Dus jij leent geld van iemand, bijvoorbeeld 1000 euro, en diegene vind dat die lening wel kwijtgescholden kan worden, ongeacht welke reden...quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:45 schreef desiredbard het volgende:
Ik wordt gadverdammme zo ziek van dat Live8 en die Geldoff
Nou is die Geldoff toch al een enorme eikel lamzak en lullo in de omgang
Tering wat een kwal
Maar al die zogenoemde celebreties die klaarkomen op het feit dat ze aan Live8 meedoen
Kotsmisselijk wordt je van dat zooitje....stelletje overbetaalde egotrippers
Laat de RIAA gewoon hun royalties voor een maandje overmaken
En dan nog, kwijtschelden schulden..... wat je leent betaal je terug gvd
[afbeelding]
De kwestie is niet het terugbetalen het feit is dat iemand mijn uitglleende belastinggeld nu kwijtscheldquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:49 schreef DraYtje het volgende:
[..]
Dus jij leent geld van iemand, bijvoorbeeld 1000 euro, en diegene vind dat die lening wel kwijtgescholden kan worden, ongeacht welke reden...
zou jij hem dan nog betalen?
Nou ja god, als je het leent van mensen die je eeuwen hebben leeggeroofd, mogen ze je ook best iets kwijtschelden lijkt mequote:Op woensdag 29 juni 2005 12:45 schreef desiredbard het volgende:
En dan nog, kwijtschelden schulden..... wat je leent betaal je terug gvd
Wanneer heb jij voor het laatst 5 miljoen van je zakgeld overgemaakt?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:06 schreef desiredbard het volgende:
Nu is BONNETJE (nog) niet zo erg als kwal Geldof maar het begint net zo'n slijmjurk te worden
Miljoenen binnenslepen.....en dan MAAR 5 miljoen en een wijzend vingertje ophouden
Als ik wijzende vingertjes zie wens ik altijd dat ik er een hongerige pitbul is.
Dit hele gezeur...het is natuurlijke selectie
Laten we nou toch gewoon ophouden met de boel te rekken daar
Relatief bekijken he?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst 5 miljoen van je zakgeld overgemaakt?
Leeggeroofd...wil je niet vergeten dat ze jarenlang hun eigen landgenoten verkocht hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja god, als je het leent van mensen die je eeuwen hebben leeggeroofd, mogen ze je ook best iets kwijtschelden lijkt me.
dat ben ik misschien met je eensquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:29 schreef Ludwig het volgende:
Als we eens ophouden met die achterlijke handelsbarrieres, dan maken dit soort landen tenminste nog een kans om een agrarische sector op te zetten. Hebben ze tenminste iets te vreten en dan zouden dit soort omhooggevallen gitaarspelertjes niet meer al die Afrika-vernederende aandacht krijgen!!!!!
Het klimaat verandert ingrijpend in Afrika vanwege de uitstoot van allerlei gassen afkomstig uit de westerse wereld.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:29 schreef Ludwig het volgende:
Als we eens ophouden met die achterlijke handelsbarrieres, dan maken dit soort landen tenminste nog een kans om een agrarische sector op te zetten.
Eenschquote:Hebben ze tenminste iets te vreten en dan zouden dit soort omhooggevallen gitaarspelertjes niet meer al die Afrika-vernederende aandacht krijgen!!!!!
Wat een diepgaand argumentquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:38 schreef veldmuis het volgende:
Leuk dat je altijd aan een startpost al kan lezen dat TS een kutnewbie is.
Dohquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:35 schreef MrCrowley het volgende:
[..]
Het klimaat verandert ingrijpend in Afrika vanwege de uitstoot van allerlei gassen afkomstig uit de westerse wereld.
Het vervolgens weigeren ze te laten spelen zou die samenzweringstheorie van je toch weer aardig de grond in moeten boren, niet?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:39 schreef Loohcs het volgende:
Om maar niet te spreken van die zielige pogingen om de spice girls bij elkaar te krijgen. Wat was daar de bedoeling van? Zorgen dat er geen publiek komt ofzo?
Verdacht weinig vermoed ik eerlijk gezegd. De enige wiens harten er harder van gingen kloppen waren de trouwe fans die toch òf al alle cd's, singles en andere parafernalia hadden òf principieel (lees: geld gaat al op aan TMF-SMS) weigeren om geld aan cd's uit te geven.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:54 schreef desiredbard het volgende:
Nee maar is het geen mooie reclame voor de spice girls....
Het was juist zo lekker stil rondom hen
Toch weer in het nieuws dooe live8, Hoeveel extra CD'tjes zouden er verkocht zijn
De vraag is waarom ze überhaupt met het idee gespeeld hebben dat groepje weer op het podium te krijgen en of ze dan zelf niet wilden of uiteindelijk niet mochten is van minder belang.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het vervolgens weigeren ze te laten spelen zou die samenzweringstheorie van je toch weer aardig de grond in moeten boren, niet?
Omdat het publiciteit oplevert? Hetgene waar Geldof zijn bestaansrecht op lijkt te baseren?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:02 schreef Loohcs het volgende:
De vraag is waarom ze überhaupt met het idee gespeeld hebben dat groepje weer op het podium te krijgen en of ze dan zelf niet wilden of uiteindelijk niet mochten is van minder belang.
Inderdaad, waarom zeg je dan in je eerdere post dat mijn 'samenzweringstheorie' niet zou kloppen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat het publiciteit oplevert? Hetgene waar Geldof zijn bestaansrecht op lijkt te baseren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |