1 juni 2006 @ 09:50:20 #136
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_38427245
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:00 schreef Bright het volgende:
Geen idee of je het weet, maar de meeste PPC applicaties draaien door als je ze met 'kruisje' wegklikt, via je mem-manager kan je ze uitzetten, ligt eerder aan PPC dan Mortplayer denk ik en als ik mortplayer echt afsluit krijg ik een sluitmelding.
Daarnaast het gekraak tijdens tomtom ken ik, ik gebruik destinator en weit het gekraak van muziek en navigatie aan de GPS peiling, maar 't kan ook gebrek aan processorruimte van mn PDA zijn...
Dan is het volume van Mortplayer op 2 manieren te regelen, met het hoofdvolume en met de pre-fader in de eq. hiermee spelend kan ik mortplayer zachter dan mn navigatie zetten en dan in windows het hoofdvolume weer opdraaien, mortplayer zachter en navigatie harder
pi_38432137
ik zit nog ff te wachten op de Mio P550 met bluetooth gps en Wifi
pi_38433132
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:50 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Geen idee of je het weet, maar de meeste PPC applicaties draaien door als je ze met 'kruisje' wegklikt, via je mem-manager kan je ze uitzetten, ligt eerder aan PPC dan Mortplayer denk ik en als ik mortplayer echt afsluit krijg ik een sluitmelding.
Daarnaast het gekraak tijdens tomtom ken ik, ik gebruik destinator en weit het gekraak van muziek en navigatie aan de GPS peiling, maar 't kan ook gebrek aan processorruimte van mn PDA zijn...
Dan is het volume van Mortplayer op 2 manieren te regelen, met het hoofdvolume en met de pre-fader in de eq. hiermee spelend kan ik mortplayer zachter dan mn navigatie zetten en dan in windows het hoofdvolume weer opdraaien, mortplayer zachter en navigatie harder
Ik gebruik Wisbar en bij het kruisje worden de programma's gesloten. 'Normale' programma's hebben daar ook geen problemen mee, maar Mortplayer kan daar dus niet tegen.

Dat gekraak treedt ook op als TomTom niet draait. Het is 'gewoon' de berekening volume * versterking die groter is dan de geluidsprocessor aan kan. (GPS zit trouwens via BlueTooth aangesloten)
  donderdag 1 juni 2006 @ 13:50:05 #139
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_38435089
tvp
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  donderdag 1 juni 2006 @ 15:01:00 #140
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_38437659
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:49 schreef Bright het volgende:
Dat gekraak treedt ook op als TomTom niet draait. Het is 'gewoon' de berekening volume * versterking* die groter is dan de geluidsprocessor aan kan. (GPS zit trouwens via BlueTooth aangesloten)
Ehm, het gekraak wat ik hoor ligt echt aan de GPS muis die ik ouderwetsch met een kabeltje aansluit, m'n Mio'tje staat erom berucht keihard uit te sturen, gek genoeg is het ingebouwde versterkertje helemaal zo slecht nog niet, 'kweenie hoe dat met de jouwe is natuurlijk

*volume * versterking Dit klopt niet, volume is een indicator waarmee je de hoeveelheid versterking regelt, het is niet zo dat je eindeloos kan blijven opdraaien, je kan het beter vergelijken met een kraan die vol openstaat en door de 'volumeregelaar' word afgeknepen, hoe verder open, hoe meer water (geluid)
pi_38445556
ehmm... YuckFou, dat is wellicht voor een kraan zo, maar nu probeert de equalizer de golf tot voorbij het maximum te pushen. Uiteraard lukt dat niet, daarom dat gekraak.
Het is net alsof je de kraan maximaal open hebt staan en je probeert er gewoon nog meer water door te duwen - hmm... niet echt een goede vergelijking, vrees ik ...
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:23:59 #142
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_38460365
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 18:28 schreef Bright het volgende:
ehmm... YuckFou, dat is wellicht voor een kraan zo, maar nu probeert de equalizer de golf tot voorbij het maximum te pushen. Uiteraard lukt dat niet, daarom dat gekraak.
Het is net alsof je de kraan maximaal open hebt staan en je probeert er gewoon nog meer water door te duwen - hmm... niet echt een goede vergelijking, vrees ik ...
ah je morrelt met de EQ, ik gebruik zelf alleen de 'temp effects' setting om daarvan dan weer alleen de Pre-amp te gebruiken als, meestal, verzwakker voor het signaal van mortplayer, de rest staat flat.
pi_38464021
YuckFou, ik heb daar inderdaad even naar gekeken.
Verder sluit het programma wel af als je het door het programma zelf laat doen. Jammer dat het niet goed op externe comando's voor het sluiten reageert.
Nou ja, volgende stukje software maar!
pi_38466183
lama
pi_38466232
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:28 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat ik me nou afvraag. Is er voor Windows Mobile 5 ook een Nederlandse Telefoongids ? Dat zou namelijk die irritante servicenummers compleet overbodig maken
als je hem hebt zou ik hem graag willen hebben
pi_38466376
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 10:11 schreef staticdata het volgende:
als je hem hebt zou ik hem graag willen hebben
Ik heb nog gekeken of ik de CD versie kon 'kopen' maar dat lukte niet. Dacht dat de bestanden misschien heel slecht beveiligd zouden zijn

Denk ook niet dat de Telefoongids dat wil proberen op Windows Mobile aangezien ze een peperdure nummer-opvraag service hebben
pi_38466523
en anders doe je straks met je I.E. surfen naar de webiste en zoek je het zo op. maar dat kost meer dan het "kopen"
pi_38466634
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 10:24 schreef staticdata het volgende:
en anders doe je straks met je I.E. surfen naar de webiste en zoek je het zo op. maar dat kost meer dan het "kopen"
Daarom Wel jammer, denk dat als de service aan zouden bieden dat er best mee te verdienen valt. Je download een bestand waar alle nummers instaan en vervolgens kan je thuis, betaald, updates binnenhalen (gewijzigde nummers enzo). Ik zou er best een klein bedrag per jaar voor over hebben
pi_39371178
Ik ben op zoek naar een simpele calender, die:

- Je items in het maandoverzicht laat zien
- Geen ingewikkelde onzin met tijden, reminders, statussen, weet ik het allemaal.. Alleen een begin datum, een evt. eind datum, en een omschrijving. Meer niet!

bestaan die? Ik zat net op een site met 7 bladzijden aan calender programma's, maar geen van alle doen het bovenstaande. Of ze doen teveel, of te weinig
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:14:26 #150
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39371486
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 22:06 schreef LoggedIn het volgende:
Ik ben op zoek naar een simpele calender, die:

- Je items in het maandoverzicht laat zien
- Geen ingewikkelde onzin met tijden, reminders, statussen, weet ik het allemaal.. Alleen een begin datum, een evt. eind datum, en een omschrijving. Meer niet!

bestaan die? Ik zat net op een site met 7 bladzijden aan calender programma's, maar geen van alle doen het bovenstaande. Of ze doen teveel, of te weinig
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:17 schreef samchestido het volgende:
PocketInformant, veel en VEEL beter dan de standaard agenda die bij pocketpc komt.

meer info: pocketinformant.com
Lekker douchen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')