Zelfs op mijn SDA doet dat het. Zo leuk, Monkey Island op je mobieltjequote:Op maandag 31 oktober 2005 14:42 schreef _GdR_ het volgende:
scummVM > monkey island
echt geweldig dat scummvm
kan zijn, geen idee, heb je een screenshotje? k heb dat SPB wel ergens zien genoemd worden hierboven maar ken het niet, dat claunch doet precies wat ik wil, snelkoppelingen in m'n todayscreen niks meer niks minderquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:20 schreef YuckFou het volgende:
[..]
kan zijn, geen idee, heb je een screenshotje? k heb dat SPB wel ergens zien genoemd worden hierboven maar ken het niet, dat claunch doet precies wat ik wil, snelkoppelingen in m'n todayscreen niks meer niks minder
maareh een WLANswitchprogje....niemand??
't is niet mijn todayscreenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Enne, je WiFi programma's: Hitchhiker, gratis. PocketWinc, niet gratis. Ook moet je TCPMP gebruiken ipv je huidige video programma. TCPMP is de onbetwiste koning. Verder zie ik ook Nevo, rx3715 zeker?
Ah, wist ik niet. TCPMP is trouwens de opvolger van Betaplayer, veel betere videoperformance naar het schijnt (was met Betaplayer ook al goed, maar de Yakumo's hebben vaak niet de snelste processoren).quote:Op donderdag 17 november 2005 18:25 schreef YuckFou het volgende:
[..]
't is niet mijn todayscreen![]()
ik gebruik Betaplayer, die speelt zo ongeveer alles...en nee geen rx3715, een yakumo delta 300![]()
[edit]thnx for the hitchiker tip[/edit]
Antivirus is echt nutteloosquote:Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef vbmot het volgende:
Tungsten C hier met deze progsels:
-Michau's Battery meter
-Battleship
-Bejeweled 2
-Bike or die
-Edge (prachtige RPG!)
-Document2Go
-Resco Explorer (tip!)
-FacerPro
-IBM java VM
-Netchaser (WiFi scanner)
-NR Deluxe (afstandsbediening)
-Novarra web browser
-Opera mini
-Personal Audio Recorder Pro
-ProStats
-pTunes
-TCPMP
-Uninstall
-Verichat
-Norton Antivirus
Ja weet ik. Hij detecteert precies vier virusjes en het stomme is dat er regelmatig updates zijn, maar het blijven er vier.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Antivirus is echt nutteloos. Maar kan je uitleggen hoe je Opera Mini op een PDA aan de praat krjigt? Ik heb dan wel geen PalmOS, maar het lijkt me toch niet onmogelijk. PPC telefoons zoals de Qtek serie hebben allemaal een Java VM met Midlet Manager etc. aan boord, maar bij een gewone PDA zit dit er allemaal niet bij helaas.
Kun je dat definiėren?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:07 schreef Merkie het volgende:
Ik heb de .jar en .jad op mijn PDA gezet, en geprobeerd te openen met SuperWaba VM maar dat werkt voor geen meter. Ik snap er niks van.
-Er is verder geen interface beschikbaar, ook niet onder vage settings menu's enzo?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:56 schreef Merkie het volgende:
Dat als ik SuperWaba opstart ik alleen maar zie staan "VM is running" en ik dan geen idee heb wat ik moet doen. SuperWaba biedt verder niet echt opties lijkt 't.
Heb je hier misschien iets aan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:25 schreef Merkie het volgende:
Nou, er zijn wel andere VM's, waaronder die IBM VM die jij hebt, maar die kan ik niet vinden. Ik heb ook Ewe VM geprobeerd, maar die werkt alleen met .ewe bestanden?
Misschien iets met de proxy van Opera? Zijn er verder nog browsers die je op PDA's met Windows kunt gebruiken? Voor Palm vind ik de standaard aanwezige Netfront en Novarra de beste, op de voet gevolgd door Opera mini. Maarja, als je verder alleen IE hebt zul je wel blij zijn met Opera miniquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:23 schreef Merkie het volgende:
Maar het werkt nog vrij traag allemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |