abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28325738
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:03 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

De TPG/TNT kwaliteit is juist omhoog gegaan...
Vind je? Ik zie wat anders op de werkvloer
なんだっけ
  woensdag 29 juni 2005 @ 02:11:42 #82
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28325746
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:10 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Vind je? Ik zie wat anders op de werkvloer
Ik zie wat anders op papier
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_28325791
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:10 schreef Troeta het volgende:

[..]

Nee, ik weet hoe moeilijk ze doen als je pakketjes zomaar achterlaat, dat is echt een schande hoor.
Daarom is het echt heel erg stom als iemand zo'n computer zomaar neer zet, vooral als je weet hoe snel mensen klagen.

Maar de raarste verhalen die ik gehoord heb van klanten zijn van mijn baantjes hiervoor, ik sta soms versteld wat voor dingen ze zeggen. De medewerker kan zulke problemen krijgen omdat een klant gewoon zijn gelijk wil halen.
Misschien vertrouw ik mijn medemensen gewoon niet meer hoor

Maar ja, succes ermee!
Dank je.
Ik kan zeggen.. geloof me op mijn woord, maar dat is ook zoiets. ( nee serieus.. het verhaal is waarheidsgetrouw)
De meeste idioten verhalen lijken onwerkelijk.. 95 % is dan ook vaak onwaar. Het wil echter niet zeggen dat het NOOIT gebeurt.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_28325816
ik moet trouwens wel even zeggen dat ik ALTIJD pakketjes van Sandd op de portieken vind!
En dan gaan die mensen de dag erna tegen mij zeuren dat ik dat daar zomaar neer gooi.

Mag dat bij Sandd gewoon ofzo?
pi_28325827
zo. das was het dagje wel he.
pi_28325828
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:11 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik zie wat anders op papier
Boven de 90%? Door subs, uitzenders of eigen personeel?
Door subs zeker netover de 90%, maar dat komt doordat zij per pakket betaald krijgen.
Maar dan wil jje niet weten hoe men af en toe de pakketten kwijt raken..
Ik heb ook altijd zo rond de 95%, maar eigen personeel hebben heel veel restricties van de leiding gekregen, waar de subs zich daar niets van aan trekken.
Loop de navragen maar een keer na

off-topic
PSP'er Moet je bij GOT kijken. Ik heb daar nu Jpop-clips te download staan.
なんだっけ
pi_28325833
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:14 schreef Brennie het volgende:

[..]

Dank je.
Ik kan zeggen.. geloof me op mijn woord, maar dat is ook zoiets. ( nee serieus.. het verhaal is waarheidsgetrouw)
De meeste idioten verhalen lijken onwerkelijk.. 95 % is dan ook vaak onwaar. Het wil echter niet zeggen dat het NOOIT gebeurt.
dat is zo!! dan zal ik je maar geloven, haha
ik heb er toch geen last van
  woensdag 29 juni 2005 @ 02:17:42 #88
118667 370HSSV-0773H
nederland wordt wakker
pi_28325835
pc op de stoep..

wou dat het bij mij gebeurde

heb ik hem echt nooit niet ontvangen
Quit Pro Quo
pi_28325847
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:16 schreef Troeta het volgende:
ik moet trouwens wel even zeggen dat ik ALTIJD pakketjes van Sandd op de portieken vind!
En dan gaan die mensen de dag erna tegen mij zeuren dat ik dat daar zomaar neer gooi.

Mag dat bij Sandd gewoon ofzo?
Sandd.. nooit van gehoord. Bedankt voor de waarschuwing.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_28325858
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:17 schreef 370HSSV-0773H het volgende:
pc op de stoep..

wou dat het bij mij gebeurde

heb ik hem echt nooit niet ontvangen
Als je geen pc verwacht is het wel grappig ja.
pi_28325859
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:14 schreef Brennie het volgende:

[..]

Dank je.
Het is rot voor je dat je nu zo onzeker voelt, maar 3/4 van de verhalen zijn waar
Leuk of niet, maar momenteel is het bij onsop de vestiging een ware veldslag om geld te verdienen of om alle wijken schoon te rijden. Anders vlieg je op den duur de laan uit.

Dat is mijn perceptie.
なんだっけ
pi_28325861
heb trouwens wel eens meegemaakt dat een medewerker het geld achterover had gedrukt.
ik had toen iets besteld onder rembours en bij aflevering netjes 400 euro betaald
word ik een paar weken later opgebeld met de vraag of ik betaald had?
dus ik zeg, het was onder rembours, zou ik het pakketje gekregen hebben als ik niet betaald had?

oh.... <stilte> ...of ik nog wist hoe die persoon er uit zag...
  woensdag 29 juni 2005 @ 02:21:30 #93
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28325892
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:17 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Boven de 90%? Door subs, uitzenders of eigen personeel?
Door subs zeker netover de 90%, maar dat komt doordat zij per pakket betaald krijgen.
Maar dan wil jje niet weten hoe men af en toe de pakketten kwijt raken..
Ik heb ook altijd zo rond de 95%, maar eigen personeel hebben heel veel restricties van de leiding gekregen, waar de subs zich daar niets van aan trekken.
Loop de navragen maar een keer na

off-topic
PSP'er Moet je bij GOT kijken. Ik heb daar nu Jpop-clips te download staan.
Alleen eigen personeel volgens mij
Maar ik zal morgen wel even wat cijfers opzoeken mocht het je echt interesseren

Punt is dat er altijd wat mis blijft gaan. En dat gaat in elke bedrijfstak zo. Mensen schijnen dat nog wel eens over het hoofd te zien. Op hun eigen werk hebben die mensen diezelfde dag ook nog fouten gemaakt

Direct linkje naar PSP topic?
pi_28325900
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:19 schreef PankPinther het volgende:
heb trouwens wel eens meegemaakt dat een medewerker het geld achterover had gedrukt.
ik had toen iets besteld onder rembours en bij aflevering netjes 400 euro betaald
word ik een paar weken later opgebeld met de vraag of ik betaald had?
dus ik zeg, het was onder rembours, zou ik het pakketje gekregen hebben als ik niet betaald had?

oh.... <stilte> ...of ik nog wist hoe die persoon er uit zag...
Damn..
het vertrouwen zinkt met de minuut hier .

Dat de ticketservice geheel blanco enveloppen met kaartjes verstuurt is gewoon pure noodzaak.. Geloof dat er anders echt niets aan zou komen bij mensen. Zo erg is het dus blijkbaar!??
pi_28325912
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:19 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Het is rot voor je dat je nu zo onzeker voelt, maar 3/4 van de verhalen zijn waar
Leuk of niet, maar momenteel is het bij onsop de vestiging een ware veldslag om geld te verdienen of om alle wijken schoon te rijden. Anders vlieg je op den duur de laan uit.

Dat is mijn perceptie.
lekker zooitje dan.
  woensdag 29 juni 2005 @ 02:23:50 #96
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_28325926
Je bent hier vast te eerlijk en netjes voor. Maar een gemenerik zou dit flink uitbuiten
  woensdag 29 juni 2005 @ 02:24:37 #97
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28325941
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:19 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Dat is mijn perceptie.
Waar zit je?
pi_28325951
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:21 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Alleen eigen personeel volgens mij
Maar ik zal morgen wel even wat cijfers opzoeken mocht het je echt interesseren

Punt is dat er altijd wat mis blijft gaan. En dat gaat in elke bedrijfstak zo. Mensen schijnen dat nog wel eens over het hoofd te zien. Op hun eigen werk hebben die mensen diezelfde dag ook nog fouten gemaakt

Direct linkje naar PSP topic?
Cijfers hoef ik niet. Stats hangt elke dag in de kantine voor mijn neus en navragen vliegen om mijn oren. Ridderkerk Keurmeesterstraat in da house

off-topic weer
PSP Topic
なんだっけ
pi_28325962
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:23 schreef PLAE@ het volgende:

Je bent hier vast te eerlijk en netjes voor. Maar een gemenerik zou dit flink uitbuiten
Dat klopt, helaas.. al zal ik wel een klacht indienen.
Was het mis gegaan dan was het echter andere koek geweest. Had ze geterroriseerd. Het is iets teveel geld om er geen werk van te maken.
pi_28326002
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:26 schreef Brennie het volgende:

[..]

Dat klopt, helaas.. al zal ik wel een klacht indienen.
Was het mis gegaan dan was het echter andere koek geweest. Had ze geterroriseerd. Het is iets teveel geld om er geen werk van te maken.
Zijn er nooit geen problemen op de zuster-afdelingen
なんだっけ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')