Die ander is niet bereikbaar schoonheid. Jij bent de bereikbare schoonheidquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sex is super lekker
Lekker aan tieten knabbelen![]()
Nee ik ben niet dronken... misschien een beetje maar hoor
quote:
Vooral omdat de TT impliceert dat jij hip bent??quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:42 schreef QyRoZ het volgende:
Een topic met seks in de titel, daar MOET ik in reageren.
Speciaal voor jou omdat we op een andere pagina zitten (50ppp)quote:
Ik ben immer hip. Daar heb ik deze TT niet voor nodig.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Vooral omdat de TT impliceert dat jij hip bent??
Hoe gaat het emt het verhuizen? Waarom ga je eigenlijk verhuizenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:42 schreef QyRoZ het volgende:
Een topic met seks in de titel, daar MOET ik in reageren.
Ik ga verhuizen omdat ik een baan heb en ik geen zin heb om elke dag 6 uur te gaan reizen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe gaat het emt het verhuizen? Waarom ga je eigenlijk verhuizen?
Met 25ppp zou je ook op een andere pagina zittenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Speciaal voor jou omdat we op een andere pagina zitten (50ppp)
[afbeelding]
Dus van Enschede en dan drie uur ergens heen = Den Helder????quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen omdat ik een baan heb en ik geen zin heb om elke dag 6 uur te gaan reizen.
Moet jij zeggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:31 schreef Skaai het volgende:
Ik roep toch al maanden dat sex niks is! Potjandrie!
Ja, doe mij maar gewoon een echte naakte vrouwquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:44 schreef QyRoZ het volgende:
Bah, foto's van naakte vrouwen.
Met 80 nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Met 25ppp zou je ook op een andere pagina zitten
Maar 80 is ook geen getalquote:
Ik zag dat Airelle de laatste reactie had toen ik klikte, dus toen ik dit las moest ik wel even twee keer kijken voordat ik doorhad dat Sven het was.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, doe mij maar gewoon een echte naakte vrouw!
Oi, dat zijn privéfoto'squote:
quote:
Typisch weer een opmerking voor een newbiequote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Misschien is het een idee als jij zou stoppen met het posten van plaatjes.
Heb je soms iets tegen homoseksualiteitquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zag dat Airelle de laatste reactie had toen ik klikte, dus toen ik dit las moest ik wel even twee keer kijken voordat ik doorhad dat Sven het was.![]()
Zulke foto's zou ik nooit postenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zag dat Airelle de laatste reactie had toen ik klikte, dus toen ik dit las moest ik wel even twee keer kijken voordat ik doorhad dat Sven het was.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |