Vind je? Ik zie wat anders op de werkvloerquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De TPG/TNT kwaliteit is juist omhoog gegaan...
Ik zie wat anders op papierquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:10 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Vind je? Ik zie wat anders op de werkvloer![]()
Dank je.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:10 schreef Troeta het volgende:
[..]
Nee, ik weet hoe moeilijk ze doen als je pakketjes zomaar achterlaat, dat is echt een schande hoor.
Daarom is het echt heel erg stom als iemand zo'n computer zomaar neer zet, vooral als je weet hoe snel mensen klagen.
Maar de raarste verhalen die ik gehoord heb van klanten zijn van mijn baantjes hiervoor, ik sta soms versteld wat voor dingen ze zeggen. De medewerker kan zulke problemen krijgen omdat een klant gewoon zijn gelijk wil halen.
Misschien vertrouw ik mijn medemensen gewoon niet meer hoor
Maar ja, succes ermee!
Boven de 90%? Door subs, uitzenders of eigen personeel?quote:
dat is zo!! dan zal ik je maar geloven, hahaquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:14 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dank je.
Ik kan zeggen.. geloof me op mijn woord, maar dat is ook zoiets.( nee serieus.. het verhaal is waarheidsgetrouw)
De meeste idioten verhalen lijken onwerkelijk.. 95 % is dan ook vaak onwaar. Het wil echter niet zeggen dat het NOOIT gebeurt.
Sandd.. nooit van gehoord. Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:16 schreef Troeta het volgende:
ik moet trouwens wel even zeggen dat ik ALTIJD pakketjes van Sandd op de portieken vind!
En dan gaan die mensen de dag erna tegen mij zeuren dat ik dat daar zomaar neer gooi.
Mag dat bij Sandd gewoon ofzo?
Als je geen pc verwacht is het wel grappig ja.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:17 schreef 370HSSV-0773H het volgende:
pc op de stoep..
wou dat het bij mij gebeurde
heb ik hem echt nooit niet ontvangen![]()
Het is rot voor je dat je nu zo onzeker voelt, maar 3/4 van de verhalen zijn waarquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:14 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dank je.
Ik kan zeggen.. geloof me op mijn woord, maar dat is ook zoiets.( nee serieus.. het verhaal is waarheidsgetrouw)
De meeste idioten verhalen lijken onwerkelijk.. 95 % is dan ook vaak onwaar. Het wil echter niet zeggen dat het NOOIT gebeurt.
Alleen eigen personeel volgens mijquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:17 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Boven de 90%? Door subs, uitzenders of eigen personeel?
Door subs zeker netover de 90%, maar dat komt doordat zij per pakket betaald krijgen.
Maar dan wil jje niet weten hoe men af en toe de pakketten kwijt raken..
Ik heb ook altijd zo rond de 95%, maar eigen personeel hebben heel veel restricties van de leiding gekregen, waar de subs zich daar niets van aan trekken.
Loop de navragen maar een keer na![]()
off-topic![]()
PSP'erMoet je bij GOT kijken. Ik heb daar nu Jpop-clips te download staan.
Damn..quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:19 schreef PankPinther het volgende:
heb trouwens wel eens meegemaakt dat een medewerker het geld achterover had gedrukt.
ik had toen iets besteld onder rembours en bij aflevering netjes 400 euro betaald
word ik een paar weken later opgebeld met de vraag of ik betaald had?
dus ik zeg, het was onder rembours, zou ik het pakketje gekregen hebben als ik niet betaald had?
oh.... <stilte> ...of ik nog wist hoe die persoon er uit zag...![]()
lekker zooitje dan.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:19 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Het is rot voor je dat je nu zo onzeker voelt, maar 3/4 van de verhalen zijn waar![]()
Leuk of niet, maar momenteel is het bij onsop de vestiging een ware veldslag om geld te verdienen of om alle wijken schoon te rijden. Anders vlieg je op den duur de laan uit.
Dat is mijn perceptie.
Waar zit je?quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:19 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Het is rot voor je dat je nu zo onzeker voelt, maar 3/4 van de verhalen zijn waar![]()
Leuk of niet, maar momenteel is het bij onsop de vestiging een ware veldslag om geld te verdienen of om alle wijken schoon te rijden. Anders vlieg je op den duur de laan uit.
Dat is mijn perceptie.
Cijfers hoef ik niet. Stats hangt elke dag in de kantine voor mijn neus en navragen vliegen om mijn oren. Ridderkerk Keurmeesterstraat in da housequote:Op woensdag 29 juni 2005 02:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alleen eigen personeel volgens mij![]()
Maar ik zal morgen wel even wat cijfers opzoeken mocht het je echt interesseren
Punt is dat er altijd wat mis blijft gaan. En dat gaat in elke bedrijfstak zo. Mensen schijnen dat nog wel eens over het hoofd te zien. Op hun eigen werk hebben die mensen diezelfde dag ook nog fouten gemaakt![]()
Direct linkje naar PSP topic?
Dat klopt, helaas.. al zal ik wel een klacht indienen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:23 schreef PLAE@ het volgende:
Je bent hier vast te eerlijk en netjes voor. Maar een gemenerik zou dit flink uitbuiten![]()
Zijn er nooit geen problemen op de zuster-afdelingenquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:26 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat klopt, helaas.. al zal ik wel een klacht indienen.![]()
Was het mis gegaan dan was het echter andere koek geweest. Had ze geterroriseerd. Het is iets teveel geld om er geen werk van te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |