Mijn vraag "Zorgen dat er geen publiek komt ofzo?", was vooral ironisch bedoeld om mijn persoonlijke afkeur van dat soort 'muziek' te laten blijken. Ik begrijp natuurlijk ook wel dat het in alle gevallen goed was voor zijn project. Als ze wel komen heb je een groot 'natte hennen' publiek wat er op af komt en als ze niet komen heb je in ieder geval weer de publiciteit gehaald.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat het wel bakken en bakken publiek had opgeleverd. Of ik vervolgens samen met dat publiek in Hyde Park had willen zijn is een tweede, maar goed, Joss Stone en Coldplaypubliek zat ik ook niet op te wachten en die trotseer ik zaterdag ook wel.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:21 schreef Loohcs het volgende:
'natte hennen' publiek
Amen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:29 schreef Ludwig het volgende:
Als we eens ophouden met die achterlijke handelsbarrieres, dan maken dit soort landen tenminste nog een kans om een agrarische sector op te zetten. Hebben ze tenminste iets te vreten en dan zouden dit soort omhooggevallen gitaarspelertjes niet meer al die Afrika-vernederende aandacht krijgen!!!!!
Will Smith als presentator kon ik best hebben, maar dat zwaaien met de Declaration of Indepence is echt alleen maar spelen voor eigen publiek. Buiten de VS is men daar toch iets minder van onder de indruk. En tja, Will Smith als rapper moet het toch vooral hebben van zijn charisma, niet direct van zijn muzikale talent. Alhoewel Summertime en de aanwezigheid van Jazzy Jeff wel een boel goedmaakte wat mij betreftquote:Op maandag 4 juli 2005 12:16 schreef Grimm het volgende:
Ik vond will smith het dieptepunt
Niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:30 schreef desiredbard het volgende:
Leeggeroofd...wil je niet vergeten dat ze jarenlang hun eigen landgenoten verkocht hebben
Zoveel viel er niet te roven afgezien van mankracht...en die werd te koop aangeboden
Nederland verkocht Zeeuwen.... (Niet genoeg als je het mij vraagt ... er zijn er teveel over)quote:Op maandag 4 juli 2005 12:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Niet.
Tis hetzelfde als dat NL en duitsland geforceerd worden om 1 land te zijn en de duitsers de Nederlanders als slaven verkopen. (behoren niet to dezelfde stam)
Het kolonialisme heeft afrika gemaakt tot wat het nu is.
En als afrika welvarender zou zijn, zouden er ook minder economische vluchtelingen hierheen komen.
Boomtown Rats. En een min of meer solocarrière. Alhoewel het mogelijk een goed idee was om op Live8 toch maar niet de Great song of indifference te spelenquote:Op maandag 4 juli 2005 13:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
BOB GELDWOLF,
Maar waar isie eigenlijk van? heeft ie een eigen bandje gehad ofzo?
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
BOB GELDWOLF,
Maar waar isie eigenlijk van? heeft ie een eigen bandje gehad ofzo?
En wat heb jij met je leven gedaan?quote:Geldof formed the punk group Boomtown Rats in 1975. During the band's existence, it moved from the pure energy and aggression of hits like "Looking After No. 1" to the more sophisticated, but still provocative, "I Don't Like Mondays" (its title derived from the answer given by a San Diego schoolgirl when asked why she'd killed her classmates). The band became a moderate success in the U.K., though it never really broke through in the U.S.
In the fall of 1984, Geldof watched a BBC documentary on Ethiopian poverty and was inspired to put together a charity single, "Do They Know It's Christmas." It featured a large number of British pop stars performing under the name Band Aid and became the best-selling single in U.K. history. Michael Jackson and Lionel Richie repeated the feat the following year in the U.S. with "We Are the World." By then Geldof was involved in plans for a massive charity concert that eventually became Live Aid, two marathon shows held July 13, 1985, at Wembley Stadium in London and at JFK Stadium in Philadelphia, featuring a Who's Who of pop/rock talent. Millions were raised and distributed to the African poor. Geldof was nominated for a Nobel Prize and knighted, and his autobiography Is That All? became a U.K. best-seller. In 1986, The Rats split and Geldof launched a solo career, again with greater success in England than in the U.S. Deep In the Heart of Nowhere appeared that same year, however Geldof's signature lyrical intellect wasn't up to par. He fared a bit better on 1990's The Vegetarians of Love. Instead of using an all-star cast found on his previous two albums, Geldof put a band together for the solid 1993 release Happy Club.
For the rest of the decade, Geldof continued his fight against world hunger, specifically African famine. He joined Wyclef Jean, Bono and others such as Bryan Ferry, Jimmy Page, Stereophonics and Sean "Puffy" Combs for NetAid in October 1999. Three stadium concerts, which took place in New York, London, and Geneva, were simulcasted live on the Internet, radio, and television, staging a multimedia event that aimed to help end world poverty. In the new millennium, Geldof returned to music for 2002's Sex, Age and Death. In 2004 he was asked to participate in DMC Records Under the Influence series, a project that compiles songs that influenced the chosen performer's career, with extensive liner notes from the artists themselves.
Heb ik toch al geschreven zie direct hierbovenquote:Op maandag 4 juli 2005 13:22 schreef Thomas87 het volgende:
TS, ben je nou zo dom of doe je nou zo dom?
Live 8 is dan wel een evenement waar wellicht eigenbelangen van artiesten ook meespelen, maar zij staan wel het grooste poconcert ooit te geven. En met dit evenement wordt Afrika onder de aandacht gebracht en er worden ontzettend veel mensen uit de westerse wereld vermaakt, wat toch een levensdoel is; vermaak.
Wat doe jij om "kutnegertjes" een beter leven te gunnen, of zit je 24 uur per dag achter je PC te verpieteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |