abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28334278
Ik wordt gadverdammme zo ziek van dat Live8 en die Geldoff
Nou is die Geldoff toch al een enorme eikel lamzak en lullo in de omgang
Tering wat een kwal

Maar al die zogenoemde celebreties die klaarkomen op het feit dat ze aan Live8 meedoen
Kotsmisselijk wordt je van dat zooitje....stelletje overbetaalde egotrippers
Laat de RIAA gewoon hun royalties voor een maandje overmaken

En dan nog, kwijtschelden schulden..... wat je leent betaal je terug gvd

Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_28334366
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:45 schreef desiredbard het volgende:
zogenoemde celebreties
pi_28334438
quote:
Ik wordt gadverdammme zo ziek van dat Live8 en die Geldoff
Nou is die Geldoff toch al een enorme eikel lamzak en lullo in de omgang
Tering wat een kwal

Maar al die zogenoemde celebreties die klaarkomen op het feit dat ze aan Live8 meedoen
Kotsmisselijk wordt je van dat zooitje....stelletje overbetaalde egotrippers
Laat de RIAA gewoon hun royalties voor een maandje overmaken

[afbeelding]
Dus jij leent geld van iemand, bijvoorbeeld 1000 euro, en diegene vind dat die lening wel kwijtgescholden kan worden, ongeacht welke reden...

zou jij hem dan nog betalen?

dan zou ik ook die lening niet terugbetalen
Maar zo is het wel, toch?
pi_28334565
HA maar ik ben geen 3e wereldland
en maar blijven schokken aan die gasten...water naar de zee dragen

Ik ben gewoon geldof en die egotrippende zelfgeile celebs zat
Laat ze nou gewoon zelf donaties doen ipv optreden ter ere van hun eigen glorie en jan de man er weer de CDtjes van laten kopen
pi_28334655
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:49 schreef DraYtje het volgende:

[..]

Dus jij leent geld van iemand, bijvoorbeeld 1000 euro, en diegene vind dat die lening wel kwijtgescholden kan worden, ongeacht welke reden...

zou jij hem dan nog betalen?

De kwestie is niet het terugbetalen het feit is dat iemand mijn uitglleende belastinggeld nu kwijtscheld

Nou als je mij 1000 euri's wil lenen en het dan kwijtschelden.... we kunnen effe testen:
Testen of jij het kwijtscheld
Kijken of ik het terugbetaal
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:58:03 #6
67174 Dos37
Come on Twente
pi_28334751
Ik vind het ook een beetje overdreven gedoe.

U2 had laatst wel 5 miljoen overgemaakt tegen armoede nou ik viel van mijn stoel
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_28335118
Nu is BONNETJE (nog) niet zo erg als kwal Geldof maar het begint net zo'n slijmjurk te worden
Miljoenen binnenslepen.....en dan MAAR 5 miljoen en een wijzend vingertje ophouden

Als ik wijzende vingertjes zie wens ik altijd dat ik er een hongerige pitbul is.

Dit hele gezeur...het is natuurlijke selectie
Laten we nou toch gewoon ophouden met de boel te rekken daar
pi_28335184
quote:

Nou ja god, als je het leent van mensen die je eeuwen hebben leeggeroofd, mogen ze je ook best iets kwijtschelden lijkt me .
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:15:59 #9
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28335488
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:06 schreef desiredbard het volgende:
Nu is BONNETJE (nog) niet zo erg als kwal Geldof maar het begint net zo'n slijmjurk te worden
Miljoenen binnenslepen.....en dan MAAR 5 miljoen en een wijzend vingertje ophouden

Als ik wijzende vingertjes zie wens ik altijd dat ik er een hongerige pitbul is.

Dit hele gezeur...het is natuurlijke selectie
Laten we nou toch gewoon ophouden met de boel te rekken daar
Wanneer heb jij voor het laatst 5 miljoen van je zakgeld overgemaakt?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_28335927
Gisteravond stukje Netwerk gezien. Was een Afrikaanse reporter aan het woord die een heldere kijk heeft op de zaak; Afrika, met name o.a. Sierra Leone, heeft geen geld nodig maar een fatsoenlijk bestuur over het land.

Ik walg ook overigens van Live8. Stel omhoog gevallen 'artiesten' die hun ego weer op poetsen.
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
pi_28336035
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:15 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Wanneer heb jij voor het laatst 5 miljoen van je zakgeld overgemaakt?
Relatief bekijken he?
Hoeveel % van jouw inkomen gaat naar goede doelen

Ik geef helemaal niets meer, afgezien dat ik af en toe wat te eten voor een dakloze koop
Er blijft te veel aan de strijkstok hangen, en komt teveel bij de verkeerde terrecht daar doe ik niet aan mee.

Ik geef het liever uit aan een goede vacantie
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:29:19 #12
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_28336082
Als we eens ophouden met die achterlijke handelsbarrieres, dan maken dit soort landen tenminste nog een kans om een agrarische sector op te zetten. Hebben ze tenminste iets te vreten en dan zouden dit soort omhooggevallen gitaarspelertjes niet meer al die Afrika-vernederende aandacht krijgen!!!!!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_28336113
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:08 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nou ja god, als je het leent van mensen die je eeuwen hebben leeggeroofd, mogen ze je ook best iets kwijtschelden lijkt me .
Leeggeroofd...wil je niet vergeten dat ze jarenlang hun eigen landgenoten verkocht hebben
Zoveel viel er niet te roven afgezien van mankracht...en die werd te koop aangeboden
pi_28336206
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:29 schreef Ludwig het volgende:
Als we eens ophouden met die achterlijke handelsbarrieres, dan maken dit soort landen tenminste nog een kans om een agrarische sector op te zetten. Hebben ze tenminste iets te vreten en dan zouden dit soort omhooggevallen gitaarspelertjes niet meer al die Afrika-vernederende aandacht krijgen!!!!!
dat ben ik misschien met je eens

MAAR

Wil je on topic blijven kreng
Dit gaat over het klote westerige Live8
Niet over arme verhongerende negertjes.

Natuurlijke selectie is het .... paar B52 erover .... uit het leiden verlossen
(Ik bedoel de optredens bij Live8)
pi_28336322
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:29 schreef Ludwig het volgende:
Als we eens ophouden met die achterlijke handelsbarrieres, dan maken dit soort landen tenminste nog een kans om een agrarische sector op te zetten.
Het klimaat verandert ingrijpend in Afrika vanwege de uitstoot van allerlei gassen afkomstig uit de westerse wereld.
quote:
Hebben ze tenminste iets te vreten en dan zouden dit soort omhooggevallen gitaarspelertjes niet meer al die Afrika-vernederende aandacht krijgen!!!!!
Eensch
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
pi_28336436
Leuk dat je altijd aan een startpost al kan lezen dat TS een kutnewbie is .
pi_28336453
Volgens mij is het meer om hun eigen geweten te sussen en weer wat extra media aandacht te krijgen al dan niet met het oog op de release van een nieuwe plaat. Net of ze met zo'n concertje de honger de wereld uit krijgen. Om maar niet te spreken van die zielige pogingen om de spice girls bij elkaar te krijgen. Wat was daar de bedoeling van? Zorgen dat er geen publiek komt ofzo?
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:41:16 #18
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_28336531
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:38 schreef veldmuis het volgende:
Leuk dat je altijd aan een startpost al kan lezen dat TS een kutnewbie is .
Wat een diepgaand argument
pi_28336910
IDD
Er zijn een aantal Geldoff Graveyards waar de rotzooi van de eerste Live_Aid nog steeds ligt te verrotten.

Allemaal ter meerdere eer en glorie van de artiesten.... die verhongerende afrikanen voelen er niets van..........
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:35 schreef MrCrowley het volgende:

[..]

Het klimaat verandert ingrijpend in Afrika vanwege de uitstoot van allerlei gassen afkomstig uit de westerse wereld.
Doh
Waar haal je dat vandaan...het klimaat veranderd daar door roofbouw... niet door uitstoot van westerse landen.
pi_28336950
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:39 schreef Loohcs het volgende:
Om maar niet te spreken van die zielige pogingen om de spice girls bij elkaar te krijgen. Wat was daar de bedoeling van? Zorgen dat er geen publiek komt ofzo?
Het vervolgens weigeren ze te laten spelen zou die samenzweringstheorie van je toch weer aardig de grond in moeten boren, niet?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_28337062
Nee maar is het geen mooie reclame voor de spice girls....
Het was juist zo lekker stil rondom hen
Toch weer in het nieuws dooe live8, Hoeveel extra CD'tjes zouden er verkocht zijn
pi_28337212
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:54 schreef desiredbard het volgende:
Nee maar is het geen mooie reclame voor de spice girls....
Het was juist zo lekker stil rondom hen
Toch weer in het nieuws dooe live8, Hoeveel extra CD'tjes zouden er verkocht zijn
Verdacht weinig vermoed ik eerlijk gezegd. De enige wiens harten er harder van gingen kloppen waren de trouwe fans die toch òf al alle cd's, singles en andere parafernalia hadden òf principieel (lees: geld gaat al op aan TMF-SMS) weigeren om geld aan cd's uit te geven.
pi_28337384
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:51 schreef Litpho het volgende:

[..]

Het vervolgens weigeren ze te laten spelen zou die samenzweringstheorie van je toch weer aardig de grond in moeten boren, niet?
De vraag is waarom ze überhaupt met het idee gespeeld hebben dat groepje weer op het podium te krijgen en of ze dan zelf niet wilden of uiteindelijk niet mochten is van minder belang.
pi_28337443
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:02 schreef Loohcs het volgende:
De vraag is waarom ze überhaupt met het idee gespeeld hebben dat groepje weer op het podium te krijgen en of ze dan zelf niet wilden of uiteindelijk niet mochten is van minder belang.
Omdat het publiciteit oplevert? Hetgene waar Geldof zijn bestaansrecht op lijkt te baseren?
pi_28337754
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:03 schreef Litpho het volgende:

[..]

Omdat het publiciteit oplevert? Hetgene waar Geldof zijn bestaansrecht op lijkt te baseren?
Inderdaad, waarom zeg je dan in je eerdere post dat mijn 'samenzweringstheorie' niet zou kloppen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')