Meestal moet je ze op de PC (helaas) openen en dan via ActiveSync installeren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:06 schreef super-muffin het volgende:
Ik zie veel .exe bestandjes en daar heb ik niet veel aan op m'n Mac. Of moet ik die bestandjes naar een PDA versturen en dan openen?
en had al ge-google-ed...quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:55 schreef doctor.starbucks het volgende:
Waar kan ik worms ergens vinden op het net ?
Worms bij Handangoquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:55 schreef doctor.starbucks het volgende:
Waar kan ik worms ergens vinden op het net ?
waar kan ik die spellen downloaden? Ik heb een mio 168. En ik wil ook wel wat leuke spellen op die pda.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:19 schreef YuckFou het volgende:
*leest 'installed' lijstje op*
-pac-man
-adobe reader
-Xzeos XnView Pocket
-Windows theme switch
-Pocket tweak
-pocket rar
-mortplayer
-MS taskmaster
-Tetris
-Gigear BatMemTime
-Total commander
-Betaplayer
-Realplayer
-XP shutdown
En dan verder nog de MS toepassingen die meegeleverd zijn (Word, Exel en MSN) en Destinator sat-nav
*hoezo verslingerd aan z'n blieper*
googlen op naam spelletje +PDA ofzo, werkt voor de meeste titels wel...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:02 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
waar kan ik die spellen downloaden? Ik heb een mio 168. En ik wil ook wel wat leuke spellen op die pda.
ok. En ken jij ook nog een leuk poker-spel voor de pda?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:13 schreef YuckFou het volgende:
[..]
googlen op naam spelletje +PDA ofzo, werkt voor de meeste titels wel...
Emule (search) > PPC poker..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:16 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ok. En ken jij ook nog een leuk poker-spel voor de pda?
thanx.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:17 schreef mForce het volgende:
[..]
Emule (search) > PPC poker..
of http://www.freewareppc.com/games/drivethrupoker.shtml
Beta player opsnorren, dat speelt vrijwel alles op .RAM files na, af, daarvoor heb je weer realplayer nodig en dat is op PPC een drama...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:36 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
thanx.
dat werkt nu prima op mijn ppc.
Ik wilde ook videoclips afspelen op mijn pda maar dat werkt niet. Is dit vanwege het feit dat het een mpeg bestand is, en dat je wel wma bestanden af kan spelen?
BetaPlayer heet nu TCPMP (The Core Pocket Media Player)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:31 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Beta player opsnorren, dat speelt vrijwel alles op .RAM files na, af, daarvoor heb je weer realplayer nodig en dat is op PPC een drama...
Kan goedquote:Op zondag 28 mei 2006 21:39 schreef mForce het volgende:
BetaPlayer heet nu TCPMP (The Core Pocket Media Player)
http://tcpmp.corecodec.org/about
Ik zoek zelf nog steeds een fatsoenlijke Realmedia player, die van Real is echt bagger![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:40 schreef mForce het volgende:
Wat voor PDA's hebben jullie?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:31 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Beta player opsnorren, dat speelt vrijwel alles op .RAM files na, af, daarvoor heb je weer realplayer nodig en dat is op PPC een drama...
Ik heb een Qtel 9100\MDA Vario\enz enz.. (zeer tevreden over (na een hoop upgrades)quote:Features
* Open URL with auto-complete
* Zoom
* Download
* Tabs - NEW!
* Navigation and history
* Bookmarks
* Landscape/Portrait Mode
* Full screen/ Fit to screen
* Pop-up handler
* Pad-lock icon on secure sites
* User preferences
* Context menu