Wat ken ik je toch goedquote:
Jij zei mijn naam... Niemand.. dus ik reageerdequote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zie je wel, Dizer komt er tenminste voor uit dat hij niet helemaal zeker is van zijn seksuele voorkeur.
Keuzes maken blijft lastig voor sommige mensenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dta mensen BI kunnen zijn
Dat je aangetrokken kan voelen "een keer" tot dezelfde sexe of een keer met dezelfde sexe sex wil hebben, is misschien nog te begrijpen. Maar voor altijd bi zijn...
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:59 schreef QyRoZ het volgende:
Bi is ideaal: je hoeft nooit een keuze te maken. Ideaal voor de D'66 stemmer.
Jij heet Whehe(Hwewe volgens bar_lelquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij zei mijn naam... Niemand.. dus ik reageerde
Moet dat op fokquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij heet --- (--- volgens bar_lel) en geen Niemand
.
Auticia, mijn natte droomquote:
Doei.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:02 schreef Auticia het volgende:
Slaap lekker iedereen!!
Inderdaad.. je hoofd zal wel op springen zijn! Ooh die gast is lekker... oeeeh dat wijf is lekker.. oeeeh... aaah.. oeeeeh... KABOEM!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Keuzes maken blijft lastig voor sommige mensen.
Het lijkt me erg verwarrend trouwens.. om biseksueel te zijn.
Good night.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:02 schreef Auticia het volgende:
Slaap lekker iedereen!!
Slaap lekker Skaaiquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:02 schreef Auticia het volgende:
Slaap lekker iedereen!!
Mijn naam staat toch ook de hele tijd op FOK!.quote:
Je kunt ook overdrijvenquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad.. je hoofd zal wel op springen zijn! Ooh die gast is lekker... oeeeh dat wijf is lekker.. oeeeh... aaah.. oeeeeh... KABOEM!
Goedzoquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijn naam staat toch ook de hele tijd op FOK!.
Maar ik heb het al weggehaald..
Is dat dan minder verwarrend wanneer je in een relatie verliefd wordt op een andere man?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven.
Maar als je een relatie hebt met een man en je wordt verlieft op een vrouw. Lijkt me erg verwarrend inderdaad.
Nu blijf je dus speciaal voor mij.quote:
Lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:05 schreef Auticia het volgende:
[..]
Is dat dan minder verwarrend wanneer je in een relatie verliefd wordt op een andere man?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:04 schreef Airelle het volgende:
verlieft
Show me your boobs dan kan ik zelf even voelen of je skaai bent of nietquote:
Mijn boots eerst maar danquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Show me your boobs dan kan ik zelf even voelen of je skaai bent of niet [afbeelding]
Mijn vriendje ligt al op bedquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nu blijf je dus speciaal voor mij.! Je maakt me verlegen.
.
Show me!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij weet gewoon niet meer hoe het is.
Of je hebt geen relatie en je wordt verliefd op iemand die al bezet is. En diegene met wie hij/zij heeft ken je erg goed.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven.
Maar als je een relatie hebt met een man en je wordt verliefd op een vrouw. Lijkt me erg verwarrend inderdaad.
kinkyquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:07 schreef Auticia het volgende:
[..]
Mijn boots eerst maar dan.
.
[afbeelding]
Ook vervelend ja.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of je hebt geen relatie en je wordt verliefd op iemand die al bezet is. En diegene met wie hij/zij heeft ken je erg goed.. Das pas kut.
Maar toen ik je quote nietquote:
Dat model lijkt toch op van die spice girl schoenenquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:09 schreef Auticia het volgende:
[..]. Ben jij gek, die schoenen zijn zeker 30 jaar oud.
Ik denk dat het niet uit maakt of je in een relatie op iemand van hetzelfde of het andere geslacht verliefd wordt. Het lijkt me sowieso rot.quote:
Volgens mij moet dat met dubbel T. Maar zeker weten doe ik het niet.quote:
*meldtquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:10 schreef Dizer het volgende:
ik ben best horny nu... ik wil sex NU!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |