Behalve als hij er niet is natuurlijk.quote:
Fijn, dat topic is zowat vol.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:22 schreef static het volgende:
Psst: De laffer & static meet. Back to the basics. [1]
Vind je sex nu bah, of dat het niet meer hip is bahquote:
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vind je sex nu bah, of dat het niet meer hip is bah?
Keertje proberenquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als dat je pick-up line is, begrijp ik wel waarom je zo lang geen relatie hebt gehad![]()
Nederlanders doen aan seks.quote:
Tsssk, dan ken jij niksan nog nietquote:
AAH, JE WEET TOCH ...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:15 schreef Svensational het volgende:
WAT KIJK...
KIJK NIET NAAR ME!!!!!
KIJK NIET NAAR ME!!!!!!
WAT ZIT JE NOU MAN..... JE MOET, JE MOET... IK ZEG NOG...
Das niet mijn pick-up line!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als dat je pick-up line is, begrijp ik wel waarom je zo lang geen relatie hebt gehad![]()
Geeneens een Sfan-topic.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:12 schreef MissBliss het volgende:
Op volgt nog..
Erg overtuigend hoor.quote:
Tsssk, alsof er nog vrouwen zijn die hun clitoris vergroten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das niet mijn pick-up line!
Mijn pick-up line is:
Zoo... zijn ze echt? Mag ik even voelen??
Er zijn ook maar weinig vrouwen die er meer dan 1 hebben denk ikquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tsssk, alsof er nog vrouwen zijn die hun clitoris vergroten.
Dizer is wat dyslectisch ingesteld, dat was vast een tikfout.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Er zijn ook maar weinig vrouwen die er meer dan 1 hebben denk ik![]()
Daar geloof ik niks vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |