abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juli 2005 @ 00:12:51 #41
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_28723999
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:36 schreef iDex het volgende:
heeft iemand een directe link naar msn messenger voor 2003 pocketpc;s? gister heb ik er al naar gezocht maar via de officiele site word ik niet veel wijzer :/
Staat toch standaard op je PDA?
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 12 juli 2005 @ 00:39:35 #42
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_28724544
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:42 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

wat doet dat battery pack precies

en ik heb laatst de mijne ge-hard-reset, en heb worms opniew geinstalleerd, maar hij doet het niet hij zegt ''light simulator'', maar krijg verder niks te zien

grrr
Heej, dat probleem had ik ook toen ik hem instaleerde

Weet iemand of en waar je tomtom navigator kan updaten naar navigator 5 ? Als ik het goed begrepen heb kan dat (gratis), maar ik kan op de tomtom site niets vinden erover.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  dinsdag 12 juli 2005 @ 06:46:42 #43
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_28727389
upgrade is niet gratis, en ik lees ook niet al te veel goeie verhalen over TT5, lees maar eens op het forum van flitspaal.nl, voorlopig kun je naar mijn mening beter de 3.70 gebruiken.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 12 juli 2005 @ 07:18:32 #44
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_28727496
Ah ok, ik meende dat opgevangen te hebben, dan hou ik het voorlopig lekker bij deze .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:23:13 #45
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_28729703
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 06:46 schreef Klonk het volgende:
upgrade is niet gratis, en ik lees ook niet al te veel goeie verhalen over TT5, lees maar eens op het forum van flitspaal.nl, voorlopig kun je naar mijn mening beter de 3.70 gebruiken.
De reakties zijn tot nu toe vrij wisselend. Mensen die het geluk hebben gehad dat alles in 1 keer goed werkte zijn redelijk enthousiast. De overige 90% van de gebruikers hebben problemen ondervonden bij het installeren. TomTom heeft veel te weinig tijd besteed aan die installatieprocedure.... Er moet veel te veel handmatig worden aangepast wat niet gedocumenteerd is voor het uberhaupt wil installeren.
Problemen na installatie zijn vooral: Traag opstarten, slecht contact krijgen met sats en wegvallen van Nuttige Plaatsen (zoals de Points Of Interests nu heten in de NL-versie).
Maar als je al die problemen niet hebt en TT5 eindelijk draait, dan hoor je vooral het geluid van positiviteit. Snelle routeberekening, veel meer opties, duidelijkere schermen.

Al met al geef ik het een voldoende, beter dan TT3...
De upgrade kost overigens 59 Euro (excl. verzendkosten) bij TomTom zelf.
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
  dinsdag 12 juli 2005 @ 13:28:42 #46
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_28735116
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:23 schreef Gabberhead het volgende:

[..]

De reakties zijn tot nu toe vrij wisselend. Mensen die het geluk hebben gehad dat alles in 1 keer goed werkte zijn redelijk enthousiast. De overige 90% van de gebruikers hebben problemen ondervonden bij het installeren. TomTom heeft veel te weinig tijd besteed aan die installatieprocedure.... Er moet veel te veel handmatig worden aangepast wat niet gedocumenteerd is voor het uberhaupt wil installeren.
Problemen na installatie zijn vooral: Traag opstarten, slecht contact krijgen met sats en wegvallen van Nuttige Plaatsen (zoals de Points Of Interests nu heten in de NL-versie).
Maar als je al die problemen niet hebt en TT5 eindelijk draait, dan hoor je vooral het geluid van positiviteit. Snelle routeberekening, veel meer opties, duidelijkere schermen.

Denk dat je de percentages beter kunt omdraaien. De 90% bij wie het in één keer werkt is tevreden, de 10% bij wie het niet in 1 keer werkt niet. Het is meestal zo dat juist vooral de mensen met problemen reageren.
2000 light years from home
pi_28752167
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:21 schreef Klonk het volgende:
is er ook een progje wat aan de hand van je gps positie de hoogte kan bepalen ?
Dat kan GPSDash 4

http://gpsdash.com/overview.ppc2.php
Saab op 4 wielen en Suzuki op 2 wielen, wat een combinatie :D
  woensdag 13 juli 2005 @ 08:46:07 #48
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_28760270
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 13:28 schreef Merkie het volgende:

[..]

Denk dat je de percentages beter kunt omdraaien. De 90% bij wie het in één keer werkt is tevreden, de 10% bij wie het niet in 1 keer werkt niet. Het is meestal zo dat juist vooral de mensen met problemen reageren.
Ehmm... nee, dat denk ik niet. Op ons forum komen namelijk vooral mensen als ze problemen hebben met de flitspalen en niet zozeer met TomTom. We krijgen dus best een redelijk beeld van de algehele opvattingen over de nieuwste versie.
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_28762784
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:42 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

wat doet dat battery pack precies

en ik heb laatst de mijne ge-hard-reset, en heb worms opniew geinstalleerd, maar hij doet het niet hij zegt ''light simulator'', maar krijg verder niks te zien

grrr
Batery pack is een progje waarmee je het batterijniveau kunt zien, makkelijk programma's (die evt op de achtergrond draaien) af sluiten.
meer info: http://www.omegaone.com/batterypack/default.htm

ff over TomTom 5:

problemen met flitspalen ligt niet aan TomTom, ligt aan CheckPoint of wat voor ander programma, dit wordt waarschijnlijk nog geschikt gemaakt voor TT5 maar TT heeft de SDK nog niet vrijgegeven.

flitspalen kun je er makkelijk zelf in zetten, ff downloaden via www.flitspaal.nl en in je benelux-map knallen.

TomTom 5 werkt perfect, sommige dingen kunnen wel verbeterd worden, zo moet ik voor een bekabelde andere gps-muis kiezen terwijl ik een Adapt Bluetooth gps-muis heb. de Bluetooth instellingen werken (nog) niet op TT5 met andere muizen dan die van TT zelf. dat is idd wel slecht. maar moet wel zeggen dat TT5 een enorme verbetering is tov TT3

ik zelf draai TT5 op de landscape functie, dat is echt stukken beter! tevens "beweegt" het scherm een stuk soepeler en hebben ze wat beter nagedacht over het navigeren
pi_28772927
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 11:08 schreef cypher21 het volgende:

[..]

Batery pack is een progje waarmee je het batterijniveau kunt zien, makkelijk programma's (die evt op de achtergrond draaien) af sluiten.

ff over TomTom 5:

problemen met flitspalen ligt niet aan TomTom, ligt aan CheckPoint of wat voor ander programma, dit wordt waarschijnlijk nog geschikt gemaakt voor TT5 maar TT heeft de SDK nog niet vrijgegeven.

flitspalen kun je er makkelijk zelf in zetten, ff downloaden via www.flitspaal.nl en in je benelux-map knallen.

TomTom 5 werkt perfect, sommige dingen kunnen wel verbeterd worden, zo moet ik voor een bekabelde andere gps-muis kiezen terwijl ik een Adapt Bluetooth gps-muis heb. de Bluetooth instellingen werken (nog) niet op TT5 met andere muizen dan die van TT zelf. dat is idd wel slecht. maar moet wel zeggen dat TT5 een enorme verbetering is tov TT3

ik zelf draai TT5 op de landscape functie, dat is echt stukken beter! tevens "beweegt" het scherm een stuk soepeler en hebben ze wat beter nagedacht over het navigeren
Heb de update besteld maar nog niet binnen gekregen. Kan dat bestandje van TT3 op de TT5 worden geinstalleerd?
Holler
pi_28773126
Handiggg
Mensen hebben een natuurlijke weerstand tegen ideeën waar ze zelf niet opgekomen zijn
pi_28774087
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 11:08 schreef cypher21 het volgende:

[..]

oh.. net zoiets als spb pocket plus dus
  woensdag 13 juli 2005 @ 18:18:09 #53
67643 iDex
opdondertje
pi_28776140
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 00:12 schreef TC03 het volgende:

[..]

Staat toch standaard op je PDA?
bij mij staan er alleen de geluidjes voor msn wel in maar niet msn zelf :/

en ik kan hem ook nergens vinden
pi_28786888
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 16:16 schreef R-Alph het volgende:

[..]

Heb de update besteld maar nog niet binnen gekregen. Kan dat bestandje van TT3 op de TT5 worden geinstalleerd?
je moet het .OV2 bestand in de benelux-map gooien, met een .bmp die het zelfde heet, daarna ff toevoegen als Nuttige Plaats afstand instellen en er eventueel een geluidje aan toevoegen

that's all
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:03:47 #55
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_28786946
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 18:18 schreef iDex het volgende:

[..]

bij mij staan er alleen de geluidjes voor msn wel in maar niet msn zelf :/

en ik kan hem ook nergens vinden
Ook niet bij Start > Programs ?

Ik heb zelf dit gevonden. Misschien heb je er wat aan .
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:08:45 #56
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_29564094
ik heb een palm zire 31 alleen ik krijg die programmatjes er niet op. hoe moet dat?
Remlof is een Spellings Nsb'er
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:18:10 #57
53267 TC03
pi_29564264
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 19:08 schreef B_BOY het volgende:
ik heb een palm zire 31 alleen ik krijg die programmatjes er niet op. hoe moet dat?
Jij hebt een Palm, de meeste software hier is voor PocketPC's.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:29:18 #58
593 sjak
Juffie Bloem
pi_29564533
tvp
Lekker douchen!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:32:08 #59
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_29564583
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 19:18 schreef TC03 het volgende:

[..]

waar kan ik shit voor palm's vinden dan?
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_29612725
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 19:18 schreef TC03 het volgende:
[..]

En daarom heeft dit topic ook geen enkele bestaanswaarde...
Software voor de PDA, ja leuk, WELKE PDA?
Je hebt ze met Pocketpc, met PalmOS, met Symbian, met EPOC, met Linux, welke ?

Als iedereen nou eens neerzet wat voor soort PDA ze hebben om dan hun softwarelijstje te doen dan valt het te snappen en heeft topic bestaanswaarde, maar zo dus niks.

Ik heb een Treo 650 (PalmOS) en ik heb de volgende extra dingen die niet bij mijn Treo zaten:
- Bejeweled 2 (verslavend spelletje)
- AeroPlayer (MP3/OGG speler die veel beter is dan de standaard Realplayer die vrolijk met de geluidssettings op de Treo aan de haal gaat )
- Ace (een of ander gratis vliegtuigspelletje van de makers van Bejeweled, via BT ook multiplayer)
- chmod (voor het makkelijk "berekenen" van chmod's)
- Convertor (converteren van eenheden in andere eenheid: van kmh naar mph bijv.)
- FileZ (filemanager, musthave)
- Hearts (hartenjagen)
- hidenseek (zoek het konijn)
- Inverti (ook een gratis spelletje)
- IP Subnet'r (leuk voor IP-adressen en subnetting)
- IPtool (zelfde)
- kite (vliegeren op je pda)
- Monopoly (het welbekende spelletje, via BT ook als multiplayer)
- Round Up (gratis spelletje van makers van bejeweled)
- SAIS (een of andere spacegame, moet je handelen ofzo, nog niet gedaan)
- samegame (weer zo'n verslavend spelletje)
- Sol Free (een 4-tal gratis solitaire spelletjes)
- T-blaster (gratis spelletje van makers van bejeweled)
- TCPMCP (mediaplayer, doet ook aan filmpjes en niet alleen aan mp3 files)
- TimeCopy (tijdens de hotsync wordt de tijd op de pda met de pc gesynchroniseert en de pc synchroniseert met een tijdserver)
- TriConnect (BT stuff verbinden, serial verbinding opzetten bijv.)

Op bejeweled 2 na zijn ze allemaal freeware. Bejeweled zelf runt gewoon in trial mode, moet je een seconde of 20 wachten voordat je een spelletje kunt doen, maar dat is niet erg.

Een andere aanrader die ik er nu niet meer op heb staan is Progect. Een freeware tool voor project management o.a. Je kunt er ook een todo lijstje van maken waarbij je verschillende todo's onder elkaar kunt hangen, hierarchisch dus.
Op http://www.freewarepalm.com/ vindt je meer Palm specifieke freeware applicaties.
Daar vindt je ook een link naar de pocketpc versie, dus de pocketpc mensen hebben er ook wat aan
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:55:37 #61
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_29616535
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:35 schreef dyn het volgende:

[..]

En daarom heeft dit topic ook geen enkele bestaanswaarde...
Software voor de PDA, ja leuk, WELKE PDA?
Je hebt ze met Pocketpc, met PalmOS, met Symbian, met EPOC, met Linux, welke ?

Als iedereen nou eens neerzet wat voor soort PDA ze hebben om dan hun softwarelijstje te doen dan valt het te snappen en heeft topic bestaanswaarde, maar zo dus niks.
PDA's met Symbian zijn er niet, dat zijn smartphones. Alleen Palm en Windows Mobile zijn volwaardige besturingssystemen imho.
  Moderator zondag 14 augustus 2005 @ 18:20:12 #62
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_29634698
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:23 schreef Gabberhead het volgende:

[..]

Ik hoor dus bij die groep van 10%. TT5 installeren is echt geen kunst aan, en het draait als een tierelier. Tenminste, op mijn pda iig wel. Asus MyPal A620 met een Holux GM-210 gps muis en een SanDisk 256mb CF kaartje.

Het wegvallen van die POI's had te maken met een illegale release van TT5 waardoor de meest nuttige POI's niet aanwezig waren. Nou is dat niet heelmaal waar. Je kon ze nl wel selecteren om weer te geven tijdens navigeren, dus je zag ze wel tijdens het rijden maar je kon niet zeggen van 'Navigeer naar --> Nuttige Plaatsen --> Benzinestations' bv. Bij benzinestations kreeg je dan een lege lijst.

Echter, je kon wel gewoon je plattegrond nemen. Daarop werden die POI's wel weergegeven en dan kon je er op klikken en dan zeggen 'Navigeer naar nuttige plaats', dat werkte wel. Benzinestations, pinautomaten, hotels, treinstations waren enkele categorieën die niet aanwezig waren.

Hoe ik dat allemaal weet... gezien...bij een vriend
Breitling - Instruments for Professionals
pi_29653653
Mijn allerbelangrijksten:
- File explorer (van Resco; is echt nodig ter vervanging van de standaard allerslechtste file explorer ooit gemaakt)
- Wisbar advanced 2 (is 'overbodig', maar erg handig; skinner voor PPC met extra knoppen)
- Wisbar Desktop (is nog in beta-versie, maar is echt onmisbaar = virtual desktops)

Ach, vervolgens blijft er nog een handjevol andere software over, geen primaire levensbehoefte, maar vanaf flink belangrijk tot aan overbodig en zelfs jamemr genoeg geinstalleerd... Da's teveel om op te noemen!
pi_29654022
TVP
pi_29657269
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 13:03 schreef Roynaldinho het volgende:
TVP
Ohh! TVP's mogen niet meer joh! (Dus moet je wat nuttigs posten)
pi_29676861
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:55 schreef Merkie het volgende:

[..]

PDA's met Symbian zijn er niet, dat zijn smartphones. Alleen Palm en Windows Mobile zijn volwaardige besturingssystemen imho.
Mja, zolang er nog veel volk is die EPOC nog onder Symbian scharen vind ik dat Symbian toch zeker wel een volwaardig PDA OS is dat al bijna netzo land als PalmOS op de markt is. Dat het tegenwoordig voornamelijk op een apparaat gebruikt wordt dat door de volksmond een smartphone wordt noemt, tja...
Smartphones zijn namelijk alleen GSM's met daarop Windows Mobile Phone Edition (of hoe Microsoft het tegenwoordig allemaal weer mag noemen). Als je gaat mierenneuken, doe het dan wel goed en gebruik dan ook niet die term "smartphone" want die bestaat officieel alleen in Microsoft-land.
  zondag 4 september 2005 @ 09:38:59 #67
593 sjak
Juffie Bloem
pi_30251938
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik mijn afspraken makkelijk op een rijtje kan zien op mijn pocket pc. Iemand een tip (en waar ik het programma kan vinden is dan ook prettige informatie).
Lekker douchen!
  zondag 4 september 2005 @ 14:50:02 #68
53267 TC03
pi_30258425
quote:
Op zondag 4 september 2005 09:38 schreef sjak het volgende:
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik mijn afspraken makkelijk op een rijtje kan zien op mijn pocket pc. Iemand een tip (en waar ik het programma kan vinden is dan ook prettige informatie).
Calender+ plugin oid. MIsschien is dat wat. Probeer anders eens 'Ultiplanner'.
  zondag 4 september 2005 @ 22:10:43 #69
593 sjak
Juffie Bloem
pi_30271721
quote:
Op zondag 4 september 2005 14:50 schreef TC03 het volgende:

[..]

Calender+ plugin oid. MIsschien is dat wat. Probeer anders eens 'Ultiplanner'.
Ik heb op tucows gezocht maar niets kunnen vinden. Een ander idee?
Lekker douchen!
pi_30275378
zucht.. heb ik een heel mooi toetsenbord gevonden van pdamedia, werkt de dutch language pack niet lekker handig dan

* LoggedIn zoekt nogsteeds (een goed alternatief voor) nederlandstalige T9
  donderdag 8 september 2005 @ 09:12:25 #71
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_30378633
tvp
Het leven is geen krentenbol.
  donderdag 8 september 2005 @ 09:49:58 #72
593 sjak
Juffie Bloem
pi_30379315
Ik ben ook nog steeds op zoek!
Lekker douchen!
pi_30446131
PocketInformant, veel en VEEL beter dan de standaard agenda die bij pocketpc komt.

meer info: pocketinformant.com
Geen gezeik.
  zondag 11 september 2005 @ 22:04:12 #74
593 sjak
Juffie Bloem
pi_30497896
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:17 schreef samchestido het volgende:
PocketInformant, veel en VEEL beter dan de standaard agenda die bij pocketpc komt.

meer info: pocketinformant.com
Dank je. Het zier er goed uit, morgen gaat dit programma erop.
Lekker douchen!
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:42:21 #75
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_31837775
scummVM > monkey island

echt geweldig dat scummvm
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:48:22 #76
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31837966
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:42 schreef _GdR_ het volgende:
scummVM > monkey island

echt geweldig dat scummvm
Zelfs op mijn SDA doet dat het. Zo leuk, Monkey Island op je mobieltje .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:55:15 #77
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_31838171
nooit de kans gehad om MI1/2 te spelen. omdat ik vroeger niet aan het spel kon komen.
en om het nu op een pc te spelen is weer te schraal.

maar onder het schijten enzo is het fantastisch op mn ipaq hx6515
echt uber geweldig gewoon.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:25:00 #78
53267 TC03
pi_32103504
Zitten hier nog wiskunde en natuurkunde nerds? Zoja, dan heb ik een zeer handig programmatje voor mijn lotgenoten! Spacetime.
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:57:27 #79
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_32179701
Ik heb zelf een PalmOne Tungsten E2

Filepc2pda - van je PDA een cardreader maken om zo gemakkelijk bestanden van je pc naar je PDA over te zetten.
Filez - kijken welke bestanden op je PDA staan
IconsPlus - Custom icoontjes (heb alleen de trial)
LJP - SNES/NES/GB spellen op je PDA!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 17 november 2005 @ 16:06:37 #80
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_32346259
Weer wat leuks gevonden

cLaunch
Een handige uitbreiding op je bureaublad van je PDA. Je kan hiermee tabbladen aanmaken op je bureaublad, zodat je daar snelkoppelingen kan plaatsen naar je programma's. Als je dan ook nog eens de juiste "Theme" opgeeft in de settings van "Today", dan heb je bovenaan ook meteen snelkoppelingen naar je batterijstatus en geheugenstatus. Tevens kan je dan bovenaan openstaande applicaties meteen afsluiten, zodat er weer geheugen vrijkomt.

hier te vinden

Ik vind het ideaal, eindelijk alle snelkoppelingen&iconen die je wilt in je today scherm

Ik ben zelf nog op zoek naar een progje waarmee ik van WLAN netwerk kan switchen, ik heb hier 3 netwerken waar ik op kan aanhaken maar m'n PPC kiest automatisch de sterkste en die wil ik niet, ik wil m'n eigen thuisnetwerk (met wep&m'n andere pc's erop) maar dat wil dus niet, hij blijft automatisch de sterktste kiezen, iemand een progje waarmee je dat kan veranderen/wisselen?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')