Staat toch standaard op je PDA?quote:Op maandag 11 juli 2005 20:36 schreef iDex het volgende:
heeft iemand een directe link naar msn messenger voor 2003 pocketpc;s? gister heb ik er al naar gezocht maar via de officiele site word ik niet veel wijzer :/
Heej, dat probleem had ik ook toen ik hem instaleerdequote:Op maandag 11 juli 2005 16:42 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat doet dat battery pack precies
en ik heb laatst de mijne ge-hard-reset, en heb worms opniew geinstalleerd, maar hij doet het niethij zegt ''light simulator'', maar krijg verder niks te zien
grrr
De reakties zijn tot nu toe vrij wisselend. Mensen die het geluk hebben gehad dat alles in 1 keer goed werkte zijn redelijk enthousiast. De overige 90% van de gebruikers hebben problemen ondervonden bij het installeren. TomTom heeft veel te weinig tijd besteed aan die installatieprocedure.... Er moet veel te veel handmatig worden aangepast wat niet gedocumenteerd is voor het uberhaupt wil installeren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 06:46 schreef Klonk het volgende:
upgrade is niet gratis, en ik lees ook niet al te veel goeie verhalen over TT5, lees maar eens op het forum van flitspaal.nl, voorlopig kun je naar mijn mening beter de 3.70 gebruiken.
Denk dat je de percentages beter kunt omdraaien. De 90% bij wie het in één keer werkt is tevreden, de 10% bij wie het niet in 1 keer werkt niet. Het is meestal zo dat juist vooral de mensen met problemen reageren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:23 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
De reakties zijn tot nu toe vrij wisselend. Mensen die het geluk hebben gehad dat alles in 1 keer goed werkte zijn redelijk enthousiast. De overige 90% van de gebruikers hebben problemen ondervonden bij het installeren. TomTom heeft veel te weinig tijd besteed aan die installatieprocedure.... Er moet veel te veel handmatig worden aangepast wat niet gedocumenteerd is voor het uberhaupt wil installeren.
Problemen na installatie zijn vooral: Traag opstarten, slecht contact krijgen met sats en wegvallen van Nuttige Plaatsen (zoals de Points Of Interests nu heten in de NL-versie).
Maar als je al die problemen niet hebt en TT5 eindelijk draait, dan hoor je vooral het geluid van positiviteit. Snelle routeberekening, veel meer opties, duidelijkere schermen.
Al met al geef ik het een voldoende, beter dan TT3...
De upgrade kost overigens 59 Euro (excl. verzendkosten) bij TomTom zelf.
Dat kan GPSDash 4quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:21 schreef Klonk het volgende:
is er ook een progje wat aan de hand van je gps positie de hoogte kan bepalen ?
Ehmm... nee, dat denk ik niet. Op ons forum komen namelijk vooral mensen als ze problemen hebben met de flitspalen en niet zozeer met TomTom. We krijgen dus best een redelijk beeld van de algehele opvattingen over de nieuwste versie.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denk dat je de percentages beter kunt omdraaien. De 90% bij wie het in één keer werkt is tevreden, de 10% bij wie het niet in 1 keer werkt niet. Het is meestal zo dat juist vooral de mensen met problemen reageren.
Batery pack is een progje waarmee je het batterijniveau kunt zien, makkelijk programma's (die evt op de achtergrond draaien) af sluiten.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:42 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat doet dat battery pack precies
en ik heb laatst de mijne ge-hard-reset, en heb worms opniew geinstalleerd, maar hij doet het niethij zegt ''light simulator'', maar krijg verder niks te zien
grrr
Heb de update besteld maar nog niet binnen gekregen. Kan dat bestandje van TT3 op de TT5 worden geinstalleerd?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:08 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Batery pack is een progje waarmee je het batterijniveau kunt zien, makkelijk programma's (die evt op de achtergrond draaien) af sluiten.
meer info: http://www.omegaone.com/batterypack/default.htm
ff over TomTom 5:
problemen met flitspalen ligt niet aan TomTom, ligt aan CheckPoint of wat voor ander programma, dit wordt waarschijnlijk nog geschikt gemaakt voor TT5 maar TT heeft de SDK nog niet vrijgegeven.
flitspalen kun je er makkelijk zelf in zetten, ff downloaden via www.flitspaal.nl en in je benelux-map knallen.
TomTom 5 werkt perfect, sommige dingen kunnen wel verbeterd worden, zo moet ik voor een bekabelde andere gps-muis kiezen terwijl ik een Adapt Bluetooth gps-muis heb. de Bluetooth instellingen werken (nog) niet op TT5 met andere muizen dan die van TT zelf. dat is idd wel slecht. maar moet wel zeggen dat TT5 een enorme verbetering is tov TT3
ik zelf draai TT5 op de landscape functie, dat is echt stukken beter! tevens "beweegt" het scherm een stuk soepeler en hebben ze wat beter nagedacht over het navigeren
oh.. net zoiets als spb pocket plus dusquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:08 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Batery pack is een progje waarmee je het batterijniveau kunt zien, makkelijk programma's (die evt op de achtergrond draaien) af sluiten.
meer info: http://www.omegaone.com/batterypack/default.htm
bij mij staan er alleen de geluidjes voor msn wel in maar niet msn zelf :/quote:
je moet het .OV2 bestand in de benelux-map gooien, met een .bmp die het zelfde heet, daarna ff toevoegen als Nuttige Plaats afstand instellen en er eventueel een geluidje aan toevoegenquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:16 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Heb de update besteld maar nog niet binnen gekregen. Kan dat bestandje van TT3 op de TT5 worden geinstalleerd?
Ook niet bij Start > Programsquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:18 schreef iDex het volgende:
[..]
bij mij staan er alleen de geluidjes voor msn wel in maar niet msn zelf :/
en ik kan hem ook nergens vinden
Jij hebt een Palm, de meeste software hier is voor PocketPC's.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:08 schreef B_BOY het volgende:
ik heb een palm zire 31 alleen ik krijg die programmatjes er niet op. hoe moet dat?
waar kan ik shit voor palm's vinden dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij hebt een Palm, de meeste software hier is voor PocketPC's.
En daarom heeft dit topic ook geen enkele bestaanswaarde...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij hebt een Palm, de meeste software hier is voor PocketPC's.
PDA's met Symbian zijn er niet, dat zijn smartphones. Alleen Palm en Windows Mobile zijn volwaardige besturingssystemen imho.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:35 schreef dyn het volgende:
[..]
En daarom heeft dit topic ook geen enkele bestaanswaarde...
Software voor de PDA, ja leuk, WELKE PDA?
Je hebt ze met Pocketpc, met PalmOS, met Symbian, met EPOC, met Linux, welke ?
Als iedereen nou eens neerzet wat voor soort PDA ze hebben om dan hun softwarelijstje te doen dan valt het te snappen en heeft topic bestaanswaarde, maar zo dus niks.
Ik hoor dus bij die groep van 10%. TT5 installeren is echt geen kunst aan, en het draait als een tierelier. Tenminste, op mijn pda iig wel. Asus MyPal A620 met een Holux GM-210 gps muis en een SanDisk 256mb CF kaartje.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:23 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
De reakties zijn tot nu toe vrij wisselend. Mensen die het geluk hebben gehad dat alles in 1 keer goed werkte zijn redelijk enthousiast. De overige 90% van de gebruikers hebben problemen ondervonden bij het installeren. TomTom heeft veel te weinig tijd besteed aan die installatieprocedure.... Er moet veel te veel handmatig worden aangepast wat niet gedocumenteerd is voor het uberhaupt wil installeren.
Problemen na installatie zijn vooral: Traag opstarten, slecht contact krijgen met sats en wegvallen van Nuttige Plaatsen (zoals de Points Of Interests nu heten in de NL-versie).
Maar als je al die problemen niet hebt en TT5 eindelijk draait, dan hoor je vooral het geluid van positiviteit. Snelle routeberekening, veel meer opties, duidelijkere schermen.
Al met al geef ik het een voldoende, beter dan TT3...
De upgrade kost overigens 59 Euro (excl. verzendkosten) bij TomTom zelf.
Mja, zolang er nog veel volk is die EPOC nog onder Symbian scharen vind ik dat Symbian toch zeker wel een volwaardig PDA OS is dat al bijna netzo land als PalmOS op de markt is. Dat het tegenwoordig voornamelijk op een apparaat gebruikt wordt dat door de volksmond een smartphone wordt noemt, tja...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
PDA's met Symbian zijn er niet, dat zijn smartphones. Alleen Palm en Windows Mobile zijn volwaardige besturingssystemen imho.
Calender+ plugin oid. MIsschien is dat wat. Probeer anders eens 'Ultiplanner'.quote:Op zondag 4 september 2005 09:38 schreef sjak het volgende:
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik mijn afspraken makkelijk op een rijtje kan zien op mijn pocket pc. Iemand een tip (en waar ik het programma kan vinden is dan ook prettige informatie).
Ik heb op tucows gezocht maar niets kunnen vinden. Een ander idee?quote:Op zondag 4 september 2005 14:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Calender+ plugin oid. MIsschien is dat wat. Probeer anders eens 'Ultiplanner'.
Dank je. Het zier er goed uit, morgen gaat dit programma erop.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:17 schreef samchestido het volgende:
PocketInformant, veel en VEEL beter dan de standaard agenda die bij pocketpc komt.
meer info: pocketinformant.com
Zelfs op mijn SDA doet dat het. Zo leuk, Monkey Island op je mobieltjequote:Op maandag 31 oktober 2005 14:42 schreef _GdR_ het volgende:
scummVM > monkey island
echt geweldig dat scummvm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |