quote:Op maandag 29 mei 2006 10:56 schreef UnleashMitch het volgende:
Mio A701
Als je wat wilt weten dan kan je t me altijd vragen. Ben benieuwd, bij een Vodaphone 22,50,- istie al gratisquote:
Fade is leuk!!quote:Op maandag 29 mei 2006 02:13 schreef NorthernStar het volgende:
Na verschillende mp3 programmas geprobeerd te hebben kwam ik ook op Mortplayer uit. Ideaal.
Fade is een erg leuke game als je van adventures houdt.
Link geven mag helaas niet.![]()
Ah ja dan is het idd niks. Ik gebruik geen TomTom ed. (gek genoeg kan ik de weg zef ook wel vindenquote:Op donderdag 1 juni 2006 08:00 schreef Bright het volgende:
[..]
Fade is leuk!!
Mortplayer geprobeerd op m'n iPaq 2215, wat een bagger zeg...
De helft van de tijd hangt het programma ergens in de achtergrond zonder mogelijkheid om het uit te zetten.
In de hoop dat het kon blijven spelen terwijl TomTom aan staat wilde ik een klein schermpje ergens bovenin m'n venster, maar die kan niet always on top en dus niet bovenop TomTom. (Ok, ook wel TomTom's schuld, maar toch ...)
Er wordt wel melding gemaakt dat er kraakmogelijkheden zijn als je niet het hoofdvolume maar het andere volume versterkt, maar zo erg is vreemd; ik ken wel andere programma's die zoiets doen, maar nog nooit is het zo erg geweest; het is gewoon niet bruikbaar. En het hoofdvolume wil ik nu juist niet aanpassen, omdat dat door TomTom wordt gebruikt.
(Zodoende kan ik het muziek- en TomTom-stemmengeluid apart regelen)
Geen idee of je het weet, maar de meeste PPC applicaties draaien door als je ze met 'kruisje' wegklikt, via je mem-manager kan je ze uitzetten, ligt eerder aan PPC dan Mortplayer denk ik en als ik mortplayer echt afsluit krijg ik een sluitmelding.quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:00 schreef Bright het volgende:
Mortplayer geprobeerd op m'n iPaq 2215, wat een bagger zeg...
De helft van de tijd hangt het programma ergens in de achtergrond zonder mogelijkheid om het uit te zetten.
In de hoop dat het kon blijven spelen terwijl TomTom aan staat wilde ik een klein schermpje ergens bovenin m'n venster, maar die kan niet always on top en dus niet bovenop TomTom. (Ok, ook wel TomTom's schuld, maar toch ...)
Er wordt wel melding gemaakt dat er kraakmogelijkheden zijn als je niet het hoofdvolume maar het andere volume versterkt, maar zo erg is vreemd; ik ken wel andere programma's die zoiets doen, maar nog nooit is het zo erg geweest; het is gewoon niet bruikbaar. En het hoofdvolume wil ik nu juist niet aanpassen, omdat dat door TomTom wordt gebruikt.
(Zodoende kan ik het muziek- en TomTom-stemmengeluid apart regelen)
Ik gebruik Wisbar en bij het kruisje worden de programma's gesloten. 'Normale' programma's hebben daar ook geen problemen mee, maar Mortplayer kan daar dus niet tegen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:50 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Geen idee of je het weet, maar de meeste PPC applicaties draaien door als je ze met 'kruisje' wegklikt, via je mem-manager kan je ze uitzetten, ligt eerder aan PPC dan Mortplayer denk ik en als ik mortplayer echt afsluit krijg ik een sluitmelding.
Daarnaast het gekraak tijdens tomtom ken ik, ik gebruik destinator en weit het gekraak van muziek en navigatie aan de GPS peiling, maar 't kan ook gebrek aan processorruimte van mn PDA zijn...
Dan is het volume van Mortplayer op 2 manieren te regelen, met het hoofdvolume en met de pre-fader in de eq. hiermee spelend kan ik mortplayer zachter dan mn navigatie zetten en dan in windows het hoofdvolume weer opdraaien, mortplayer zachter en navigatie harder
Ehm, het gekraak wat ik hoor ligt echt aan de GPS muis die ik ouderwetsch met een kabeltje aansluit, m'n Mio'tje staat erom berucht keihard uit te sturen, gek genoeg is het ingebouwde versterkertje helemaal zo slecht nog niet, 'kweenie hoe dat met de jouwe is natuurlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:49 schreef Bright het volgende:
Dat gekraak treedt ook op als TomTom niet draait. Het is 'gewoon' de berekening volume * versterking* die groter is dan de geluidsprocessor aan kan. (GPS zit trouwens via BlueTooth aangesloten)
ah je morrelt met de EQ, ik gebruik zelf alleen de 'temp effects' setting om daarvan dan weer alleen de Pre-amp te gebruiken als, meestal, verzwakker voor het signaal van mortplayer, de rest staat flat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:28 schreef Bright het volgende:
ehmm... YuckFou, dat is wellicht voor een kraan zo, maar nu probeert de equalizer de golf tot voorbij het maximum te pushen. Uiteraard lukt dat niet, daarom dat gekraak.
Het is net alsof je de kraan maximaal open hebt staan en je probeert er gewoon nog meer water door te duwen - hmm... niet echt een goede vergelijking, vrees ik ...
als je hem hebt zou ik hem graag willen hebbenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:28 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat ik me nou afvraag. Is er voor Windows Mobile 5 ook een Nederlandse Telefoongids ? Dat zou namelijk die irritante servicenummers compleet overbodig maken
Ik heb nog gekeken of ik de CD versie kon 'kopen' maar dat lukte niet. Dacht dat de bestanden misschien heel slecht beveiligd zouden zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:11 schreef staticdata het volgende:
als je hem hebt zou ik hem graag willen hebben![]()
Daaromquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:24 schreef staticdata het volgende:
en anders doe je straks met je I.E. surfen naar de webiste en zoek je het zo op. maar dat kost meer dan het "kopen"
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:06 schreef LoggedIn het volgende:
Ik ben op zoek naar een simpele calender, die:
- Je items in het maandoverzicht laat zien
- Geen ingewikkelde onzin met tijden, reminders, statussen, weet ik het allemaal.. Alleen een begin datum, een evt. eind datum, en een omschrijving. Meer niet!
bestaan die? Ik zat net op een site met 7 bladzijden aan calender programma's, maar geen van alle doen het bovenstaande. Of ze doen teveel, of te weinig
quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:17 schreef samchestido het volgende:
PocketInformant, veel en VEEL beter dan de standaard agenda die bij pocketpc komt.
meer info: pocketinformant.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |