quote:
Typisch weer een opmerking voor een newbiequote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Misschien is het een idee als jij zou stoppen met het posten van plaatjes.
Heb je soms iets tegen homoseksualiteitquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zag dat Airelle de laatste reactie had toen ik klikte, dus toen ik dit las moest ik wel even twee keer kijken voordat ik doorhad dat Sven het was.![]()
Zulke foto's zou ik nooit postenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zag dat Airelle de laatste reactie had toen ik klikte, dus toen ik dit las moest ik wel even twee keer kijken voordat ik doorhad dat Sven het was.![]()
Dat kun je zelf instellen. En Christine heeft dat op 80 staan.quote:
Het ging niet om foto's, het ging om de reactie.quote:
Op die auto.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat kun je zelf instellen. En Christine heeft dat op 80 staan..
Oh whehehe.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het ging niet om foto's, het ging om de reactie..
Alphen a/d Rijn. Iig voor 2 maanden. Daarna Amersfoort. Waar ik ook ga wonen nu. Den Helder is meer dan 3 uur denk ik trouwens.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus van Enschede en dan drie uur ergens heen = Den Helder????
Quequote:
Werkt Dizer daar ook nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:52 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alphen a/d Rijn. Iig voor 2 maanden. Daarna Amersfoort. Waar ik ook ga wonen nu. Den Helder is meer dan 3 uur denk ik trouwens.
Niemand is 100%hetero, Airelle.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh whehehe.
Nouja.. ik zou zoiets ook nooit zeggen.
Dat weten we.quote:
Dat vind ik nou zo'n rare theorie he!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niemand is 100%hetero, Airelle..
Behalve ik natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, op die treinquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Op die fiets = saai.
Dus 'Op die auto'.
*meldtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Fortis. Maar in Alphen heb ik alleen cursus. Beginnende maandag.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad
Bij welk bedrijf werk je Q??
Zie je wel, Dizer komt er tenminste voor uit dat hij niet helemaal zeker is van zijn seksuele voorkeur.quote:
Ik snap ook niet dta mensen BI kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:56 schreef Airelle het volgende:
Uberhaupt het denken in procenten is erg raar in deze situatie.
Wat ken ik je toch goedquote:
Jij zei mijn naam... Niemand.. dus ik reageerdequote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zie je wel, Dizer komt er tenminste voor uit dat hij niet helemaal zeker is van zijn seksuele voorkeur.
Keuzes maken blijft lastig voor sommige mensenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dta mensen BI kunnen zijn
Dat je aangetrokken kan voelen "een keer" tot dezelfde sexe of een keer met dezelfde sexe sex wil hebben, is misschien nog te begrijpen. Maar voor altijd bi zijn...
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:59 schreef QyRoZ het volgende:
Bi is ideaal: je hoeft nooit een keuze te maken. Ideaal voor de D'66 stemmer.
Jij heet Whehe(Hwewe volgens bar_lelquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij zei mijn naam... Niemand.. dus ik reageerde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |