Nou ja, vies...Ik vind ze minder lekker dan een dik stuk cake zeg maar.quote:
Dat lust ik dan weer welquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:28 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dan eet ik ze lekker zelf op.
Kusje?
Cake met roomboter en vlokkenquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, vies...Ik vind ze minder lekker dan een dik stuk cake zeg maar.
Mergpijpenquote:
Hij staat weer op repeat.quote:
Wel GTST tochquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:37 schreef mark_03 het volgende:
Geen GTST meer om 11:00 --> wat is er voor in de plaats gekomen?
Ja.quote:
Volgens mij ben je nu wel de laatste die het weet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ik had niet verwacht dat hij van de andere kant was![]()
Ook net wakker, neem ik aan? Jij nachtbraker jij.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:56 schreef Airelle het volgende:
Lollig.
Die Dennis.
Goedemorgen trouwens.
Ik had meer afkeer verwacht tegen de TT.
Valt me weer van jullie mee.
Oh, das minder. Had eigenlijk gehoopt op een seizoen met Frits, Daniel, Suzanne enzoquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:54 schreef Svensational het volgende:
Nee, van dit seizoen, Dennis ligt nog in coma.
Hehe.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu wel de laatste die het weet.Langzamer dan Dizer
![]()
Nachtbrakerquote:Ook net wakker, neem ik aan? Jij nachtbraker jij.
Jij plotseling verdwijnende nackbraker ook.![]()
Dat is eigenlijk wel een idee, om op die nieuwe herhalingenzender (RTL7?) GTST vanaf het begin uit te zenden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:59 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Oh, das minder. Had eigenlijk gehoopt op een seizoen met Frits, Daniel, Suzanne enzo
Inderdaad, kan ik het begin ook eens zien.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een idee, om op die nieuwe herhalingenzender (RTL7?) GTST vanaf het begin uit te zenden.Series als Friends en the Nanny doen het ook super in de herhaling, waarom niet Nederlands' langstlopende soap?
Een paar jaar geleden werd er in de zomer op RTL5 vanaf het begin herhaald... seizoen 1 en 2 in een zomervakantiequote:Op woensdag 29 juni 2005 11:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een idee, om op die nieuwe herhalingenzender (RTL7?) GTST vanaf het begin uit te zenden.Series als Friends en the Nanny doen het ook super in de herhaling, waarom niet Nederland's langstlopende soap?
Nee, dat is maar beter ook denk ik.quote:
'Tis je vergeven.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:01 schreef Airelle ook nog eens het volgende:
[..]
Nachtbraker.
Ik ben wel net optijd wakker voor GTST.
Oh en sorry.
Pjieuw.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, dat is maar beter ook denk ik.
[..]
'Tis je vergeven.
Echt waarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|