Als je alle banners blokt en dat loopt te schreeuwen op het forum, dan snap ik het nog wel ja. IInkomsten worden misgelopen, en servers zijn niet gratis.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 04:58 schreef Stretto het volgende:
Mja je wordt gedwongen om naar die troep te luisteren........
Als je adblockers gebruikt dan krijg je gelijk een gratis ipbannetje van de lokale Gestapo![]()
Daarmee wil ik dus niet zeggen dat ik er zelf niet schuldig aan ben.quote:
Nee, ik blok ook geen banners hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 05:05 schreef Stretto het volgende:
[..]
Daarmee wil ik dus niet zeggen dat ik er zelf niet schuldig aan ben.O-)
Maarja zie dat maar eens te bewijzen![]()
Ik zeg niks....quote:Op woensdag 29 juni 2005 05:05 schreef Stretto het volgende:
[..]
Daarmee wil ik dus niet zeggen dat ik er zelf niet schuldig aan ben.O-)
Maarja zie dat maar eens te bewijzen![]()
Broodroof? Het is een vrijwillige site hoor. Fok! is echt niet hun werk, ze moeten niet zo lullen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 05:06 schreef dl3b het volgende:
[..]
Ik zeg niks....
Heb ergens gelezen dat de crew dat ziet als broodroof.
En ik bepaal wat ik wil zien, en de techniek geeft mij de mogelijkheid keuzes maken.
Denk ik ook, maar toch even voor de volledigheid:quote:Op woensdag 29 juni 2005 05:14 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Broodroof? Het is een vrijwillige site hoor. Fok! is echt niet hun werk, ze moeten niet zo lullen.
Waarmee Cynix laat zien hoe bekrompen de gedachtengang is van Danny.quote:Op woensdag 29 juni 2005 05:23 schreef dl3b het volgende:
[..]
Even voor de volledigheid:
Banners blocken is not done
Amenquote:Op woensdag 29 juni 2005 05:25 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Waarmee Cynix laat zien hoe bekrompen de gedachtengang is van Danny.
Banners blocken betekent niet dat je automatisch alle banners blocked. Zelf heb ik nog nooit de banners op het forum hoeven te blokken, omdat ze geen geluid maken. Dan boeit het echt geen reet of er banners zijn. Hell, soms klik ik er zelfs op.
De frontpage is een ander verhaal. Zodra ads denken dat ze over mijn scherm mogen stuiteren als een mongool met ADHD en een toeter in zijn muil dan is het tijd om extra plugins aan het werk te zetten.
Een banner ok, maar geen filmpjes en geluid! of andere flash animaties die over het scherm stuiteren. Zo moeilijk is dat toch niet fok!?quote:Op woensdag 29 juni 2005 05:23 schreef dl3b het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar toch even voor de volledigheid:
Banners blocken is not done
Maarja, wie betaald het hosten, krijg je dan.
Dat meen je toch niet serieus?quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:48 schreef pooier het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar partyflock, dat zit 10x beter in elkaar. Kwa website (coding), banners, donatie's enz. En die website doet het wel altijd, vooral het forum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |